donderdag, misschien woensdag maar dan kan ik niet naar het gemeentehuisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
LL![]()
Wanneer mag je met je toettoet rondscheuren
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, die herinnering was te vroeg?.
Ik sms het vanavond dan nog wel even naar MPG dan, met het verzoek het aan je door te geven, zodat je het niet vergeet.
Priemieeeequote:
Ohja dat kan ik zo al wel eens gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij je onderhand niet eens gaan opmaken en zo?![]()
Maar ben je dat dan al niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moest er even uitTwiddel
Weet je het heel zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja dat kan ik zo al wel eens gaan doen.
Kleding dilemma enzo
Nee, ik ben niet gek
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Het lijkt me in de omgang met MPG wel zo veel makkelijker
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Wat is er aan de hand? Of lees ik er nu overheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moest er even uit
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee, ze komt uit het zuiden, daar is iedereen een klein beetje gekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Het lijkt me in de omgang met MPG wel zo veel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |