Slim... na die percentages te hebben gehoord zou ik dat ook doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef shomila het volgende:
Goede middag![]()
Maik gaat denk ik niet Gerard nomineren, die gaat de laatste dagen veel met Gerard om.
Het zijn wel heldere lichten daar hoor. Laura: I'm not a cock. Aaf, ik heb slecht geslaapt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:39 schreef mootie het volgende:
Ik hoopte dat ik het verkeerd verstond.
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)quote:
En niet te vergeten geleest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn wel heldere lichten daar hoor. Laura: I'm not a cock. Aaf, ik heb slecht geslaapt.
Etc.
Langzame schildklier kan niet, met haar dunne figuur, moeheid klopt dan wel maar bij Laura is het luiheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Als Laura ooit de Cossen terugleest zal ze schrikken![]()
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik denk dat maik niet van gebabbel houdt en de enige die nog iets zinnigs te melden heeft is gerard (of zeg ik nu iets heul fouts?)
Maik is net als Laura, die twee hebben altijd van hun omgeving gehoord dat ze zo mooi zijn. Laura denkt dat haar mooie oogopslag genoeg is om mannen te boeien en Maik denkt dat ie scoort met zijn spieren, dat zal best, voor even, maar meer zit er dan ook niet inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Ik vind Maik eng. Meen ik echt uit de grond van mijn hart. Ik weet zelf ook niet waarom... Maar ik vind hem gewoon eng.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maik is net als Laura, die twee hebben altijd van hun omgeving gehoord dat ze zo mooi zijn. Laura denkt dat haar mooie oogopslag genoeg is om mannen te boeien en Maik denkt dat ie scoort met zijn spieren, dat zal best, voor even, maar meer zit er dan ook niet in
Vriendin van mijn dochter woonde bij hem om de hoek . Ze was altijd bang voor hem toen ze hem tegenkwam. Zijn witte gezicht , die ogen en zijn enge blik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind Maik eng. Meen ik echt uit de grond van mijn hart. Ik weet zelf ook niet waarom... Maar ik vind hem gewoon eng.Mag van mij eerder gisteren dan vandaag het pand verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |