Wie van WT, dat staat er toch duidelijk?quote:
Die ja!quote:
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ja!
Ik dacht dat ik je bier wel mocht jatten
Wattes?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.quote:
Waar ligt die grens volgens jou?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals je Nederland qua noorden/zuiden kunt opdelen bij de Patat/frietgrens kun je het westen van het oosten scheiden bij de tractor/trekkergrens.
Al de hele dagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens alweer aan de rechterkant van de tractor/trekkergrens (ofwel het oosten)?
Nou, da's dus het makkelijke, hij is namelijk variabel, zowel temporeel als spatieel, dat maakt 'm zo krachtig. Je zou een drempel op bijvoorbeeld 70 % kunnen stellen. Het gebied waar tussen de 30 en 70 % trekker wordt gezegd (of tractor natuurlijk) is de grens.quote:
Vertel eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
hmm.. iemand met een Sheldon quote mag enorm veel
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentiequote:
Jij zegt: 'Mag enorm veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
niet veel aan te vertellen.. ik mag sheldon wel.. en iemand die 'm snapt danwel quote is goed bezig.. getuigd wel van enige comedische intelligentie
Hehe, dat is wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef stbabylon het volgende:
Heerlijk is dat, in je niet-werkkleren in de 1ste klas en dan zo'n conducteur met een sadistische grijns die je wel even uit de 1ste klas zal schoppen. Vooral als je een 1ste klas maandnetkaart hebt
euhhhhh.. heb niet echt voorbeelden.. twas meer een aanmoediging om los te gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt: 'Mag enorm veel'. Vertel eens wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |