Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Friem maakt hier geen vriendjes mee
Fok was op mobiel erg traag net, heb laptop maar ff gestartquote:
Hey lieverdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn mijn begroetingen en kusjes??![]()
Hoi Draaideurpoesjequote:
Het blijft lastig idd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
, had je m'n eerste begroeting niet gezien
Hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
Nokken met zaniken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi bbquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
`avond!quote:
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokken met zaniken.
Als je op mij doelt: IK wil gewoon van het gezeik af. Voor de rest interesseert het me de bliksem of er UI's, koppen koffie, blote tieten of paarse krokodillen in de OP staan
Oh okeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |