Of van aardappelsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
karim wil een spel maken, maar dubt over hoe hij dobbelstenen kan maken...kan toch van meel met water lijkt me?
Kan hij niet naar de KvdW gaan en vragen om dobbelstenen? Anders moet ie Jo vragen dat te doen, die krijgt alles van de Stem!quote:
Noou kweeniehoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jo heeft veel bijzondere gaves hoor ksweerutju
Ik heb ook zo'n Gerard!! Hij kookt, hij shopt en doet wat in het huishouden!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
als ik dat allemaal zie ben ik blij met mijn eigen gerard in huis..die mij om 7 uur al aan het lachen maakt..die mij nachts toe dekt..al heb ik het vreselijk heet,die kookt als ik druk had met het werk..en die mij gewoon op handen draagt
She sees dead people.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef mangalie het volgende:
Jo heeft veel bijzondere gaves hoor ksweerutju
Ik ben egt heeeel blij voor jou hoor, je verdient utquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
als ik dat allemaal zie ben ik blij met mijn eigen gerard in huis..die mij om 7 uur al aan het lachen maakt..die mij nachts toe dekt..al heb ik het vreselijk heet,die kookt als ik druk had met het werk..en die mij gewoon op handen draagt
quote:
Ik wil ook zo'n Gerardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
jaaaaaa...en ze doen het nog graaag ook....ik heb een echte schat..en jij zo te lezen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Gerard!! Hij kookt, hij shopt en doet wat in het huishouden!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik ben egt heeeel blij voor jou hoor, je verdient ut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |