zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat is nu de bedoeling van die kast??
is ook lekker........ vooral als er niks komt... kunnen ze gaan dweilen voor die kastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienen
(moeten er wel missies komen natuurlijk)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef bollokus het volgende:
wa een zielig menneke
[ link | afbeelding ]
Ja, en van Eer ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Weet de rest vd bewoners dat Syl een pers. vriendin van Gerard is?
maar wie is syl???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en van Eer ook.
Zijn haar oren echt zo zwaar?
[ afbeelding ]
okeej, thnx!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en van Eer ook.
Zijn haar oren echt zo zwaar?
[ afbeelding ]
En om ze lekker te maken nu ze op dieet zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef danilel het volgende:
[..]
zitten spullen in die ze met missies kunnen verdienen
(moeten er wel missies komen natuurlijk)
Waw, hoe dom zijn ze echt zeg.quote:Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
Sylvia en Eric uit DGK.quote:
Hoezo is hij te ver gegaan?quote:Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?quote:[
[..]
Waw, hoe dom zijn ze echt zeg.![]()
ahaaaa ok, heb net amanda voor het eerstgezien bij emidjquote:
Zeggen wie je gaat nomineren is geen afspraakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:15 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen afspraken maken over nominaties wat een zooi zeg dat programma waarom kijk ik nog?
goeeeeeeeeeed toch ??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.![]()
precies dus lekker laten doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog, denken ze echt dat het publiek hem er uit zal stemmen? Degene die naast hem zitten ( Flip en Joan zelf ? ) zullen juist de lul zijn lijkt me eerder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |