Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Is eis jouw TTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
Net te laat voor mijn TT.
"We zijn niet gek, we zijn een tros bananen!"
ja dat bedoelde ik preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dit topic is toegevoegd in de Wiki!
Dat zijn er weinig.quote:
ok man bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees anders het vorige topic even terug... pagina 5 en 6....
Kun je er sjek van maken?quote:
Ik ben niet thuis in de groene wereld.quote:
Avond Zomertjequote:
Nopequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
GoedJij nog bijzondere dingen gedaan?
![]()
![]()
Smakelijkquote:
Whehe. Sjek anders mijn plantquote:
Welke?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:22 schreef PeZu het volgende:
wat is die nieuwe header/banner ongelofelijk vies gay zeg![]()
Ik sjek jouw plantquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Sjek anders mijn plant:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:23 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me gewoon al de hele fucking dag te vervelenHad me bedacht huiswerk te gaan maken vandaag, blijkt die tyfuswebsite het hele fucking weekend down te zijn
die met roze n geelquote:
Ff sjekkequote:
Wat denken ze daar? Dat mensen geen huiswerk maken in het weekend?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die plant die binnenkort een hap uit je vinger neemt?.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doet ze dan met die bananenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die past wel bij die bananentrip van RN.
Ik niks.quote:
hee spuit elfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doet niks met bananen, ze IS een banaan!
En dat nadat ze dit liedje postte.
Ken je de Bananenbar in Amsterdam?quote:
NEEM HAAR MEE UIT ETEN! JONGE!quote:
MPG toch! Je hebt het hier wel over RN hoor... die doet dat pas over 4 jaar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ken je de Bananenbar in Amsterdam?
Nou, dat dus.
Ah man, jij bent echt oversekstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ken je de Bananenbar in Amsterdam?
Nou, dat dus.
Eerder ondersekstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah man, jij bent echt oversekst
watquote:
UIT EEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEN!quote:
quote:
KIjk jij maar uit vanavondquote:
Hallo braboquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
Wapperdoepsiedeeeeeeeeeeeeeeee
zo lekker gegeten en de hond weer uitgelaten
Mam wou net mijn mond al dichttapen, dus ik denk dat jij beter uit kan kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
KIjk jij maar uit vanavond....
Ik heb melige zin
Aha, daarom heeft ie dus over en dat moet ie hier kwijtquote:
Psst MPG:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
KIjk jij maar uit vanavond....
Ik heb melige zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten jijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, daarom heeft ie dus over en dat moet ie hier kwijt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Psst MPG:Kijk dan in d'r FoboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Als jij straks een mooi stuk duct tape op je bakkes hebt, hoef ik niet meer uit te kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hallo brabo
[..]
Mam wou net mijn mond al dichttapen, dus ik denk dat jij beter uit kan kijken
Heeeey Limboquote:
Smecklichquote:
[..]
Psst MPG:Kijk in dr fobo en oordeel zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Psst MPG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we niet nu al gaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij straks een mooi stuk duct tape op je bakkes hebt, hoef ik niet meer uit te kijken...
Maargoed, dat gaat me vanavond dus nog wat worden dan![]()
Ik heb geen zin meer om zolang te wachten
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
dan duurt 4u zo langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we niet nu al gaan?
Ik heb geen zin meer om zolang te wachten
Haaaaaaaaallooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
quote:
Jij was er gisteren niet meer he toen ie werd gedraaid?quote:
Dat is om voor we er erg in hebbenquote:
mja en nu nog een uur korter,quote:
Heeeeeeeeeeeyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komende nacht duurt een uur korter in verband met de zomertijd!
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij was er gisteren niet meer he toen ie werd gedraaid?
Wel de engelse versie dan
wat is er komende nacht met de tijd ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komende nacht duurt een uur korter in verband met de zomertijd!
O, die herinnering was te vroeg?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, die herinnering van te vroeg?.
Ik sms het vanavond dan nog wel even naar MPG dan, met het verzoek het aan je door te geven, zodat je het niet vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Juist jaquote:
donderdag, misschien woensdag maar dan kan ik niet naar het gemeentehuisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
LL![]()
Wanneer mag je met je toettoet rondscheuren
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, die herinnering was te vroeg?.
Ik sms het vanavond dan nog wel even naar MPG dan, met het verzoek het aan je door te geven, zodat je het niet vergeet.
Priemieeeequote:
Ohja dat kan ik zo al wel eens gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij je onderhand niet eens gaan opmaken en zo?![]()
Maar ben je dat dan al niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moest er even uitTwiddel
Weet je het heel zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja dat kan ik zo al wel eens gaan doen.
Kleding dilemma enzo
Nee, ik ben niet gek
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Het lijkt me in de omgang met MPG wel zo veel makkelijker
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
Wat is er aan de hand? Of lees ik er nu overheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moest er even uit
nee, ze komt uit het zuiden, daar is iedereen een klein beetje gekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
Het lijkt me in de omgang met MPG wel zo veel makkelijker
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Gekkieeeeeee![]()
@Joysa: En welke nagellak ?
Gefikstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ze komt uit het zuiden, daar is iedereen een gek
Iets NOG leukers?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had iets anders in de planning staan
Dit zijn nu eenmaal erg belangrijke vragen.quote:
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of lees ik er nu overheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Goede muziek ja. Wel grappig is dat de man zonder baard Beard heetquote:
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzoquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.
Nu houden ze voet bij stuk, zeggen nog steeds dat ik overal voor naar de dokter ren.
En nu ga ik straks de afspraak bij KNO arts afzeggen. Heb er nog wel last van, maar om dan de hele tijd aan te moeten horen dat het onzin is nee dank je.
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.Ga jij eens even lekker op jezelf wonen gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.
Nu houden ze voet bij stuk, zeggen nog steeds dat ik overal voor naar de dokter ren.
En nu ga ik straks de afspraak bij KNO arts afzeggen. Heb er nog wel last van, maar om dan de hele tijd aan te moeten horen dat het onzin is nee dank je.
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.Klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga dus ook elk jaar op controle; zonder dat ik ook maar iets heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh een weekendje Thermae 2000 of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzo
Hey GFquote:
Uitslapen bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat al een tijdje op de planning staat en waar ik gewoon niet aan toe kom, want geen tijd.. ivm kinderen enzo
Geen geld + minderjarig, anders had ik het allang gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker op jezelf wonen gewoon
nee de kasten uitmestenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een weekendje Thermae 2000 of zo
Gewoon naar de dokter blijven gaan of een half jaar wachten tot je 21 bent, dan hebben je ouders er volgens mij niks meer over te zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen geld + minderjarig, anders had ik het allang gedaan
bijna 21 is best meerderjarigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goede muziek ja. Wel grappig is dat de man zonder baard Beard heet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon naar de dokter blijven gaan of een half jaar wachten tot je 21 bent, dan hebben je ouders er volgens mij niks meer over te zeggen.
Ben 17, ja mijn profiel zegt wat andersquote:
trevquote:
Dan ga je dat toch morgen doen. Schop je die boys naar die treintjes en ga je lekker staan sloven. Assepoestertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei niet dat het leuker waswel belangrijker!
Color club - Ulterior Motivequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Gekkieeeeeee![]()
@Joysa: En welke nagellak ?
[..]
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.hmm, lijkt me toch belangrijk dat je gezondheid ook belangrijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
MAAR..... ik moet meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch morgen doen. Schop je die boys naar die treintjes en ga je lekker staan sloven. Assepoestertje
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, lijkt me toch belangrijk dat je gezondheid ook belangrijk isDat denken er wel meer+ het staat verkeerd aangegeven in mijn profielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
I approvequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Color club - Ulterior Motive![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt geil.
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meerquote:
had nog eens niet in je profiel gekekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat denken er wel meer+ het staat verkeerd aangegeven in mijn profiel
Oehhh niiiicequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = Hemels![]()
![]()
Klinkt.. Ongelooflijk zoetquote:
Is het ookquote:
Smaakt het naar mandarijntjes?quote:
Jij hebt al heel wat gemixt volgens mijquote:
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het ook
[..]
Smaakt het naar mandarijntjes?
Ik heb die fles op de huishoudbeurs gekocht, en daar mixten ze het ook hiermee, heerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt al heel wat gemixt volgens mij
Lekkerquote:
Ja hoor, wanneer kom je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
Klinkt goed Mart...
mag ik Thee bij je komen drinken?
Uhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Combineer het met een van je autoritjes als je je rijbewijs hebt!
Dat is toch wel een leuk ritjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh
Dat word volgende week een ritje hoorn alkmaar bergen haarlem hoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Flash scheld met kanker, nooit achter 'm gezocht
Dat snap ik, je hoeft het ook nog niet volgende week te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
maar ik doe het ff rustig aan, eerst even die auto leren kennen
Is zeker aan te bevelen, gewoon rustig aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
HoiHoi!HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei kenker
In Haarlem zit je toch al in de buurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
HoiHoi!HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Ga ik ook zeker doen, het is een heel andere auto, groter, benzine, schakelt anders etc...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Is zeker aan te bevelen, gewoon rustig aan doen.
Doe ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Haarlem zit je toch al in de buurt.
Maar geef maar een gil als je een keer in de buurt bent en thee wilt komen drinken.
HoiHoi!Hey TMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Priemquote:
Elke auto is anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, het is een heel andere auto, groter, benzine, schakelt anders etc...
gelukkig welquote:
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, gewoon je rijbewijs halenquote:
Oud nieuws, heb m al jarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werken.
Ja joh moet je doenquote:
Rooooooooooze papiertje pasjequote:
Eigenlijk zou je in zo'n geval een tijdelijk rijbewijs of zo moeten krijgen dat een week geldig is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh moet je doen
het is alleen frustrerend dat je fokking 5 dagen moet wachten![]()
Ben je zo hyper en enthousiast kan je nog niet rijden
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in zo'n geval een tijdelijk rijbewijs of zo moeten krijgen dat een week geldig is.
volgens mij was dat vroeger ook zo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens
Het roze votje kreeg je meteen weer mee, oke wel even wachten, maar gelijk nog rijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat vroeger ook zo hoor
iets met een geel briefje
mijn ouders wonen in een ander huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
He godver, ik moet verplicht bij die rotouders beneden "gezellig" doen.
![]()
Fok!kers, mensen en ander tuig, ik wens u een prettige nacht, zuip ze, slaap ze en dat u maar betere ouders mag hebben dan ik![]()
![]()
![]()
Ik lig er weer vroeg in vanavond
Lijkt mij heerlijk. En dan het liefst nog op een andere planeet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in een ander huis
Ik las geel biertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat vroeger ook zo hoor
iets met een geel briefje
Ik ookquote:
bier is donker geelquote:
Hier ookquote:
Krijg gelijk dorst.quote:
Succes morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga - heel bewust - vanavond niks drinken...Ik wil morgen die beker winnen bij het tennistoernooi
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga - heel bewust - vanavond niks drinken...Ik wil morgen die beker winnen bij het tennistoernooi
hier komen de kaasjes en de wijn weer op tafelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Succes morgen
Ik ga zo naar wat vrienden dus er gaat zeker alcohol doorheen.
Heb morgen alleen een meet dus zal wel flink naar de kl*te zijn.
Heb eigenlijk wel het huis alleen voor mijzelf maar had al afgesproken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier komen de kaasjes en de wijn weer op tafel
hoe fijn kan het zijn om gewoon lekker thuis te zijn
Gewoon zo niet veel drinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Succes morgen
Ik ga zo naar wat vrienden dus er gaat zeker alcohol doorheen.
Heb morgen alleen een meet dus zal wel flink naar de kl*te zijn.
hier ook maar dan zonder wijn en kaasjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier komen de kaasjes en de wijn weer op tafel
hoe fijn kan het zijn om gewoon lekker thuis te zijn
Dat is wel de intentie maar als het gezellig word weet je het nooit.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook maar dan zonder wijn en kaasjes
wel met een chippie oid geen idee wat we in huis hebben
heeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
even lekker rustig NIKS hoeven doen
Ik ook welquote:
ooh absoluut...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Hoewel dat ook wel anders was toen ik 17 was hoor
Koen en Sander zijn naar de papa??quote:
Nee, Sander is naar zijn vader, Koen ligt lekker te slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen en Sander zijn naar de papa??
Klinkt ook niet positief voor mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen had ik er minder last van als nu
Kan je broertje niet ergens "behandeld" worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb hele lieve ouders, kan me geen betere wensen, alleen hebben ze een kutjong op de wereld gezet
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn oudersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt ook niet positief voor me
Maar als je dat van jezelf weet waarom maak je het jezelf zo moeilijk dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn ouders
Vertelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook meer aan mezelf dan aan mijn ouders
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je dat van jezelf weet waarom maak je het jezelf zo moeilijk dan?![]()
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaanquote:
90's discoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een playlist voor vanavond in Winamp gemaakt!.
Mijn random playlist is nu bijna 150.000 nummersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een playlist voor vanavond in Winamp gemaakt!.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je broertje niet ergens "behandeld" worden?
ja maar tot die tijd kan je het jezelf een stuk makkelijker maken toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaan
Oh zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog niet genoeg geld om het huis uit te gaan
wut?quote:
Zie schakelaar @ YouTubequote:
Doe ik nu ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tot die tijd kan je het jezelf een stuk makkelijker maken toch?
die staat er al een dag of twee bij mij, kutfunctiequote:
oeh oeh oeh ik wil ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
nou ik ga lekker Ik hou van Holland kijken![]()
toedeloe
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Ik vind zwarte sites altijd fijner en duidelijkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die staat er al een dag of twee bij mij, kutfunctie
Veel Kijk Plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Veel Kijk plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
toedeloe
Ah, dan ben ik nog tienerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch... In mijn tienerjaren deed ik ook niks anders dan gamen
goedzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Een beetje gelijk heb je welquote:
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je wel.
Maar niet alles valt in die categorie.
Lekker divers in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond Trevquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je wel.
Maar niet alles valt in die categorie.
Milc-Inc, da's lang geleden dat ik die voor het laatst gehoord hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ja, en ook eens nummers die ik niet zo heel vaak aanzet, maar die wel lekker zijn om te luisteren op een zaterdagavondquote:
Haha.. Ik weet eigenlijk niet wat beter isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met gamen, en ik MSN en FOK! en Youtube en uPT-Forum en TheMostSeconds alleen nog maar
quote:
Geen idee, net voor het eerst in 4 jaar weer eens opgestart.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe accepteer je een uitnodiging op de nieuwe MSN?
Als ik op de computer zit dan hè? En dat is niet zo bijster veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha.. Ik weet eigenlijk niet wat beter is
[..]
Oude installerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe accepteer je een uitnodiging op de nieuwe MSN?
Ahhh valt nog wel mee dan. Ik euh.. werk al fulltime met computers en als ik thuis kom; zwengel ik gelijk mijn netbook aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ik op de computer zit dan hè? En dat is niet zo bijster veel
Welk spelletjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik game sinds kort weer een beetje af en toe zo nu en dan.
Primair maar 1 spel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Ik game sinds kort weer een beetje af en toe zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |