Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekker
In ieder geval je Supermanstring.quote:
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.quote:
Give her your best shot Snuitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind date?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
Laat je wel meteen zien dat je zelfverzekerd bent... Of wereldvreemd... Hmmm...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een heuze!quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een heuze!
Geregeld door een vriendin, ga met de zus van een collega van haar stappen... 8 uur op het bankjehaha, we zullen zien!
hehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Doet me denken aan onze eerste meet
Wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik aan moet
Kill them allquote:
Ja, mag het?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Geniaalquote:
Hmm, in de trein eten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Ja, op weg naar Utrecht, via de snackbar, eten doen we dan wel in de trein
Mensen die patat meenemen de trein inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, in de trein eten.
Trouwens: net de Emelisse Triple IPA gedronken, die was zeer okay! Wel inderdaad nog een stapje bitterder (en 10 %).
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.quote:
Patatje Joppiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die viesbahieuwlsmerige Smullers patat kernoorlog speciaal of hoe dat ook heet.
Ik heb het nog nooit gegeten. En hoewel ik altijd vind dat je iets moet proberen voor je het af mag wijzen, heb ik toch echt niet de aandrang om een patatje Joppie te bestellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt waar, daar krijg ik een druiper van.
Bende.
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.quote:
1) die is heel lekkerquote:
Bier van schapenmelk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren een Texelse biertje gedronkenNiet echt mijn bier
Zoietsquote:
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t bij de snackbar opgegeten,alleen kom ik er nu achter dat als ik dat niet had gedaan, ik een trein eerder had kunnen pakken.
@WT, k heb nog een paar Leffe's van gisteren over, k denk dat ik er daar zo eentje van open maak.
Dat wordt een leuk avondje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Kom es hier langsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chillie. Ik ga zometeen de lentebockcollectie erdoorheenraggen denk ik. HJ, Gulpener, Grolsch, Jopen, Alfa. Brand wellicht ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |