oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:41 schreef rico80 het volgende:
Dat legt ie net uit.. Omdat die bonen droge zaden zijn ofzo, dit schijnt superverse shizzle te zijn. Zelfs het geluid is ranzig haha
Dat gaat ze nooit lukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
Echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Stem tegen Maik, zorg dat je één product opdrinkt of op eet uit de kast met luxe producten zonder dat iemand het ziet. De andere bewoners moeten binnen een uur de dader opsporen. Zodra de missie mislukt mogen jullie allemaal de eerste 12 uur alleen nog maar buiten komen en niet meer in het huis.
En Maik zo slim als ie is At de fles Vodka (als ie nog niet op is)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Flashbox het volgende:
Dan is het toch geen bonensoep meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
KArim heeft de bonen eerst geweld zodat ze zijn zoals je ze kunt kopen in een blik,
toen gekookt, en nu gepureerd om er soep van te maken. Vervolgens zeven om alle brokjes, velletjes e.d. eruit te halen
Ik zei niet dat ik het snapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
oo-ke! Maar dannog snap ik het niet. Wat is er mis met droge zaden? Juist die bonen maken de bonensoep!
en de manier hoe ze in bed ligt ook...alsof ze in het ziekenhuis ligt hahahahaquote:
Deze kun je wel onder Contrl c zetten.quote:
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef rico80 het volgende:
Maar goed geen sanctie dus voor maik. Kennelijk heeft hij ook een status aparte daarzo, zoals hij ook mocht blijven na eruit gegooid te zijn.
Erwtensoep heb ik weinig tot geen stukjes in dan vlees en worst. Gaat allemaal vanzelf na uren trekken. Ik begin met 1 pan en eindig altijd met twee pannenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
bruine bonen soep moet toch net als erwtensoep stukjes hebben? ik bedoel, dat hoort helemaal niet gepureerd te worden als olvarit babyvoeding?
Hahaha zal ik maar niet doen anders heten straks alle filmpjes op joesoep zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kun je wel onder Contrl c zetten.
Ja erg verrassend. Heeft ze uberhaupt wel iets met iets??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft niks met verjaardagen. Goh
verschrikkelijk...wat een slaapverwekkend mens is zijquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg verrassend. Heeft ze uberhaupt wel iets met iets??
Hij heeft hele enge ogen, maar ik vind die ogen ook wel weer wat hebbenquote:
nederlandse tijd dus 1:00 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura is energie aan het opsparen voor het zuipfestijn van vanavond, ze krijgt van de stem malibu en andere drank voor de bewoners!
dus vanavond om 0.00 uur actie in het huis!
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef rico80 het volgende:
Maar goed geen sanctie dus voor maik. Kennelijk heeft hij ook een status aparte daarzo, zoals hij ook mocht blijven na eruit gegooid te zijn.
Ja, maar onze klok gaat toch ook een uur vooruit vannacht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
nederlandse tijd dus 1:00 uur
+ 1 uur met portugal
of nog erger...trombose benenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat die nog geen doorligplekken heeft...
Ja, die ga ik ook maar weer een ontzien met dat zitten achter de PCquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat die nog geen doorligplekken heeft...
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, maar onze klok gaat toch ook een uur vooruit vannacht?
Denk het wel.. weet niet zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?
aaf zeut toch niet/.... die maikie de hele tijd met zijn calorieenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef rico80 het volgende:
Gezeik over dat Aafke maar liefst een héél kommetje yoghurt eet. En dus moet ze maar minder hard sporten dan krijg je ook geen honger...
Toch zo schattig vind ik dat. Een miljonair die een bootje maaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef mazaru het volgende:
Een fles met een zeiltjeeeee.... en hij de kap'tein.
Een jochie dat laterrrr... groot zeeman wil zijn...
[ afbeelding ]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan lopen we 2 uur voor op Portugal. Of doen hun ook aan tijdverschuivingen?
jaaa joh..ze hebben alvast een mooi gedekt tafeltje voor haar...voor 3 personen...zijzelf...alex en haar vriendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft niks met verjaardagen. Goh
Vooral omdat je aan alles kan merken dat ie gewoon Jan met de pet gebleven isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Toch zo schattig vind ik dat. Een miljonair die een bootje maakt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.
Nee in de slaapkamer zijn ze nu aan het zeiken over het rantsoeneren. Ook het eitje kon eigenlijk niet, al vind Mo dat de mannen wel een eitje nodig heb ( uhuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaf zeut toch niet/.... die maikie de hele tijd met zijn calorieen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Portugal kende zomertijd t/m 1965, tot het in 1966 'verhuisde' van West-Europese Tijd (GMT) naar Centraal-Europese Tijd (GMT+1). Dit duurde t/m 1976, waarna het terugging naar GMT en in 1977 weer zomertijd invoerde.
Niet in de sjop van Aafke hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga naar familie, mijn nichtje krijgt oorbelgaatjes van mij vanmiddag, spannend!
doei
Uhu zeker een litertje of watquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
aafke zelf is er niet, dat scheelt
In de kvdw staat sinds gisteren een extra schermquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:54 schreef Zixon het volgende:
Zei Maik nou dat er een extra LCD scherm in het huis staat?
Hoeven ze niet meer op de laptop filmpjes te laten zien. Tegen de tijd at het programma af is, hebben ze alles onder de kniequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
In de kvdw staat sinds gisteren een extra scherm
Ah oke, dat had ik gemist, thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
In de kvdw staat sinds gisteren een extra scherm
Ze stuurt hemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maik gaat wel veel met Geer om. Mag dat wel van Mo?
Nu wil ze dat iedereen zegt dat ze een mooi figuurtje heeft(heeft ze ook)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo is ook weer eens beledigd. Ze gaat niet meer eten anders noemt men haar dik?
maar het is het bed van mo....die heeft zulke kleine handjes zei laura..quote:
Mo nog niet......en ze zijn flipsuh en joquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ooo. Waarom? Wat willen ze van Geer? Ze willen hem toch juist weghebben? Is te populair ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |