dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zeggen dat je rode wijn vlekken wegkrijgt door er direct witte wijn overheen te gooien...
Omdat het een sociaal persoon is en hij kletst graag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
ja maar waarom gaat ie er in mee dan?
omdat hij nog 6/7 weken met die mensen daar moet zitten, hij weet al wel wie echt zijn vrienden zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hij speelt het spel zoals ut gespeelt moet wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ik
zout ook toch? en dat drinkt toch al niet zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als er chiwawa wordt gezegd, moet ik gewoon tu-tu-tu-tuuu doen
zo ! das lekker snel !!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er inmiddels uit. De enige 2 die ik het echt gun om het tot het bittere einde uit te houden zijn Gerard of Karim
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als er chiwawa wordt gezegd, moet ik gewoon tu-tu-tu-tuuu doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zout ook toch? en dat drinkt toch al niet zo lekker
Neen eerst zout gebruikt, shout erover, vanochtend ossegal, daarna op 60 gr. en schoon zijn ze!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dus nadat je je rode wijn hebt verspild aan de gordijnen moet je er ook nog even je witte wijn tegenaan gooien? dan vind ik zo'n vlek zo erg toch niet denk ik
Ik hoopte dat ik het verkeerd verstond.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon vraagt of Gerard ook vakantiekliekjes maakt
lui beest op dr rugquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Als Laura ooit de Cossen terugleest zal ze schrikken![]()
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
die leest niet ze slaapt alleen maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
het zit in de aard van het beestjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
precies, en dan lekker een glaasje witte wijn drinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Neen eerst zout gebruikt, shout erover, vanochtend ossegal, daarna op 60 gr. en schoon zijn ze!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
heb mijn witte gordijnen weer schoon, na mijn wijndrama gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |