quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
herkenbaarquote:
BattyBitches voor die leventjequote:
Check die baazskills dudequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BattyBitches voor die leventje
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjesquote:
wat is de nederlandse vertaling??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
Aiight zemma beetje met die chickies skoope heaazz, keizer allesz hij's die swaggerfreshquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is de nederlandse vertaling??
Je weet zelf, koning/koningin voor altijd, wij nooit te breken voor altijd, Respect en Reactie = Respect terug, ongelooflijk chill.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van die korte nacht toenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Time flies.... Noordwijk alweer 2 weken terug
Wat gebeurd er ???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEE niet klaar![]()
Het is niet OK dat de KSC verkloot wordt
Dat kan twee kanten op...quote:
Verkloot hem dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEE niet klaar![]()
Het is niet OK dat de KSC verkloot wordt
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet hadquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op...
maar het klinkt positief!
Gefeliciteerd
Ik wist niet eens dat ze het wilde, en het is nog geen 12 weken..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg, wilde ze dat al lang ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet had
watisserdanjongetjevertelhetluchtjehartquote:
Ik won de lotingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet had
Kijk dan het bericht dat ik quote (quote in verleden tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watisserdanjongetjevertelhetluchtjehart
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faaldequote:
Ja, das nou weer jammer welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je om de zomertijd morgen Whiskje?
Ik vond het anders best een grappige postquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faalde
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faalde
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik won de loting.
Hij hangt nu dus boven mijn bureau.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie de FOK! heeft die OP verkracht?
Haal dat achterlijke plaatje met dat koffie gelul er dan uit, dat voegt helemaal niks toe...
hoi enzoquote:
NOU IK NIETquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een grappige post.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friemel schreef dat de OP 'verloot' is.
quote:
Enzo Scifo. Erg goede Belgische voetballer uit de tijd dat julllie er nog niet warenquote:
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Enzo Scifo. Erg goede Belgische voetballer uit de tijd dat julllie er nog niet waren
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn mijn begroetingen en kusjes??![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet waren
Dat kan GF niet zeggen... die was er al toen heel veel mensen er nog niet warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet waren
PGquote:
wordt opgenomen hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 prrrrtttt even met d'r lippen
en lekker Lebbis kijken
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Friem maakt hier geen vriendjes mee
Fok was op mobiel erg traag net, heb laptop maar ff gestartquote:
Hey lieverdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn mijn begroetingen en kusjes??![]()
Hoi Draaideurpoesjequote:
Het blijft lastig idd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
, had je m'n eerste begroeting niet gezien
Hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
Nokken met zaniken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi bbquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
`avond!quote:
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokken met zaniken.
Als je op mij doelt: IK wil gewoon van het gezeik af. Voor de rest interesseert het me de bliksem of er UI's, koppen koffie, blote tieten of paarse krokodillen in de OP staan
Oh okeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |