Wie van WT, dat staat er toch duidelijk?quote:
Die ja!quote:
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ja!
Ik dacht dat ik je bier wel mocht jatten
Wattes?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.quote:
Waar ligt die grens volgens jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.
Al de hele dagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Nou, da's dus het makkelijke, hij is namelijk variabel, zowel temporeel als spatieel, dat maakt 'm zo krachtig. Je zou een drempel op bijvoorbeeld 70 % kunnen stellen. Het gebied waar tussen de 30 en 70 % trekker wordt gezegd (of tractor natuurlijk) is de grens.quote:
Vertel eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
hmm.. iemand met een Sheldon quote mag enorm veel
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentiequote:
Jij zegt: 'Mag enorm veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentie
Hehe, dat is wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk is dat, in je niet-werkkleren in de 1ste klas en dan zo'n conducteur met een sadistische grijns die je wel even uit de 1ste klas zal schoppen. Vooral als je een 1ste klas maandnetkaart hebt
euhhhhh.. heb niet echt voorbeelden.. twas meer een aanmoediging om los te gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: 'Mag enorm veel'. Vertel eens wat
Dat klinkt vast geiler dan het wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
House M.D.
"Another life saved by girl-on-girl action."
Ik reis door tot Utrechtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef stbabylon het volgende:
Die kant op gaan en het ook nog durven toegevenRespect!
Oh, dat doe ik nooit. Veel te braaf en zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef clevy het volgende:
[..]
euhhhhh.. heb niet echt voorbeelden.. twas meer een aanmoediging om los te gaan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
House M.D.
"Another life saved by girl-on-girl action."
Die stopt daar ook niet, is de stoptrein, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Veenendaal-de Klomp is zo'n raar klein klote station, snap niet dat de IC daar stop
Daarom stopte ik er net ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die stopt daar ook niet, is de stoptrein, dacht ik.
yeah rightquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik nooit. Veel te braaf en zo.
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouwquote:
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouw
Die is er niet meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leuk
Idd. En scheel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
kan alleen 13 zijn.. die is mega scheel. maar wel leuk
In seizoen 5 nog welquote:
Ze heeft wel opvallende ogen, maar scheel is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
ik dacht dat ze nogal met d'r rehteroog in d'r linkerbroekzak kijkt.. of was er iets anders beetje vreemds aan?
Zonder visuele ondersteuning van de ONS is t niet geilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een van de medewerkers van House heeft haar one-night-stand gered. En dat was een vrouw
Ze speelt trouwens in Tronquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze heeft wel opvallende ogen, maar scheel is me niet opgevallen
Ik vind haar echt mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik je volgens mij al verteld
Zij: http://www.imdb.com/name/nm1312575/
Ja, heel tof!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
@yuki, had je mn DM nog gelezen trouwens?
Holy moly: http://www.imdb.com/media/rm4056716544/nm1312575quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind haar echt mooiEn ik wil haar ogen
Oh. Ken ik niet. Ik vind Cameron leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik je volgens mij al verteld
Zij: http://www.imdb.com/name/nm1312575/
Wat een slechte fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly: http://www.imdb.com/media/rm4056716544/nm1312575
Ze is volgens mij best klein
Ze heeft idd erg mooi ogen
Jij ziet er lekker uit, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een slechte foto
Ze lijkt hier heel klein met een enorm hoofd, en echt extreem dun
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
wie pleurt er ff een goede foto van dr in t topic, mobiel is t niet zo leuk om imdb te openen
Gastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet er lekker uit, wilde je zeggen?![]()
Heerlijk, die onterechte jaloezie van onzekere meisjes.
Mooie ogenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
GastLees eens verder dan je neus lang is.
Ik vind het echt een lelijke foto. Ik heb al 2 keer gezegd dat ik haar een hele mooie vrouw vind.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Mooie vrouw
@E-M, waarom wist ik dat jij die foto zou posten?
Have fun!quote:
Ik quote de autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jij zou wel op Yuki rijden, girl-on-girl action?
Mata!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst op de manege!
wil je pitspoes spelen op de motorkap dan?quote:
Op die auto? Echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
wil je pitspoes spelen op de motorkap dan?
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst op de manege!
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!quote:
Laat jouw creatieve kant zien #3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzz! Een nieuw tekenobject voor je!
Jij kan echt goed tekenen Samzz!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat jouw creatieve kant zien #3
Kijk maar eens
Thnxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan echt goed tekenen Samzz!
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Veenendaal-de Klomp is zo'n raar klein klote station, snap niet dat de IC daar stop
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het grasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
Teruglezen is oké
Nu al, hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 's zomers zitten er allemaal konijntjes in het gras
Een whutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
dan zit er ook gras in de konijntjes en vormen die een cyclische definitie
Dat lijkt me nogal onwaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er rijdt geen stoptrein meer naar Utrecht.
een 2 dimensionele variant van een visueuse cirkel.. of hoe schrijf je datquote:
Dat is het ookquote:
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar ze bedoelt vanuit Arnhem denk ik
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
4 keer per uur een intercity volgens mij. Mwah, als dat nog niet genoeg is...
Autorijden is toch veel lekkerder. Net 200 gescheurd over de A77
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er werd gevraagd waarom een IC op Veenendaal-De Klomp stopt. Nou, omdat de stoptrein tussen Arnhem - Utrecht niet meer rijdt, anders stopt er niks meer
Lezen is lastig.
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veenendaal-Centrum naar Utreg rijdt gewoon tweemaal per uur.
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's een ander traject, dat is Rhenen - Utrecht.
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat is er mis met vanuit Veenendaal-Noord naar het centrum fietsen en daar de trein pakken?
Dan zijn we eruit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het over Veenendaal - De Klomp gingInderdaad een onzinnig station, maar toch
op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstillerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |