oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:41 schreef rico80 het volgende:
Dat legt ie net uit.. Omdat die bonen droge zaden zijn ofzo, dit schijnt superverse shizzle te zijn. Zelfs het geluid is ranzig haha
Dat gaat ze nooit lukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
Echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
En Maik zo slim als ie is At de fles Vodka (als ie nog niet op is)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Dan is het toch geen bonensoep meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim heeft de bonen eerst geweld zodat ze zijn zoals je ze kunt kopen in een blik,
toen gekookt, en nu gepureerd om er soep van te maken. Vervolgens zeven om alle brokjes, velletjes e.d. eruit te halen
Ik zei niet dat ik het snapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!
en de manier hoe ze in bed ligt ook...alsof ze in het ziekenhuis ligt hahahahaquote:
Deze kun je wel onder Contrl c zetten.quote:
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef rico80 het volgende:
Maar goed geen sanctie dus voor maik. Kennelijk heeft hij ook een status aparte daarzo, zoals hij ook mocht blijven na eruit gegooid te zijn.
Erwtensoep heb ik weinig tot geen stukjes in dan vlees en worst. Gaat allemaal vanzelf na uren trekken. Ik begin met 1 pan en eindig altijd met twee pannenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
bruine bonen soep moet toch net als erwtensoep stukjes hebben? ik bedoel, dat hoort helemaal niet gepureerd te worden als olvarit babyvoeding?
Hahaha zal ik maar niet doen anders heten straks alle filmpjes op joesoep zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kun je wel onder Contrl c zetten.
Ja erg verrassend. Heeft ze uberhaupt wel iets met iets??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft niks met verjaardagen. Goh
verschrikkelijk...wat een slaapverwekkend mens is zijquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg verrassend. Heeft ze uberhaupt wel iets met iets??
Hij heeft hele enge ogen, maar ik vind die ogen ook wel weer wat hebbenquote:
nederlandse tijd dus 1:00 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura is energie aan het opsparen voor het zuipfestijn van vanavond, ze krijgt van de stem malibu en andere drank voor de bewoners!
dus vanavond om 0.00 uur actie in het huis!
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef rico80 het volgende:
Maar goed geen sanctie dus voor maik. Kennelijk heeft hij ook een status aparte daarzo, zoals hij ook mocht blijven na eruit gegooid te zijn.
Ja, maar onze klok gaat toch ook een uur vooruit vannacht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
nederlandse tijd dus 1:00 uur
+ 1 uur met portugal
of nog erger...trombose benenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat die nog geen doorligplekken heeft...
Ja, die ga ik ook maar weer een ontzien met dat zitten achter de PCquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat die nog geen doorligplekken heeft...
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, maar onze klok gaat toch ook een uur vooruit vannacht?
Denk het wel.. weet niet zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?
aaf zeut toch niet/.... die maikie de hele tijd met zijn calorieenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef rico80 het volgende:
Gezeik over dat Aafke maar liefst een héél kommetje yoghurt eet. En dus moet ze maar minder hard sporten dan krijg je ook geen honger...
Toch zo schattig vind ik dat. Een miljonair die een bootje maaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef mazaru het volgende:
Een fles met een zeiltjeeeee.... en hij de kap'tein.
Een jochie dat laterrrr... groot zeeman wil zijn...
[ afbeelding ]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?
jaaa joh..ze hebben alvast een mooi gedekt tafeltje voor haar...voor 3 personen...zijzelf...alex en haar vriendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft niks met verjaardagen. Goh
Vooral omdat je aan alles kan merken dat ie gewoon Jan met de pet gebleven isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Toch zo schattig vind ik dat. Een miljonair die een bootje maakt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.
Nee in de slaapkamer zijn ze nu aan het zeiken over het rantsoeneren. Ook het eitje kon eigenlijk niet, al vind Mo dat de mannen wel een eitje nodig heb ( uhuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaf zeut toch niet/.... die maikie de hele tijd met zijn calorieen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.
Niet in de sjop van Aafke hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga naar familie, mijn nichtje krijgt oorbelgaatjes van mij vanmiddag, spannend!
doei
Uhu zeker een litertje of watquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
aafke zelf is er niet, dat scheelt
In de kvdw staat sinds gisteren een extra schermquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:54 schreef Zixon het volgende:
Zei Maik nou dat er een extra LCD scherm in het huis staat?
Hoeven ze niet meer op de laptop filmpjes te laten zien. Tegen de tijd at het programma af is, hebben ze alles onder de kniequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
In de kvdw staat sinds gisteren een extra scherm
Ah oke, dat had ik gemist, thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
In de kvdw staat sinds gisteren een extra scherm
Ze stuurt hemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maik gaat wel veel met Geer om. Mag dat wel van Mo?
Nu wil ze dat iedereen zegt dat ze een mooi figuurtje heeft(heeft ze ook)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo is ook weer eens beledigd. Ze gaat niet meer eten anders noemt men haar dik?
maar het is het bed van mo....die heeft zulke kleine handjes zei laura..quote:
Mo nog niet......en ze zijn flipsuh en joquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ooo. Waarom? Wat willen ze van Geer? Ze willen hem toch juist weghebben? Is te populair ofzo
remy alleenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef rico80 het volgende:
Er is weinig over van de liefde tussen Flip en Aafke en Flip en Joanne. Ze zouden die "all by myself" hintmuziek nu beter voor Flip op kunnen zetten
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
en weer gapen...jezus die gaapt om de minuut gewoon
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef rico80 het volgende:
Er is weinig over van de liefde tussen Flip en Aafke en Flip en Joanne. Ze zouden die "all by myself" hintmuziek nu beter voor Flip op kunnen zetten
Zoals ik begrepen heb gaat dat geld dan meestal naar de anderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:59 schreef rico80 het volgende:
Ah en Lau zegt dat als Flip een missie heeft ze het direct door heeft, want hij is gister al voor zn dagboek geweest.
Maar ook al heb je de missie van iemand door, dan hou je je mond toch? Ik snap dat neit zo goed, hoe meer geld er in het spel kom thoe beter, er kan toch maar 1 winnaar zijn.
dat snap ik nog enigzins...ik werk normaal 6 dagen in de week en ben nu een week vrij..de eerste keer in 2 jaar..achterelkaar...en na dag een ging ik al gapen en ongedurig worden.,had niets te doen..en zelf me mannetje ging koken zodat ik rust hadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
en weer gapen...jezus die gaapt om de minuut gewoon
Nou ik vind ze behoorlijk koeltjes naar Flip toe doen... Volgens mij hebben ze door dat Flip een zinkend schip is, en Flip heeft dat zelf ook wel door. Verkeerd gegokt, je op de verkeerde mensen ingezet en dat backfired nou behoorlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zitten![]()
dus wil afstand houden.
ja maar je ziet die anderen toch ook niet zo vaak gapen? het valt me steeds meer op hoeveel dat kind gaapt..ze doet bijna niet anders meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat snap ik nog enigzins...ik werk normaal 6 dagen in de week en ben nu een week vrij..de eerste keer in 2 jaar..achterelkaar...en na dag een ging ik al gapen en ongedurig worden.,had niets te doen..en zelf me mannetje ging koken zodat ik rust hadverveel mu nu al goddelijk....maaar..ik spel ook niet mee in een spel....
Ja maar dat maakt toch geen reet uit?! Hoe meer geld in het spel, hoe beter. Ook al zit dat geld neit bij jou. Of je wint of niet hangt van je populariteit af ( soort van, inmenging van regie even daargelaten ), dus als je aan het einde er nog in zit is het toch handig als er meer geld in t spel zit..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb gaat dat geld dan meestal naar de anderen.
neeeeee...jo is single..maar dat weet e nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zitten![]()
dus wil afstand houden.
Guido's vriendin had toch pfeiffer heeft het door gegeven aan Guido die het met dat kleine kusje weer heeft door gegeven aan Laura die het nu weer aan Alex door geeft...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar je ziet die anderen toch ook niet zo vaak gapen? het valt me steeds meer op hoeveel dat kind gaapt..ze doet bijna niet anders meer
bondagequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
WTF zijn ze nou allemaal aan het doen met touwtjes enzo?
het zou leuk zijn als de stem zegt dat 1 iemand een bericht van thuis mag ontvangen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeee...jo is single..maar dat weet e nog niet
liever een krant een sharon leest voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Stability het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als de stem zegt dat 1 iemand een bericht van thuis mag ontvangen..
mag ik , mag ik , mag ik ? roept jo dan.....JA JE MAG zeggen de anderen dan...en dan het nieuws vertellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Soep made bij Karim en mij zegt Aalex
Die heeft echt een betoncentrale voor zijn kop
![]()
En dan druk je het nog errug zacht uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Soep made bij Karim en mij zegt Aalex
Die heeft echt een betoncentrale voor zijn kop
![]()
Tjaa, was te verwachten...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Stability het volgende:
en alex is maar weer eens bij laura gaan liggen....
Ja, dat is ook weer zo..!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch geen reet uit?! Hoe meer geld in het spel, hoe beter. Ook al zit dat geld neit bij jou. Of je wint of niet hangt van je populariteit af ( soort van, inmenging van regie even daargelaten ), dus als je aan het einde er nog in zit is het toch handig als er meer geld in t spel zit..
Zo cutequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
De activiteiten van een jonge miljonair
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Geer is gewoon kjoet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik vib dat juist gaaf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
mijn vader zou zeggen:en daarmee moet je je vaderland verdedigen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
En Maik bij Mo (of andersom) En flop zit bij Aafke op bed. Nou wat een spanning en sensatie in het huis der geheimen
ze wil door het ringetje van geer passen.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Niki.P het volgende:
Karim en Alex maken zich zorgen dat Laura te weinig eet...
en trouwens..met null komma nul aktiviteit heb je maar weinig kalorien nodig..de laatste keer dat ik ze zag schransen was met die chips...muilen vol....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze wil door het ringetje van geer passen.....
Of van kaarsvet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
karim wil een spel maken, maar dubt over hoe hij dobbelstenen kan maken...kan toch van meel met water lijkt me?
quote:
echt , ik willut niet wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zei Aalex nou net dat er ook pretvlekken op Lauwra's bed zaten?
Mensen hadden een paar weken geleden handwerk gezien in Laura's bed toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zei Aalex nou net dat er ook pretvlekken op Lauwra's bed zaten?
Of van aardappelsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
karim wil een spel maken, maar dubt over hoe hij dobbelstenen kan maken...kan toch van meel met water lijkt me?
Kan hij niet naar de KvdW gaan en vragen om dobbelstenen? Anders moet ie Jo vragen dat te doen, die krijgt alles van de Stem!quote:
Noou kweeniehoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jo heeft veel bijzondere gaves hoor ksweerutju
Ik heb ook zo'n Gerard!! Hij kookt, hij shopt en doet wat in het huishouden!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
als ik dat allemaal zie ben ik blij met mijn eigen gerard in huis..die mij om 7 uur al aan het lachen maakt..die mij nachts toe dekt..al heb ik het vreselijk heet,die kookt als ik druk had met het werk..en die mij gewoon op handen draagt
She sees dead people.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef mangalie het volgende:
Jo heeft veel bijzondere gaves hoor ksweerutju
Ik ben egt heeeel blij voor jou hoor, je verdient utquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
als ik dat allemaal zie ben ik blij met mijn eigen gerard in huis..die mij om 7 uur al aan het lachen maakt..die mij nachts toe dekt..al heb ik het vreselijk heet,die kookt als ik druk had met het werk..en die mij gewoon op handen draagt
quote:
Ik wil ook zo'n Gerardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
jaaaaaa...en ze doen het nog graaag ook....ik heb een echte schat..en jij zo te lezen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Gerard!! Hij kookt, hij shopt en doet wat in het huishouden!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik ben egt heeeel blij voor jou hoor, je verdient ut
Je krijgt wat je verdientquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jaaaaaa...en ze doen het nog graaag ook....ik heb een echte schat..en jij zo te lezen ook
LOL jij bent echt ergquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef knagsje het volgende:
Ik wil graag een Jo, als sparringspop, mijn god wat zal ik die schoppen en slaan zeg
Was dat maar waar.quote:
dat lijkt me een stuk lekkerder dan wat daar staat te pruttelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit zelf toevallig net aan een lekker kerriesoepje....
Uhh, daar weet IK zeker van dat ze ut verdient.......100.000% fakking zekerquote:
Ik zag zoiets vanmorgen op het toilet, maar dat heb ik snel weggespoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
het is dat en zeker ook wat karim zei: dit is gewoon natuur zonder kleurstoffen en weet ik wat voor middelen, ziet er misschien minder smakelijk uit voor sommige maar de smaak gaat er vaak wel op voor uitquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef mazaru het volgende:
Mijn tong is ook van siliconen
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen gevoel meer in zit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef mazaru het volgende:
Mijn tong is ook van siliconen
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen gevoel meer in zit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
en natuuuurlijk had joanne een beter plekje dan geer aha
Da kan toch ook niet andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
en natuuuurlijk had joanne een beter plekje dan geer aha
Opportuniste van het zuiverste water.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
valt mij iig op dat ze geer ineens een stuk interessanter vind nu ze weet dat ie miljonair is
Maar ze kan nu wel vertellen dat ze geboeid is geweest aan een miljonair. Weer iets coor op haar CVquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
valt mij iig op dat ze geer ineens een stuk interessanter vind nu ze weet dat ie miljonair is
En wat zal het worden als ze zeggen dat Dennis haar heeft gedumpt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat zal het worden als ze zeggen dat Dennis haar heeft gedumpt?![]()
Flipie
Ikke nie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
Uhh, daar weet IK zeker van dat ze ut verdient.......100.000% fakking zeker
Weet ze dat al??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zo
Hoe weet ze het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zo
Huh??? Heb ik iets gemist? Hoe weet ze het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij weet Jo nog van niks hoor.
dat van dennis????quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij weet Jo nog van niks hoor.
Ze weet t ook nie anders had ze Geer allang besprongen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt wel of niemand meer iets te melden heeft (behalve Geer dan )
quote:
Krijgen we nog antwoord?quote:
Hadden Laura, Sharon en Mo het net ook al over..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef knagsje het volgende:
Flipje hangt ineens wel verdacht veel bij GEER
Dat lijkt mij ook, maar bokje beweert het met zoveel stelligheid. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is het antwoord gewoon, dat Joanne het niet weet
De meeste hebben al wel op bed gelegen, maar je heb gelijk ze bleven praten.. verbazingwekkend..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het is al 3 uur ( 2uur portugese tijd) en ze zijn nog wakker!!! Er zit verbetering in
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoor
Daar heeft ze het al over zins de eerste week...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar heeft ze het al over zins de eerste week...
Dat heb ik ook gehoord, het ging erover dat ze problemen zou krijgen met Dennis als ze teveel bij Flip zat..Toen zei ze : dat los ik wel op met Dennisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug was
ze staat achter de bezemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
alex is laura kwijt? hij loopt zo zoekend rond..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef waxmask het volgende:
Meneertje al gevraagd of de KvdW al open is?
Weet hij der favo plek nog steeds niet??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
Lol lijkt erop he? Heeft ie trouwens alleen maar die fokking slippers? Dat irritante geslof de hele tijd, hoop dat ie vandaag of morgen op zijn bek gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
Die blijft dicht tot maandagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef waxmask het volgende:
Dus weet ze het niet, want er valt niets meer op te lossenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, het ging erover dat ze problemen zou krijgen met Dennis als ze teveel bij Flip zat..Toen zei ze : dat los ik wel op met Dennis
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het is al 3 uur ( 2uur portugese tijd) en ze zijn nog wakker!!! Er zit verbetering in
wat een in en in en in lui wijf is datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex en laura nu alweer in bed ,sorry hoor maar dit is toch niet meer normaal
Volgens mij is dit voor het eerstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
heeft flip wel eens geholpen met afwassen of afdrogen?
Nee, want dan krijgt hij natte handen en hij is bang dat de medebewoners dat als clue gaan zien, als hij natte handen heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
heeft flip wel eens geholpen met afwassen of afdrogen?
1 Geheim raden is genoeg TV gemaakt...triest maar waar...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom ????
DAT KAN TOCH ECHT NIET
ik begrijp het niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt hij natte handen en hij is bang dat de medebewoners dat als clue gaan zien, als hij natte handen heeft.
ja dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Geheim raden is genoeg TV gemaakt...triest maar waar...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
het valt mij ook op dat ze nu veel meer slijmen met gerard
Ik denk dat ze maandag weer iemand in de live uitzending laten raden net als vorige week met Flipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom ????
DAT KAN TOCH ECHT NIET
ik begrijp het niet?
Dat zeg ik al weken! En toch blijf ik kijken. Vage shitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef waxmask het volgende:
Als er vanavond niks gebeurt in de vorm van drank, feestje, ruzie of tanden door de lip hou ik het voorgezien...
Zij weten wat wij allang wisten, Gerard is baas.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
het valt mij ook op dat ze nu veel meer slijmen met gerard
Die twee zijn eng en die blocken we zoveel mogelijkquote:
als ik geer was zou ik dat meteen aanvoelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zij weten wat wij allang wisten, Gerard is baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |