quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef noddy1 het volgende:
HELP!!!!
zie eeneens een giraf met een DARTBORD om zijn nek!!
(oh nee, Karim...)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef noddy1 het volgende:
HELP!!!!
zie eeneens een giraf met een DARTBORD om zijn nek!!
(oh nee, Karim...)
dat is al een hele gebeurtenis jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Laura loopt!
Tegenwoordig is dat noemenswaardig toch?
hij kon er toch ook niet eerder zo openlijk over spreken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef danilel het volgende:
voorheen zijn ze nog nooit zo geīnteresseerd geweest over het varen tot nu......
pffffffffff(vraag me af hoe geer zich nu voelt)
Laura is dyslectisch, dus die leest de Cossen zo langzaam dat ze wel in slaap valt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef Flow3r het volgende:
Als Laura ooit de Cossen terugleest zal ze schrikken![]()
Wat zal haar smoes zijn voor haar luiheid? Pfeiffer? langzame schildklier? tekort aan vitamines of zweetvoeten?
Waarheen looopt ze? Van haar bed naar Alex' bed??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Laura loopt!
Tegenwoordig is dat noemenswaardig toch?
Ze moest es weten watvoor caps er hier rondgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
Volgens mij beweert Jo nu dat de cameramensen foto's van haar hebben gemaakt met hun foon. Terwijl ze naakt was.
De Stem zei dat het niet kon, maar Jo weet het zeker, doh.
De keuken in!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarheen looopt ze? Van haar bed naar Alex' bed??
Oh, jij zoekt gewoon een poets. Zeg dat dan.quote:
Hij heeft er wel vaker over gesproken (dan deed hij net alsof dat bootje van iemand anders was).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij kon er toch ook niet eerder zo openlijk over spreken.
Ah thanks Flash, beetje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.quote:
DAT IS HET, zijn blik! Díe vind ik engquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Vriendin van mijn dochter woonde bij hem om de hoek . Ze was altijd bang voor hem toen ze hem tegenkwam. Zijn witte gezicht , die ogen en zijn enge blik.
"In me, in me, in me dingetje, je benniegoeeeeed"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah thanks Flash, bettje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.![]()
Gerard zegt ookal " Het hangt vol camera's hier worden zat screenshots van gemaakt"![]()
Is misschien dan een idee wat minder snel te typen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef willem67 het volgende:
[..]
Laura is dyslectisch, dus die leest de Cossen zo langzaam dat ze wel in slaap valt.
Nog langzamer!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is misschien dan een idee wat minder snel te typen?
Kan ze het bijhouden
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
Ah thanks Flash, bettje jammer idd SL ipv sanctie voor de Rat.![]()
Gerard zegt ookal " Het hangt vol camera's hier worden zat screenshots van gemaakt"![]()
Wie zegt dat het zo was?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.![]()
prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Haha Gerard over Flip's geheim " Ik ben de stalker van een olympische zwemster"![]()
Dude kom op, ik word echt bang van die ogen van Maikquote:
Wacht maar tot ze op Fok komt en de caps ziet, dan komt het door de Fokkers dat haar relatie uit is. echt waar!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar ik vind het verschil tussen een screenshot en een persoonlijke aaifoon toch iets anders.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Haha Gerard over Flip's geheim " Ik ben de stalker van een olympische zwemster"![]()
Kan zomaar waar zijn nadat het uit is gegaan met Herr Flipp en zijn dolfijntje.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |