oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:41 schreef rico80 het volgende:
Dat legt ie net uit.. Omdat die bonen droge zaden zijn ofzo, dit schijnt superverse shizzle te zijn. Zelfs het geluid is ranzig haha
Dat gaat ze nooit lukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
Echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
En Maik zo slim als ie is At de fles Vodka (als ie nog niet op is)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Dan is het toch geen bonensoep meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim heeft de bonen eerst geweld zodat ze zijn zoals je ze kunt kopen in een blik,
toen gekookt, en nu gepureerd om er soep van te maken. Vervolgens zeven om alle brokjes, velletjes e.d. eruit te halen
Ik zei niet dat ik het snapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |