Héé, jij bent ook een GitaarspelendeSkateboardKneusquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Héé, jij bent ook een GitaarspelendeSkatboardKneus
clooooosssssseeeeeeeequote:
hasta la vistaquote:
Soooooo, Tim.quote:
slokje honingrum teveel op?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geloven jullie ook in kabouters en elfjes
Nee, ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat (nog) niet, maar ik vroeg het me af
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
Serieuze vraag? Serieus antwoord dan: Nee.
En in welke zin bedoel je dat?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En in welke zin bedoel je dat?
Zie je ze ook echt langs lopen?
Of geloof je dat ze érgens in de wereld bestaan.
Ik zag van de week nog kabouters. In de tuin bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezienIn de tuin van me opa, en ik was te jong om dronken te zijn
En me tante heeft wel eens kabouters gezien
Echte bewegende kabouters?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog kabouters. In de tuin bij mijn ouders.
Ik geloof er zelf niet in, maar net zoals Summer2Bird geloofd in bepaalde energieën en krachten, ik ga het niet afkraken, want door een bepaalde ervaring kan iemand er in gaan geloven, maar je zal mij nooit kunnen overtuigenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezienIn de tuin van me opa, en ik was te jong om dronken te zijn
En me tante heeft wel eens kabouters gezien
Wistiknietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel echt cool dat dat werk, groene zeep op plek waar splinter zit --> splinter eruit
echtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel echt cool dat dat werk, groene zeep op plek waar splinter zit --> splinter eruit
Ik tot vanmiddag ook nietquote:
quote:
Ow geesten enzo??? Ja die ken ik ook wel voelen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf niet in, maar net zoals Summer2Bird geloofd in bepaalde energieën en krachten, ik ga het niet afkraken, want door een bepaalde ervaring kan iemand er in gaan geloven, maar je zal mij nooit kunnen overtuigen
Ow dat wist ik echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet wel een paar uur intrekken (kun je het best 's nachts doen dus) en na die paar uur ligt de splinter er zo bovenop
ik vind het altijd leuker om er lekker aan te blijven peuteren totdat 'ie eruit floepstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet wel een paar uur intrekken (kun je het best 's nachts doen dus) en na die paar uur ligt de splinter er zo bovenop
Wijze oma'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat wist ik echt niet![]()
Goede tip
Ik vind dit vanaf nu leukerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het altijd leuker om er lekker aan te blijven peuteren totdat 'ie eruit floepst
Lijkt me best irritant, zo'n nacht doorbrengen met een glibberige en plakkende vinger.quote:
Wel een pleister eromheen doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me best irritant, zo'n nacht doorbrengen met een glibberige en plakkende vinger.
IB4...
ik zapte er net langs, lijkt me niks...quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nu wil ik nog meer splinters om de groenezeeptruc te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |