op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstillerquote:
Ik doe niet aan pijnstillersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef clevy het volgende:
[..]
op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstiller
Misschien kan je beter beginnen met correct spellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
dan is sarcastme het beste medicijn.. zal ik maar beginnen met inkoppen?
dat is een valide optie jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan je beter beginnen met correct spellen
hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cafje![]()
Wat heb je met iedereen gedaan?
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlatenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi
hé wat? hebben ze je dan alleen gelaten??
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlaten
Maar hoe kan dat nou, zijn ze allemaal opeens dapper en hebben een leven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hier
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dagje uit met Carooltje vandaag en het was heerlijk![]()
![]()
Alleen dat ik terug zou komen met spierpijn in m'n been en nek had ik niet verwacht
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat vind je boeiend om even hier te melden?
No offence maar hou dat lekker voor je
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.quote:
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |