Klinkt ook niet positief voor mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen had ik er minder last van als nu
Kan je broertje niet ergens "behandeld" worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb hele lieve ouders, kan me geen betere wensen, alleen hebben ze een kutjong op de wereld gezet
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn oudersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt ook niet positief voor me
Maar als je dat van jezelf weet waarom maak je het jezelf zo moeilijk dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn ouders
Vertelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn ouders
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je dat van jezelf weet waarom maak je het jezelf zo moeilijk dan?![]()
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaanquote:
90's discoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een playlist voor vanavond in Winamp gemaakt!.
Mijn random playlist is nu bijna 150.000 nummersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een playlist voor vanavond in Winamp gemaakt!.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je broertje niet ergens "behandeld" worden?
ja maar tot die tijd kan je het jezelf een stuk makkelijker maken toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaan
Oh zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaan
wut?quote:
Zie schakelaar @ YouTubequote:
Doe ik nu ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tot die tijd kan je het jezelf een stuk makkelijker maken toch?
die staat er al een dag of twee bij mij, kutfunctiequote:
oeh oeh oeh ik wil ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik ga lekker Ik hou van Holland kijken![]()
toedeloe
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Ik vind zwarte sites altijd fijner en duidelijkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die staat er al een dag of twee bij mij, kutfunctie
Veel Kijk Plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Veel Kijk plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Ah, dan ben ik nog tienerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch... In mijn tienerjaren deed ik ook niks anders dan gamen
goedzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Een beetje gelijk heb je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je wel.
Maar niet alles valt in die categorie.
Lekker divers in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond Trevquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je wel.
Maar niet alles valt in die categorie.
Milc-Inc, da's lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ja, en ook eens nummers die ik niet zo heel vaak aanzet, maar die wel lekker zijn om te luisteren op een zaterdagavondquote:
Haha.. Ik weet eigenlijk niet wat beter isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met gamen, en ik MSN en FOK! en Youtube en uPT-Forum en TheMostSeconds alleen nog maar
quote:
Geen idee, net voor het eerst in 4 jaar weer eens opgestart.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe accepteer je een uitnodiging op de nieuwe MSN?
Als ik op de computer zit dan hè? En dat is niet zo bijster veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha.. Ik weet eigenlijk niet wat beter is
[..]
Oude installerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe accepteer je een uitnodiging op de nieuwe MSN?
Ahhh valt nog wel mee dan. Ik euh.. werk al fulltime met computers en als ik thuis kom; zwengel ik gelijk mijn netbook aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ik op de computer zit dan hè? En dat is niet zo bijster veel
Welk spelletjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik game sinds kort weer een beetje af en toe zo nu en dan.
Primair maar 1 spel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik game sinds kort weer een beetje af en toe zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |