Hij is al een tijdje miljonair, ik denk dat hij ze er wel tussenuit kan pikken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als ik geer was zou ik dat meteen aanvoelen
Volgens mij gaan we in die andere verder.quote:
ja want hij heeft het niet nodig en die anderen willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef suzi1 het volgende:
ow omdat hij miljonair is mag hij wel naar huis?
LOLquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja want hij heeft het niet nodig en die andere willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meer
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Maar Gerard had 78%. En dat gaan hen nooit halen!
precies dus laat ze hem maar lekker nomineren en naast flipje of jo zettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
naast jo en de week erop naast flipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies dus laat ze hem maar lekker nomineren en naast flipje of jo zetten
Maar ook nu ze het geheim geraden hebben?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
echt ga weg, ga gewoon wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo mensen alles goed hier? Ik ben net pas in de lucht. Is de kamer nu eindelijk open? Wie heeft er gedrukt? Zie niks bij updates.
jahoor alles goed met jouw ook ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo mensen alles goed hier? Ik ben net pas in de lucht. Is de kamer nu eindelijk open? Wie heeft er gedrukt? Zie niks bij updates.
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja want hij heeft het niet nodig en die anderen willen door dit programma "doorbreken"en die gunt ze het meer
Oh was dat zoep.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nog gesloten en ze hebben zoep gegeten
ach daar gaan ze nog wel achterkomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, het gaat toch om het spel winnen. Als je dit ziet als opstapje naar een carriere doe je toch iets fout.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh was dat zoep.
Dacht dat het maag en darm aftreksel was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oh was dat zoep.
Dacht dat het maag en darm aftreksel was
misschien een carrière bij Beter Bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
als beddentesterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef willem67 het volgende:
[..]
misschien een carrière bij Beter Bed
had ze het vorige week ook al eens overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
Volgens mij beweert Jo nu dat de cameramensen foto's van haar hebben gemaakt met hun foon. Terwijl ze naakt was.
De Stem zei dat het niet kon, maar Jo weet het zeker, doh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |