Hij is al een tijdje miljonair, ik denk dat hij ze er wel tussenuit kan pikken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als ik geer was zou ik dat meteen aanvoelen
Volgens mij gaan we in die andere verder.quote:
ja want hij heeft het niet nodig en die anderen willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef suzi1 het volgende:
ow omdat hij miljonair is mag hij wel naar huis?
LOLquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja want hij heeft het niet nodig en die andere willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meer
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Maar Gerard had 78%. En dat gaan hen nooit halen!
precies dus laat ze hem maar lekker nomineren en naast flipje of jo zettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
naast jo en de week erop naast flipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies dus laat ze hem maar lekker nomineren en naast flipje of jo zetten
Maar ook nu ze het geheim geraden hebben?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
echt ga weg, ga gewoon wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo mensen alles goed hier? Ik ben net pas in de lucht. Is de kamer nu eindelijk open? Wie heeft er gedrukt? Zie niks bij updates.
jahoor alles goed met jouw ook ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo mensen alles goed hier? Ik ben net pas in de lucht. Is de kamer nu eindelijk open? Wie heeft er gedrukt? Zie niks bij updates.
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja want hij heeft het niet nodig en die anderen willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meer
Oh was dat zoep.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nog gesloten en ze hebben zoep gegeten
ach daar gaan ze nog wel achterkomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh was dat zoep.
Dacht dat het maag en darm aftreksel was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh was dat zoep.
Dacht dat het maag en darm aftreksel was
misschien een carrière bij Beter Bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
als beddentesterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef willem67 het volgende:
[..]
misschien een carrière bij Beter Bed
had ze het vorige week ook al eens overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
Volgens mij beweert Jo nu dat de cameramensen foto's van haar hebben gemaakt met hun foon. Terwijl ze naakt was.
De Stem zei dat het niet kon, maar Jo weet het zeker, doh.
Ja wat een ramp zeg, gelukkig zijn er verder geen camera's in huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Spooky4u het volgende:
Stream Lock, medewerkers lopen met Iphones foto's te maken van Joanna
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ja wat een ramp zeg, gelukkig zijn er verder geen camera's in huis
niks maar die is druk met jo en zn I fonequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:23 schreef Stability het volgende:
wat vind die cameraman zo interessant aan een eeuwig slapende alex en laura???
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Flashbox het volgende:
Ik eis nu op alle 4 de streams zo'n ding
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even het allerbeste uit het andere topic:
[..]
TOPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hohoho, je hebt het hier wel over ons stress riddertje en zijn prinsesje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:23 schreef Stability het volgende:
eenschquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:26 schreef wildstar het volgende:
Volgende keer open nomineren, met duidelijke motivatie. Of beter, degene die afspraken maken op de bank zetten. Op de bank de man met de meeste stemmen tegen de vrouw met de meeste stemmen.....
En een overdag slaapvebod, wat een stel dooien zeg....
Ik zat in het andere topic.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
Volgens mij beweert Jo nu dat de cameramensen foto's van haar hebben gemaakt met hun foon. Terwijl ze naakt was.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:27 schreef suzi1 het volgende:
haha kan gerard ook niet even aan jo vertellen hoe duur dat potje creme was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:27 schreef suzi1 het volgende:
dat hoeft toch nie, die draak weet alles al, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:27 schreef suzi1 het volgende:
Ze hebben nog steeds hoop dat ze gaan neuken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:23 schreef Stability het volgende:
Ik begin te snappen waarom haar vriendje haar heeft laten vallen TIJDENS de soap.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zat in het andere topic.
Ai, Jo heeft gezien dat ze achter de spiegels met een aaifoon foto's maken. SL.
Maar geen waarschuwing van de Stem
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
Ik schrik steeds als Maik begint te praten. Dacht dat het een pop was!
ik snap uberhaupt niet dat zo'n mongeaul een vriendje kan krijgen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom haar vriendje haar heeft laten vallen TIJDENS de soap.
Op Ziggo laten ze een stofzuigend, magazinelezend stel zien. Dus nee, er is niks beter te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
Waarom zien we Laura en Alex, is er echt niks beters te zien ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
haha ja en altijd ook zo onzeker...hakkelend een zin zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
heb mijn witte gordijnen weer schoon, na mijn wijndrama gisteravond
dus datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.
natuurlijk heeft hij dat door, je schat hem wel erg laag inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
wat hebben ze toch opeens veel aandacht voor gerard
ik snap niet dat hij dit niet door heeft. zelfs flip was vanmorgen met hem aan het praten dacht ik
tuuk heeft ie dat doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
wat hebben ze toch opeens veel aandacht voor gerard
ik snap niet dat hij dit niet door heeft. zelfs flip was vanmorgen met hem aan het praten dacht ik
Done! Jammer dat ik er nergens iets over terug kan lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef danilel het volgende:
@ BQ, zie nog even mijn antwoord op jouw edit in die andere Cos
ze zeggen dat je rode wijn vlekken wegkrijgt door er direct witte wijn overheen te gooien...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
Niet zeggen..... Is spannender dan wat er op de streams te zien isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
ja maar waarom gaat ie er in mee dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
natuurlijk heeft hij dat door, je schat hem wel erg laag in
dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zeggen dat je rode wijn vlekken wegkrijgt door er direct witte wijn overheen te gooien...
Omdat het een sociaal persoon is en hij kletst graag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
ja maar waarom gaat ie er in mee dan?
omdat hij nog 6/7 weken met die mensen daar moet zitten, hij weet al wel wie echt zijn vrienden zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hij speelt het spel zoals ut gespeelt moet wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ik
zout ook toch? en dat drinkt toch al niet zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als er chiwawa wordt gezegd, moet ik gewoon tu-tu-tu-tuuu doen
zo ! das lekker snel !!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er inmiddels uit. De enige 2 die ik het echt gun om het tot het bittere einde uit te houden zijn Gerard of Karim
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als er chiwawa wordt gezegd, moet ik gewoon tu-tu-tu-tuuu doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zout ook toch? en dat drinkt toch al niet zo lekker
Neen eerst zout gebruikt, shout erover, vanochtend ossegal, daarna op 60 gr. en schoon zijn ze!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ik
Ik hoopte dat ik het verkeerd verstond.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon vraagt of Gerard ook vakantiekliekjes maakt
lui beest op dr rugquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Als Laura ooit de Cossen terugleest zal ze schrikken![]()
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
die leest niet ze slaapt alleen maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
het zit in de aard van het beestjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
precies, en dan lekker een glaasje witte wijn drinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Neen eerst zout gebruikt, shout erover, vanochtend ossegal, daarna op 60 gr. en schoon zijn ze!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
Guido had als smoes dat zijn nieuwe geheim met Laura zoooo ontzettend zwaar was, kan ik me ook best voorstellen; heel de dag liggen en gekriebeld wordenquote:
Slim... na die percentages te hebben gehoord zou ik dat ook doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef shomila het volgende:
Goede middag![]()
Maik gaat denk ik niet Gerard nomineren, die gaat de laatste dagen veel met Gerard om.
Het zijn wel heldere lichten daar hoor. Laura: I'm not a cock. Aaf, ik heb slecht geslaapt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Ik hoopte dat ik het verkeerd verstond.
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)quote:
En niet te vergeten geleest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn wel heldere lichten daar hoor. Laura: I'm not a cock. Aaf, ik heb slecht geslaapt.
Etc.
Langzame schildklier kan niet, met haar dunne figuur, moeheid klopt dan wel maar bij Laura is het luiheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)
Maik is net als Laura, die twee hebben altijd van hun omgeving gehoord dat ze zo mooi zijn. Laura denkt dat haar mooie oogopslag genoeg is om mannen te boeien en Maik denkt dat ie scoort met zijn spieren, dat zal best, voor even, maar meer zit er dan ook niet inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Ik vind Maik eng. Meen ik echt uit de grond van mijn hart. Ik weet zelf ook niet waarom... Maar ik vind hem gewoon eng.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maik is net als Laura, die twee hebben altijd van hun omgeving gehoord dat ze zo mooi zijn. Laura denkt dat haar mooie oogopslag genoeg is om mannen te boeien en Maik denkt dat ie scoort met zijn spieren, dat zal best, voor even, maar meer zit er dan ook niet in
Vriendin van mijn dochter woonde bij hem om de hoek . Ze was altijd bang voor hem toen ze hem tegenkwam. Zijn witte gezicht , die ogen en zijn enge blik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind Maik eng. Meen ik echt uit de grond van mijn hart. Ik weet zelf ook niet waarom... Maar ik vind hem gewoon eng.Mag van mij eerder gisteren dan vandaag het pand verlaten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef noddy1 het volgende:
HELP!!!!
zie eeneens een giraf met een DARTBORD om zijn nek!!
(oh nee, Karim...)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef noddy1 het volgende:
HELP!!!!
zie eeneens een giraf met een DARTBORD om zijn nek!!
(oh nee, Karim...)
dat is al een hele gebeurtenis jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Laura loopt!
Tegenwoordig is dat noemenswaardig toch?
hij kon er toch ook niet eerder zo openlijk over spreken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef danilel het volgende:
voorheen zijn ze nog nooit zo geïnteresseerd geweest over het varen tot nu......
pffffffffff(vraag me af hoe geer zich nu voelt)
Laura is dyslectisch, dus die leest de Cossen zo langzaam dat ze wel in slaap valt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Waarheen looopt ze? Van haar bed naar Alex' bed??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Laura loopt!
Tegenwoordig is dat noemenswaardig toch?
Ze moest es weten watvoor caps er hier rondgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
De keuken in!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarheen looopt ze? Van haar bed naar Alex' bed??
Oh, jij zoekt gewoon een poets. Zeg dat dan.quote:
Hij heeft er wel vaker over gesproken (dan deed hij net alsof dat bootje van iemand anders was).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij kon er toch ook niet eerder zo openlijk over spreken.
Ah thanks Flash, beetje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.quote:
DAT IS HET, zijn blik! Díe vind ik engquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Vriendin van mijn dochter woonde bij hem om de hoek . Ze was altijd bang voor hem toen ze hem tegenkwam. Zijn witte gezicht , die ogen en zijn enge blik.
"In me, in me, in me dingetje, je benniegoeeeeed"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah thanks Flash, bettje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.![]()
Gerard zegt ookal " Het hangt vol camera's hier worden zat screenshots van gemaakt"![]()
Is misschien dan een idee wat minder snel te typen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef willem67 het volgende:
[..]
Laura is dyslectisch, dus die leest de Cossen zo langzaam dat ze wel in slaap valt.
Nog langzamer!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is misschien dan een idee wat minder snel te typen?
Kan ze het bijhouden
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
Ah thanks Flash, bettje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.![]()
Gerard zegt ookal " Het hangt vol camera's hier worden zat screenshots van gemaakt"![]()
Wie zegt dat het zo was?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.![]()
prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Haha Gerard over Flip's geheim " Ik ben de stalker van een olympische zwemster"![]()
Dude kom op, ik word echt bang van die ogen van Maikquote:
Wacht maar tot ze op Fok komt en de caps ziet, dan komt het door de Fokkers dat haar relatie uit is. echt waar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Haha Gerard over Flip's geheim " Ik ben de stalker van een olympische zwemster"![]()
Kan zomaar waar zijn nadat het uit is gegaan met Herr Flipp en zijn dolfijntje.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Dat zou kunnen, maar waarom dan een SL? Toen Aafke iets zei over Jo kreeg ze direct een waarschuwing dat ze de regels overtrad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wie zegt dat het zo was?
Joanna zit gewoon te trollen.
Omdat de redactie weet dat de media al genoeg over Secret Story te janken heeft (Met recht), en ze dit er niet bij willen hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar waarom dan een SL? Toen Aafke iets zei over Jo kreeg ze direct een waarschuwing dat ze de regels overtrad.
Omdat het kindje van God.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar waarom dan een SL? Toen Aafke iets zei over Jo kreeg ze direct een waarschuwing dat ze de regels overtrad.
Omdat de stem niet tolereert dat er slechte dingen over zijn zuigmutsje worden gezegdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus Joanna heeft een verhouding met de stem, dus ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat de redactie weet dat de media al genoeg over Secret Story te janken heeft (Met recht), en ze dit er niet bij willen hebben.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Omdat de stem niet tolereert dat er slechte dingen over zijn zuigmutsje worden gezegd
Is dat wat jo heeft gebreid ? een zuigmutsje?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Omdat de stem niet tolereert dat er slechte dingen over zijn zuigmutsje worden gezegd
Met andere woorden: m'n huidige brouwsel van je sucked, en moet beter?quote:SST_Guido SST Guido
@SST_Servio kan ook niet anders serrrrrr! lekkah lekkah! wanneer kan ik weer langs voor een knipbeurt? haha lol #sstnl
2 minuten geleden
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:07 schreef Ransjih het volgende:
ligt flip een depressie in te schieten?
quote:
I rest my case.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Syl?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Weet de rest vd bewoners dat Syl een pers. vriendin van Gerard is?
wat is nu de bedoeling van die kast??quote:
zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat is nu de bedoeling van die kast??
is ook lekker........ vooral als er niks komt... kunnen ze gaan dweilen voor die kastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienen
(moeten er wel missies komen natuurlijk)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef bollokus het volgende:
wa een zielig menneke
[ link | afbeelding ]
Ja, en van Eer ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Weet de rest vd bewoners dat Syl een pers. vriendin van Gerard is?
maar wie is syl???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en van Eer ook.
Zijn haar oren echt zo zwaar?
[ afbeelding ]
okeej, thnx!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en van Eer ook.
Zijn haar oren echt zo zwaar?
[ afbeelding ]
En om ze lekker te maken nu ze op dieet zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienen
(moeten er wel missies komen natuurlijk)
Waw, hoe dom zijn ze echt zeg.quote:Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
Sylvia en Eric uit DGK.quote:
Hoezo is hij te ver gegaan?quote:Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?quote:[
[..]
Waw, hoe dom zijn ze echt zeg.![]()
ahaaaa ok, heb net amanda voor het eerstgezien bij emidjquote:
Zeggen wie je gaat nomineren is geen afspraakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?
goeeeeeeeeeed toch ??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.![]()
precies dus lekker laten doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk Laura eens geïnteresseerd luisteren naar de verhalen van haar medebewoners
[ afbeelding ]
Ik probeer je gifjes allemaal op te slaan. Wat een klus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk Laura eens geïnteresseerd luisteren naar de verhalen van haar medebewoners
[ afbeelding ]
ja juist, daar worden ze uit bed gehaald en mogen er savonds pas weer inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer je gifjes allemaal op te slaan. Wat een klus.
On Topic: Dat mens is rijp voor het bejaardentehuis.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, daar worden ze uit bed gehaald en mogen er savonds pas weer in
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer je gifjes allemaal op te slaan. Wat een klus.
On Topic: Dat mens is rijp voor het bejaardentehuis.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, daar worden ze uit bed gehaald en mogen er savonds pas weer in
Legen, wait for it...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef Niki.P het volgende:
How i met your mother is so leuk!
Ze bedoelt trouwens Barney/Neil Patrick Harris
Maik is eng, niemand durft hem aan te kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef Ransjih het volgende:
niemand heeft door dat maik geen zender om heeft?
Doogie Howserquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef Niki.P het volgende:
How i met your mother is so leuk!
Ze bedoelt trouwens Barney/Neil Patrick Harris
Ik hoor em anders veel te goed hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef Ransjih het volgende:
niemand heeft door dat maik geen zender om heeft?
Kun je nagaan, morgen om deze tijd is het al bijna half 6quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus mensen, is het serieus al bijna half 5? Ik moet wat nuttigs gaan doen
Gerard tegen Maik: " Kijk dit is jou kloe, deze hersenen horen gewoon bij jou!"quote:
quote:Een paar zaten op de bank wat bij te praten. Joanna vertelt vervolgens dat ze gezien heeft hoe een medewerker met een iPhone foto's van haar aan het maken was;
"In me, in me, in me dingetje..."
-"In me, in me, in me dingetje, je bent nie goeeeeeed..."
Korte SL.
Update 16:26
Het stel praat en leest wat.
Haha echt he, wilde ook al iets in die trant posten. Ze vraagt er gewoon om zodat ze weer wat te zeiken heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
STEM!! JOEHOEEEEE!! STEM!!!! JOEHOEEEE!!
Zie je mijhijjjjj!! Maak dan een foto! Toe dan!! Ik ben een geschenk van God! Iedereen wil mij! Kijk dan!!!
[ afbeelding ]
Alex wil gewoon geen vrouw die interessanter is dan hijzelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef wildstar het volgende:
[..]
ow vandaar de keuze voor lau graftak
Strike a pose.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
Zie je mijhijjjjj!! Maak dan een foto! Toe dan!! Ik ben een geschenk van God! Iedereen wil mij! Kijk dan!!!
welnee, wanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zelfs hier wordt het saaier dan saai.
ik zag het ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
Nu is de tafel nog meer gedekt dan gisteren!
beweerde lies toen in bb ook al..wat een geilerds he daar bij de opnames.....terwijl ze weten dat ze met blote kut op internet staan als ze douchen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ja wat een ramp zeg, gelukkig zijn er verder geen camera's in huis
Echt? Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er gebeurt zo weinig, ik heb dus serieus DIT in het streamverslagen-topic moeten plaatsen:
[..]
En maar blijven zeggen dat ze niet van roze houdt. En nooit draagt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
dan mot die wel in de onderste rij zoeken..want saaier ken ik eigentlijk niemand....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Alex wil gewoon geen vrouw die interessanter is dan hijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |