quote:Een paar zaten op de bank wat bij te praten. Joanna vertelt vervolgens dat ze gezien heeft hoe een medewerker met een iPhone foto's van haar aan het maken was;
"In me, in me, in me dingetje..."
-"In me, in me, in me dingetje, je bent nie goeeeeeed..."
Korte SL.
Update 16:26
Het stel praat en leest wat.
Haha echt he, wilde ook al iets in die trant posten. Ze vraagt er gewoon om zodat ze weer wat te zeiken heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
STEM!! JOEHOEEEEE!! STEM!!!! JOEHOEEEE!!
Zie je mijhijjjjj!! Maak dan een foto! Toe dan!! Ik ben een geschenk van God! Iedereen wil mij! Kijk dan!!!
[ afbeelding ]
Alex wil gewoon geen vrouw die interessanter is dan hijzelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef wildstar het volgende:
[..]
ow vandaar de keuze voor lau graftak
Strike a pose.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
Zie je mijhijjjjj!! Maak dan een foto! Toe dan!! Ik ben een geschenk van God! Iedereen wil mij! Kijk dan!!!
welnee, wanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zelfs hier wordt het saaier dan saai.
ik zag het ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
Nu is de tafel nog meer gedekt dan gisteren!
beweerde lies toen in bb ook al..wat een geilerds he daar bij de opnames.....terwijl ze weten dat ze met blote kut op internet staan als ze douchen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ja wat een ramp zeg, gelukkig zijn er verder geen camera's in huis
Echt? Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er gebeurt zo weinig, ik heb dus serieus DIT in het streamverslagen-topic moeten plaatsen:
[..]
En maar blijven zeggen dat ze niet van roze houdt. En nooit draagt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
dan mot die wel in de onderste rij zoeken..want saaier ken ik eigentlijk niemand....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Alex wil gewoon geen vrouw die interessanter is dan hijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |