Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst op de manege!
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!quote:
Laat jouw creatieve kant zien #3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!
Jij kan echt goed tekenen Samzz!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat jouw creatieve kant zien #3
Kijk maar eens
Thnxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan echt goed tekenen Samzz!
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Veenendaal-de Klomp is zo'n raar klein klote station, snap niet dat de IC daar stop
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het grasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
Teruglezen is oké
Nu al, hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
Een whutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitie
Dat lijkt me nogal onwaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
een 2 dimensionele variant van een visueuse cirkel.. of hoe schrijf je datquote:
Dat is het ookquote:
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar ze bedoelt vanuit Arnhem denk ik
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...
Autorijden is toch veel lekkerder. Net 200 gescheurd over de A77
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meer
Lezen is lastig.
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?
Dan zijn we eruit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingInderdaad een onzinnig station, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |