jij bent hier de kroegeigenaarquote:
Waar staat die kroeg?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee overdag ben ik telefoonverkoper, straks weer kroegbaas
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
ik hoor een Jambers stemmetje in mijn hoofd
Als je nu doorreist, kan je mee de sauna inquote:
Gezellig in m'n blote kont bij je oudersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu doorreist, kan je mee de sauna inik ga em zo voorverwarmen
Mn ouders zijn pas vanavond heel laat weer thuis. Is goed ter ontspanningquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezellig in m'n blote kont bij je ouders
Deze single wel ja.quote:
* tijnbrein reanimeerdt Sinceria Zo weer levend?quote:
Het zou wel lekker zijn ja. Maar dat wordt wel een bliksembezoek danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders zijn pas vanavond heel laat weer thuis. Is goed ter ontspanningga er straks ff een uurtje in
Waar ben je nu en hoe laat kan je hier zijn dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn ja. Maar dat wordt wel een bliksembezoek dan
En die schijt NSgeeft op de borden weer eens niet aan dat m'n trein niet naar Utrecht rijdt door werkzaamheden
Ben nu op A'dam CS. Duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben je nu en hoe laat kan je hier zijn dan?
creatieve spelling ftw!quote:
Ik kan wel wat hebben dat weet jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben nu op A'dam CS. Duurt nog wel even
En met mijn schijthumeur wil je me toch niet zien
Ik denk dat jij wel even genoeg gehad hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben dat weet jeMaar dat gaat em niet worden denk ik
voor dat je hier bent is t kwart voor 8.
ik maak eerder een deel uit van de oorzaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel even genoeg gehad hebt
Halloquote:
quote:
Hallo! Is alweer even geleden... hoe is het?quote:
Waar ben je zo kapot van dan? Met mij gaat het goed! Blij dat ik eindelijk na een week werken kan ''niksen''.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Kapot, maar dat komt zodadelijk helemaal goed.![]()
En met jou?
Dan heb ik dus genoeg gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak eerder een deel uit van de oorzaak
Wat staat er op het menu vandaag?quote:
quote:
Daarom ben je met de autoquote:
Ik ben al de hele week in de tuin bezig, 120m waterslang ingraven voor het irrigatie systeem. Nu ligt alles er in en de sauna is opgewarmd, dus daar ga ik ff 45min in zitten bakken met een boekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Waar ben je zo kapot van dan? Met mij gaat het goed! Blij dat ik eindelijk na een week werken kan ''niksen''.
Foto's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week in de tuin bezig, 120m waterslang ingraven voor het irrigatie systeem. Nu ligt alles er in en de sauna is opgewarmd, dus daar ga ik ff 45min in zitten bakken met een boek
Macaroni met saus. Saus van vis en groentequote:
Je ziet er niks vanquote:
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Macaroni met saus. Saus van vis en groente
Okquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ziet er niks vanAlles is netjes weggewerkt. Doorvoer slangen door de gehele tuin naar in totaal 6 sproeiers en 4 echte irrigatie slangen voor de plantenbakken/borders.
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekker
In ieder geval je Supermanstring.quote:
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.quote:
Give her your best shot Snuitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind date?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
Laat je wel meteen zien dat je zelfverzekerd bent... Of wereldvreemd... Hmmm...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een heuze!quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een heuze!
Geregeld door een vriendin, ga met de zus van een collega van haar stappen... 8 uur op het bankjehaha, we zullen zien!
hehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Doet me denken aan onze eerste meet
Wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik aan moet
Kill them allquote:
Ja, mag het?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Geniaalquote:
Hmm, in de trein eten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Ja, op weg naar Utrecht, via de snackbar, eten doen we dan wel in de trein
Mensen die patat meenemen de trein inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, in de trein eten.
Trouwens: net de Emelisse Triple IPA gedronken, die was zeer okay! Wel inderdaad nog een stapje bitterder (en 10 %).
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.quote:
Patatje Joppiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.
Ik heb het nog nooit gegeten. En hoewel ik altijd vind dat je iets moet proberen voor je het af mag wijzen, heb ik toch echt niet de aandrang om een patatje Joppie te bestellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt waar, daar krijg ik een druiper van.
Bende.
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.quote:
1) die is heel lekkerquote:
Bier van schapenmelk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren een Texelse biertje gedronkenNiet echt mijn bier
Zoietsquote:
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.
@WT, k heb nog een paar Leffe's van gisteren over, k denk dat ik er daar zo eentje van open maak.
Dat wordt een leuk avondje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Kom es hier langsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Wie van WT, dat staat er toch duidelijk?quote:
Die ja!quote:
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ja!
Ik dacht dat ik je bier wel mocht jatten
Wattes?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.quote:
Waar ligt die grens volgens jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.
Al de hele dagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Nou, da's dus het makkelijke, hij is namelijk variabel, zowel temporeel als spatieel, dat maakt 'm zo krachtig. Je zou een drempel op bijvoorbeeld 70 % kunnen stellen. Het gebied waar tussen de 30 en 70 % trekker wordt gezegd (of tractor natuurlijk) is de grens.quote:
Vertel eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
hmm.. iemand met een Sheldon quote mag enorm veel
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentiequote:
Jij zegt: 'Mag enorm veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentie
Hehe, dat is wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk is dat, in je niet-werkkleren in de 1ste klas en dan zo'n conducteur met een sadistische grijns die je wel even uit de 1ste klas zal schoppen. Vooral als je een 1ste klas maandnetkaart hebt
euhhhhh.. heb niet echt voorbeelden.. twas meer een aanmoediging om los te gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: 'Mag enorm veel'. Vertel eens wat
Dat klinkt vast geiler dan het wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
House M.D.
"Another life saved by girl-on-girl action."
Ik reis door tot Utrechtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef stbabylon het volgende:
Die kant op gaan en het ook nog durven toegevenRespect!
Oh, dat doe ik nooit. Veel te braaf en zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef clevy het volgende:
[..]
euhhhhh.. heb niet echt voorbeelden.. twas meer een aanmoediging om los te gaan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
House M.D.
"Another life saved by girl-on-girl action."
Die stopt daar ook niet, is de stoptrein, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Veenendaal-de Klomp is zo'n raar klein klote station, snap niet dat de IC daar stop
Daarom stopte ik er net ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die stopt daar ook niet, is de stoptrein, dacht ik.
yeah rightquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik nooit. Veel te braaf en zo.
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouwquote:
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouw
Die is er niet meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leuk
Idd. En scheel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leuk
In seizoen 5 nog welquote:
Ze heeft wel opvallende ogen, maar scheel is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
ik dacht dat ze nogal met d'r rehteroog in d'r linkerbroekzak kijkt.. of was er iets anders beetje vreemds aan?
Zonder visuele ondersteuning van de ONS is t niet geilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouw
Ze speelt trouwens in Tronquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze heeft wel opvallende ogen, maar scheel is me niet opgevallen
Ik vind haar echt mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik je volgens mij al verteld
Zij: http://www.imdb.com/name/nm1312575/
Ja, heel tof!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
@yuki, had je mn DM nog gelezen trouwens?
Holy moly: http://www.imdb.com/media/rm4056716544/nm1312575quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind haar echt mooiEn ik wil haar ogen
Oh. Ken ik niet. Ik vind Cameron leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik je volgens mij al verteld
Zij: http://www.imdb.com/name/nm1312575/
Wat een slechte fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly: http://www.imdb.com/media/rm4056716544/nm1312575
Ze is volgens mij best klein
Ze heeft idd erg mooi ogen
Jij ziet er lekker uit, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een slechte foto
Ze lijkt hier heel klein met een enorm hoofd, en echt extreem dun
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
wie pleurt er ff een goede foto van dr in t topic, mobiel is t niet zo leuk om imdb te openen
Gastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet er lekker uit, wilde je zeggen?![]()
Heerlijk, die onterechte jaloezie van onzekere meisjes.
Mooie ogenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
GastLees eens verder dan je neus lang is.
Ik vind het echt een lelijke foto. Ik heb al 2 keer gezegd dat ik haar een hele mooie vrouw vind.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Mooie vrouw
@E-M, waarom wist ik dat jij die foto zou posten?
Have fun!quote:
Ik quote de autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jij zou wel op Yuki rijden, girl-on-girl action?
Mata!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst op de manege!
wil je pitspoes spelen op de motorkap dan?quote:
Op die auto? Echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
wil je pitspoes spelen op de motorkap dan?
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst op de manege!
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!quote:
Laat jouw creatieve kant zien #3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!
Jij kan echt goed tekenen Samzz!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat jouw creatieve kant zien #3
Kijk maar eens
Thnxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan echt goed tekenen Samzz!
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Veenendaal-de Klomp is zo'n raar klein klote station, snap niet dat de IC daar stop
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het grasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
Teruglezen is oké
Nu al, hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
Een whutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitie
Dat lijkt me nogal onwaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
een 2 dimensionele variant van een visueuse cirkel.. of hoe schrijf je datquote:
Dat is het ookquote:
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar ze bedoelt vanuit Arnhem denk ik
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...
Autorijden is toch veel lekkerder. Net 200 gescheurd over de A77
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meer
Lezen is lastig.
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?
Dan zijn we eruit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingInderdaad een onzinnig station, maar toch
op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstillerquote:
Ik doe niet aan pijnstillersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef clevy het volgende:
[..]
op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstiller
Misschien kan je beter beginnen met correct spellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
dan is sarcastme het beste medicijn.. zal ik maar beginnen met inkoppen?
dat is een valide optie jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan je beter beginnen met correct spellen
hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cafje![]()
Wat heb je met iedereen gedaan?
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlatenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi
hé wat? hebben ze je dan alleen gelaten??
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlaten
Maar hoe kan dat nou, zijn ze allemaal opeens dapper en hebben een leven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hier
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dagje uit met Carooltje vandaag en het was heerlijk![]()
![]()
Alleen dat ik terug zou komen met spierpijn in m'n been en nek had ik niet verwacht
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat vind je boeiend om even hier te melden?
No offence maar hou dat lekker voor je
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.quote:
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.
Bij deze danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
quote:
Dit is nog niks, vroegah was 't beterquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
maar vergelen met de laatste dagen...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het was
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar zit het niet lekker tussen jullie dus.. Naja, dat had ik ook niet kunnen weten..
quote:
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avondsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar vergelen met de laatste dagen...is dit super mega druk
Ah ok, mag ook per pm evt enzo, mocht je het willen vertellen..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk drukquote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avonds
Singles heeft zo z'n ups en downsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Newbiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Heb je je ontgroening al gehad dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
er zijn geloog ik recentere newbiesna 3 maanden ben ik helemaal geen newbie meer
Moet ik even nadenken wat het ook alweer wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat voor ontgroening doen jullie dan?
ach, foto's heb hier ooit al laten zienquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ik even nadenken wat het ook alweer was
Iets met fotos geloof ik
EN die heb ik gemist?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, foto's heb hier ooit al laten ziendus ik ben al ontgroend
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN die heb ik gemist?![]()
Zo weet ik toch niet of ik je ooit al eens gezien heb hier in Rotjeknor!
Of ik was er nieteensquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet op
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik was er nieteens![]()
Opnieuw posten dus!
We kunnen ze in de op zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Aww toooeeequote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevondenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
naaa....liever niet..ik ben nogal verlegen
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg, we gaan geen katten gebruiken in de strijd...dat is oneerlijk
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevonden
Niet eerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat![]()
[ afbeelding ]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
Right Click > Save image asquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
we gaan toch niet dreigen hé?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!
[ afbeelding ]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsenquote:
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ach, ik ben moeilijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ik had net de slappe lachquote:
tja, dan mag je mij vergetenquote:
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Ja, erg flauwquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Dat je dat nog moet vragen zelfs...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dan mag je mij vergeten![]()
![]()
[..]
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwen
Vervelend is niet goedquote:
nee, hup en EZquote:
Vrouwen hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervelend is niet goed
Lief is niet goed
Ruw is niet goed
Teder is niet goed
WTF willen ze dan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 'm in ieder geval leuk en aanstekelijk!
Dat zeg je nuquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
Dat kan alsnog hoor, misschien houden we dan opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed ligquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Straks is het weer dat we vervelend zijn en dus pech hebben
En dat heb je niet eens voor ons overquote:Op zondag 27 maart 2011 00:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed lig
Gelijk hebben zequote:
nou ja laat ik zeggen dat ik me voor die foto;s schaamquote:Op zondag 27 maart 2011 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je niet eens voor ons over
[..]
Gelijk hebben ze
ik ben verlaten...quote:
Speculeren is andere koek dan speculaas.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan gokken waarom ze je verlaten hebben he miss
ik zal wel niet leuk genoeg zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan speculeren waarom ze je verlaten hebben he miss
Dat was toch speculoos?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Speculeren is andere koek dan speculaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |