jij bent hier de kroegeigenaarquote:
Waar staat die kroeg?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee overdag ben ik telefoonverkoper, straks weer kroegbaas
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
ik hoor een Jambers stemmetje in mijn hoofd
Als je nu doorreist, kan je mee de sauna inquote:
Gezellig in m'n blote kont bij je oudersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nu doorreist, kan je mee de sauna inik ga em zo voorverwarmen
Mn ouders zijn pas vanavond heel laat weer thuis. Is goed ter ontspanningquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezellig in m'n blote kont bij je ouders
Deze single wel ja.quote:
* tijnbrein reanimeerdt Sinceria Zo weer levend?quote:
Het zou wel lekker zijn ja. Maar dat wordt wel een bliksembezoek danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders zijn pas vanavond heel laat weer thuis. Is goed ter ontspanningga er straks ff een uurtje in
Waar ben je nu en hoe laat kan je hier zijn dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn ja. Maar dat wordt wel een bliksembezoek dan
En die schijt NSgeeft op de borden weer eens niet aan dat m'n trein niet naar Utrecht rijdt door werkzaamheden
Ben nu op A'dam CS. Duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben je nu en hoe laat kan je hier zijn dan?
creatieve spelling ftw!quote:
Ik kan wel wat hebben dat weet jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben nu op A'dam CS. Duurt nog wel even
En met mijn schijthumeur wil je me toch niet zien
Ik denk dat jij wel even genoeg gehad hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben dat weet jeMaar dat gaat em niet worden denk ik
voor dat je hier bent is t kwart voor 8.
ik maak eerder een deel uit van de oorzaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel even genoeg gehad hebt
Halloquote:
quote:
Hallo! Is alweer even geleden... hoe is het?quote:
Waar ben je zo kapot van dan? Met mij gaat het goed! Blij dat ik eindelijk na een week werken kan ''niksen''.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Kapot, maar dat komt zodadelijk helemaal goed.![]()
En met jou?
Dan heb ik dus genoeg gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak eerder een deel uit van de oorzaak
Wat staat er op het menu vandaag?quote:
quote:
Daarom ben je met de autoquote:
Ik ben al de hele week in de tuin bezig, 120m waterslang ingraven voor het irrigatie systeem. Nu ligt alles er in en de sauna is opgewarmd, dus daar ga ik ff 45min in zitten bakken met een boekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Waar ben je zo kapot van dan? Met mij gaat het goed! Blij dat ik eindelijk na een week werken kan ''niksen''.
Foto's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week in de tuin bezig, 120m waterslang ingraven voor het irrigatie systeem. Nu ligt alles er in en de sauna is opgewarmd, dus daar ga ik ff 45min in zitten bakken met een boek
Macaroni met saus. Saus van vis en groentequote:
Je ziet er niks vanquote:
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Macaroni met saus. Saus van vis en groente
Okquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ziet er niks vanAlles is netjes weggewerkt. Doorvoer slangen door de gehele tuin naar in totaal 6 sproeiers en 4 echte irrigatie slangen voor de plantenbakken/borders.
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekker
In ieder geval je Supermanstring.quote:
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.quote:
Give her your best shot Snuitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind date?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
Laat je wel meteen zien dat je zelfverzekerd bent... Of wereldvreemd... Hmmm...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een heuze!quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een heuze!
Geregeld door een vriendin, ga met de zus van een collega van haar stappen... 8 uur op het bankjehaha, we zullen zien!
hehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Doet me denken aan onze eerste meet
Wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik aan moet
Kill them allquote:
Ja, mag het?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Geniaalquote:
Hmm, in de trein eten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Ja, op weg naar Utrecht, via de snackbar, eten doen we dan wel in de trein
Mensen die patat meenemen de trein inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, in de trein eten.
Trouwens: net de Emelisse Triple IPA gedronken, die was zeer okay! Wel inderdaad nog een stapje bitterder (en 10 %).
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.quote:
Patatje Joppiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.
Ik heb het nog nooit gegeten. En hoewel ik altijd vind dat je iets moet proberen voor je het af mag wijzen, heb ik toch echt niet de aandrang om een patatje Joppie te bestellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt waar, daar krijg ik een druiper van.
Bende.
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.quote:
1) die is heel lekkerquote:
Bier van schapenmelk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren een Texelse biertje gedronkenNiet echt mijn bier
Zoietsquote:
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.
@WT, k heb nog een paar Leffe's van gisteren over, k denk dat ik er daar zo eentje van open maak.
Dat wordt een leuk avondje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Kom es hier langsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |