Ja hoor, wanneer kom je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
Klinkt goed Mart...
mag ik Thee bij je komen drinken?
Uhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Combineer het met een van je autoritjes als je je rijbewijs hebt!
Dat is toch wel een leuk ritjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh
Dat word volgende week een ritje hoorn alkmaar bergen haarlem hoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Flash scheld met kanker, nooit achter 'm gezocht
Dat snap ik, je hoeft het ook nog niet volgende week te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
maar ik doe het ff rustig aan, eerst even die auto leren kennen
Is zeker aan te bevelen, gewoon rustig aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
HoiHoi!HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei kenker
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
In Haarlem zit je toch al in de buurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor
HoiHoi!HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Ga ik ook zeker doen, het is een heel andere auto, groter, benzine, schakelt anders etc...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Is zeker aan te bevelen, gewoon rustig aan doen.
Doe ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Haarlem zit je toch al in de buurt.
Maar geef maar een gil als je een keer in de buurt bent en thee wilt komen drinken.
HoiHoi!Hey TMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Priemquote:
Elke auto is anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, het is een heel andere auto, groter, benzine, schakelt anders etc...
gelukkig welquote:
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, gewoon je rijbewijs halenquote:
Oud nieuws, heb m al jarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |