Bij deze danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
quote:
Dit is nog niks, vroegah was 't beterquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
maar vergelen met de laatste dagen...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het was
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar zit het niet lekker tussen jullie dus.. Naja, dat had ik ook niet kunnen weten..
quote:
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avondsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar vergelen met de laatste dagen...is dit super mega druk
Ah ok, mag ook per pm evt enzo, mocht je het willen vertellen..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk drukquote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avonds
Singles heeft zo z'n ups en downsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Newbiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Heb je je ontgroening al gehad dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
er zijn geloog ik recentere newbiesna 3 maanden ben ik helemaal geen newbie meer
Moet ik even nadenken wat het ook alweer wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat voor ontgroening doen jullie dan?
ach, foto's heb hier ooit al laten zienquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ik even nadenken wat het ook alweer was
Iets met fotos geloof ik
EN die heb ik gemist?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, foto's heb hier ooit al laten ziendus ik ben al ontgroend
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN die heb ik gemist?![]()
Zo weet ik toch niet of ik je ooit al eens gezien heb hier in Rotjeknor!
Of ik was er nieteensquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |