trevquote:
Dan ga je dat toch morgen doen. Schop je die boys naar die treintjes en ga je lekker staan sloven. Assepoestertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei niet dat het leuker waswel belangrijker!
Color club - Ulterior Motivequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Gekkieeeeeee![]()
@Joysa: En welke nagellak ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden dat ik raar deed. Na een lang verhoor gaf ik toe dat ze naar mijn inziens fout zijn door te zeggen dat ik mij aanstel en voor elk klein dingetje naar de dokter ren.
Nu houden ze voet bij stuk, zeggen nog steeds dat ik overal voor naar de dokter ren.
En nu ga ik straks de afspraak bij KNO arts afzeggen. Heb er nog wel last van, maar om dan de hele tijd aan te moeten horen dat het onzin is nee dank je.
Ik heb net besloten dat ik ook niet meer naar de gedwongen check-up ga elk jaar in ziekenhuis, als mijn moeder andere dingen als onzin bestempelt, vind ik dit ook onzin.hmm, lijkt me toch belangrijk dat je gezondheid ook belangrijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
MAAR..... ik moet meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch morgen doen. Schop je die boys naar die treintjes en ga je lekker staan sloven. Assepoestertje
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, lijkt me toch belangrijk dat je gezondheid ook belangrijk isDat denken er wel meer+ het staat verkeerd aangegeven in mijn profielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
I approvequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Color club - Ulterior Motive![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt geil.
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meerquote:
had nog eens niet in je profiel gekekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat denken er wel meer+ het staat verkeerd aangegeven in mijn profiel
Oehhh niiiicequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = Hemels![]()
![]()
Klinkt.. Ongelooflijk zoetquote:
Is het ookquote:
Smaakt het naar mandarijntjes?quote:
Jij hebt al heel wat gemixt volgens mijquote:
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het ook
[..]
Smaakt het naar mandarijntjes?
Ik heb die fles op de huishoudbeurs gekocht, en daar mixten ze het ook hiermee, heerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt al heel wat gemixt volgens mij
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |