quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Soep made bij Karim en mij zegt Aalex
Die heeft echt een betoncentrale voor zijn kop
![]()
En dan druk je het nog errug zacht uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Soep made bij Karim en mij zegt Aalex
Die heeft echt een betoncentrale voor zijn kop
![]()
Tjaa, was te verwachten...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Stability het volgende:
en alex is maar weer eens bij laura gaan liggen....
Ja, dat is ook weer zo..!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch geen reet uit?! Hoe meer geld in het spel, hoe beter. Ook al zit dat geld neit bij jou. Of je wint of niet hangt van je populariteit af ( soort van, inmenging van regie even daargelaten ), dus als je aan het einde er nog in zit is het toch handig als er meer geld in t spel zit..
Zo cutequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
De activiteiten van een jonge miljonair
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Geer is gewoon kjoet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik vib dat juist gaaf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
mijn vader zou zeggen:en daarmee moet je je vaderland verdedigen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
En Maik bij Mo (of andersom) En flop zit bij Aafke op bed. Nou wat een spanning en sensatie in het huis der geheimen
ze wil door het ringetje van geer passen.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Niki.P het volgende:
Karim en Alex maken zich zorgen dat Laura te weinig eet...
en trouwens..met null komma nul aktiviteit heb je maar weinig kalorien nodig..de laatste keer dat ik ze zag schransen was met die chips...muilen vol....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze wil door het ringetje van geer passen.....
Of van kaarsvet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
karim wil een spel maken, maar dubt over hoe hij dobbelstenen kan maken...kan toch van meel met water lijkt me?
quote:
echt , ik willut niet wetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zei Aalex nou net dat er ook pretvlekken op Lauwra's bed zaten?
Mensen hadden een paar weken geleden handwerk gezien in Laura's bed toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zei Aalex nou net dat er ook pretvlekken op Lauwra's bed zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |