quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Wat is er aan de hand? Of lees ik er nu overheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moest er even uit
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee, ze komt uit het zuiden, daar is iedereen een klein beetje gekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Het lijkt me in de omgang met MPG wel zo veel makkelijker
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Gekkieeeeeee![]()
@Joysa: En welke nagellak ?
Gefikstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ze komt uit het zuiden, daar is iedereen een gek
Iets NOG leukers?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had iets anders in de planning staan
Dit zijn nu eenmaal erg belangrijke vragen.quote:
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of lees ik er nu overheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Goede muziek ja. Wel grappig is dat de man zonder baard Beard heetquote:
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzoquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.
Nu houden ze voet bij stuk, zeggen nog steeds dat ik overal voor naar de dokter ren.
En nu ga ik straks de afspraak bij KNO arts afzeggen. Heb er nog wel last van, maar om dan de hele tijd aan te moeten horen dat het onzin is nee dank je.
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.Ga jij eens even lekker op jezelf wonen gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.
Nu houden ze voet bij stuk, zeggen nog steeds dat ik overal voor naar de dokter ren.
En nu ga ik straks de afspraak bij KNO arts afzeggen. Heb er nog wel last van, maar om dan de hele tijd aan te moeten horen dat het onzin is nee dank je.
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.Klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga dus ook elk jaar op controle; zonder dat ik ook maar iets heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh een weekendje Thermae 2000 of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzo
Hey GFquote:
Uitslapen bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzo
Geen geld + minderjarig, anders had ik het allang gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker op jezelf wonen gewoon
nee de kasten uitmestenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een weekendje Thermae 2000 of zo
Gewoon naar de dokter blijven gaan of een half jaar wachten tot je 21 bent, dan hebben je ouders er volgens mij niks meer over te zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen geld + minderjarig, anders had ik het allang gedaan
bijna 21 is best meerderjarigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede muziek ja. Wel grappig is dat de man zonder baard Beard heet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon naar de dokter blijven gaan of een half jaar wachten tot je 21 bent, dan hebben je ouders er volgens mij niks meer over te zeggen.
Ben 17, ja mijn profiel zegt wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |