gelukkig welquote:
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En zwart met grijze kleren, dus als die lak niet opvalt weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, mooi, dan kunnen we het weer heerlijk over rijbewijzen gaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, gewoon je rijbewijs halenquote:
Oud nieuws, heb m al jarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als ze een krasje op een auto rijdt, dan heeft ze vast wel een passende kleur nagellak om het weg te werken.
Ja joh moet je doenquote:
Rooooooooooze papiertje pasjequote:
Eigenlijk zou je in zo'n geval een tijdelijk rijbewijs of zo moeten krijgen dat een week geldig is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh moet je doen
het is alleen frustrerend dat je fokking 5 dagen moet wachten![]()
Ben je zo hyper en enthousiast kan je nog niet rijden
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in zo'n geval een tijdelijk rijbewijs of zo moeten krijgen dat een week geldig is.
volgens mij was dat vroeger ook zo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens
Het roze votje kreeg je meteen weer mee, oke wel even wachten, maar gelijk nog rijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat vroeger ook zo hoor
iets met een geel briefje
mijn ouders wonen in een ander huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef summer2bird het volgende:
He godver, ik moet verplicht bij die rotouders beneden "gezellig" doen.
![]()
Fok!kers, mensen en ander tuig, ik wens u een prettige nacht, zuip ze, slaap ze en dat u maar betere ouders mag hebben dan ik![]()
![]()
![]()
Ik lig er weer vroeg in vanavond
Lijkt mij heerlijk. En dan het liefst nog op een andere planeet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in een ander huis
Ik las geel biertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat vroeger ook zo hoor
iets met een geel briefje
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |