quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
herkenbaarquote:
BattyBitches voor die leventjequote:
Check die baazskills dudequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BattyBitches voor die leventje
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjesquote:
wat is de nederlandse vertaling??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
Aiight zemma beetje met die chickies skoope heaazz, keizer allesz hij's die swaggerfreshquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is de nederlandse vertaling??
Je weet zelf, koning/koningin voor altijd, wij nooit te breken voor altijd, Respect en Reactie = Respect terug, ongelooflijk chill.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van die korte nacht toenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Time flies.... Noordwijk alweer 2 weken terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |