quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
Ik schrik steeds als Maik begint te praten. Dacht dat het een pop was!
ik snap uberhaupt niet dat zo'n mongeaul een vriendje kan krijgen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom haar vriendje haar heeft laten vallen TIJDENS de soap.
Op Ziggo laten ze een stofzuigend, magazinelezend stel zien. Dus nee, er is niks beter te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
Waarom zien we Laura en Alex, is er echt niks beters te zien ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
haha ja en altijd ook zo onzeker...hakkelend een zin zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef mYsca het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
heb mijn witte gordijnen weer schoon, na mijn wijndrama gisteravond
dus datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:31 schreef willem67 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar het streamlock logo, die knipoogt tenminste terug.
natuurlijk heeft hij dat door, je schat hem wel erg laag inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
wat hebben ze toch opeens veel aandacht voor gerard
ik snap niet dat hij dit niet door heeft. zelfs flip was vanmorgen met hem aan het praten dacht ik
tuuk heeft ie dat doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
wat hebben ze toch opeens veel aandacht voor gerard
ik snap niet dat hij dit niet door heeft. zelfs flip was vanmorgen met hem aan het praten dacht ik
Done! Jammer dat ik er nergens iets over terug kan lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef danilel het volgende:
@ BQ, zie nog even mijn antwoord op jouw edit in die andere Cos
ze zeggen dat je rode wijn vlekken wegkrijgt door er direct witte wijn overheen te gooien...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
Niet zeggen..... Is spannender dan wat er op de streams te zien isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef danilel het volgende:
trouwens off-topic
ja maar waarom gaat ie er in mee dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
natuurlijk heeft hij dat door, je schat hem wel erg laag in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |