Ik vind het best hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best hoor, als die discussie maar een keer stopt.
Maar laten we de oplossing van Friem eens proberen dan, is dit een goede bijgaande tekst?
In de OP staan de UI's van regelmatige bezoekers van de KSC. Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Om de eeuwige discussie over wie wel en niet in de OP mag tot een einde te brengen, geldt dat je minimaal 2 maanden regelmatig moet hebben meegepost voordat je UI eventueel wordt toegevoegd, mits er ruimte is, ontstaan doordat iemand die er al in staat langer dan 2 maanden niet heeft gepost.
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteriaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Maar iemand moet dat bijhouden? Friem?? Of?
klinkt prima, evenals de criteria zelf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteria.
Tig keer bbquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef babybel het volgende:
[..]
iets te veel peper gegeten? of gewoon graag nieuwelingen (die feitelijk nog niet eens nieuw zijn ook) bashen..?
(daarbij heb ik niet lopen aandringen op plaatsing van mijn UI in de OP, heb alleen gevraagd of het mogelijk is.)
Ik hoef het persoonlijk ook niet te weten. Ik was er niet ten tijde van het hele gebeuren, dus laat alles gewoon langs me heen gaan. Mij boeit het ook niet zo zeer hoe een OP er uitziet. Als het gros maar tevreden is en het niet er uit gaat zien of er niemand anders welkom in is,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kan iedereen zien die de weg weet in de Wiki, daardoor werd ook duidelijk wie het heeft gedaan. Maar heeft het zin om dat hier te noemen? Dan wordt er alleen iemand aan de schandpaal genageld en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Ik vermeldde het alleen om aan te geven waarom ik me er gisteren zo druk om maakte.
Doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best hoor, als die discussie maar een keer stopt.
Maar laten we de oplossing van Friem eens proberen dan, is dit een goede bijgaande tekst?
In de OP staan de UI's van regelmatige bezoekers van de KSC. Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Om de eeuwige discussie over wie wel en niet in de OP mag tot een einde te brengen, geldt dat je minimaal 2 maanden regelmatig moet hebben meegepost voordat je UI eventueel wordt toegevoegd, mits er ruimte is, ontstaan doordat iemand die er al in staat langer dan 2 maanden niet heeft gepost.
Topquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteria.
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin jij nu weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.
Maar goed. Je doet ook maar met die OP. ik kijk er toch niet naar.
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.
Maar goed. Je doet ook maar met die OP. ik kijk er toch niet naar.
Ze zijn de laatste dagen allemaal wel een keer langsgekomen, op een paar naquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?
(En dit is dan de laatste post van mij over dit onderwerp, ik ga me er niet meer mee bemoeien)
Wat mij betreft doen zoals voorgesteld, komt helemaal goed toch..?
vraag beantwoord, slotjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste dagen allemaal wel een keer langsgekomen, op een paar na
Ook bestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin jij nu weer![]()
Het was net opgelost
de bacardi razz en sinas van gisteravond staan hier nog naast mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hoiHihihii...
Ik wilde nog een glas honingrum pakken, maar geen zin om op te staan
De UI-OP ligt heel gevoelig hier. Sommigen in de OP zijn van het eerste uur. En er zit een overleden iemand bij (die er denk ik als eerbetoon sowieso maar in moet bliven). Anyway, ik vind het eigenlijk niet zo raar dat je een tijdje moet meeposten voor je in de OP komt (al wou ik er zelf ook liever stande pede inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?
(En dit is dan de laatste post van mij over dit onderwerp, ik ga me er niet meer mee bemoeien)
Wat mij betreft doen zoals voorgesteld, komt helemaal goed toch..?
Ik ben echt luiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef babybel het volgende:
[..]
de bacardi razz en sinas van gisteravond staan hier nog naast me
DaMart zit toch niet op GC? of wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best![]()
Dan is DaMart gewoon een ongeschikte mod. Ook best, ik slaap er geen seconde korter om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |