remy alleenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef rico80 het volgende:
Er is weinig over van de liefde tussen Flip en Aafke en Flip en Joanne. Ze zouden die "all by myself" hintmuziek nu beter voor Flip op kunnen zetten
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
en weer gapen...jezus die gaapt om de minuut gewoon
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef rico80 het volgende:
Er is weinig over van de liefde tussen Flip en Aafke en Flip en Joanne. Ze zouden die "all by myself" hintmuziek nu beter voor Flip op kunnen zetten
Zoals ik begrepen heb gaat dat geld dan meestal naar de anderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:59 schreef rico80 het volgende:
Ah en Lau zegt dat als Flip een missie heeft ze het direct door heeft, want hij is gister al voor zn dagboek geweest.
Maar ook al heb je de missie van iemand door, dan hou je je mond toch? Ik snap dat neit zo goed, hoe meer geld er in het spel kom thoe beter, er kan toch maar 1 winnaar zijn.
dat snap ik nog enigzins...ik werk normaal 6 dagen in de week en ben nu een week vrij..de eerste keer in 2 jaar..achterelkaar...en na dag een ging ik al gapen en ongedurig worden.,had niets te doen..en zelf me mannetje ging koken zodat ik rust hadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
en weer gapen...jezus die gaapt om de minuut gewoon
Nou ik vind ze behoorlijk koeltjes naar Flip toe doen... Volgens mij hebben ze door dat Flip een zinkend schip is, en Flip heeft dat zelf ook wel door. Verkeerd gegokt, je op de verkeerde mensen ingezet en dat backfired nou behoorlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zitten![]()
dus wil afstand houden.
ja maar je ziet die anderen toch ook niet zo vaak gapen? het valt me steeds meer op hoeveel dat kind gaapt..ze doet bijna niet anders meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat snap ik nog enigzins...ik werk normaal 6 dagen in de week en ben nu een week vrij..de eerste keer in 2 jaar..achterelkaar...en na dag een ging ik al gapen en ongedurig worden.,had niets te doen..en zelf me mannetje ging koken zodat ik rust hadverveel mu nu al goddelijk....maaar..ik spel ook niet mee in een spel....
Ja maar dat maakt toch geen reet uit?! Hoe meer geld in het spel, hoe beter. Ook al zit dat geld neit bij jou. Of je wint of niet hangt van je populariteit af ( soort van, inmenging van regie even daargelaten ), dus als je aan het einde er nog in zit is het toch handig als er meer geld in t spel zit..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb gaat dat geld dan meestal naar de anderen.
neeeeee...jo is single..maar dat weet e nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke geilt nog steeds op Flop hoor! En Jo ook maar die heeft een vriend thuis zitten![]()
dus wil afstand houden.
Guido's vriendin had toch pfeiffer heeft het door gegeven aan Guido die het met dat kleine kusje weer heeft door gegeven aan Laura die het nu weer aan Alex door geeft...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar je ziet die anderen toch ook niet zo vaak gapen? het valt me steeds meer op hoeveel dat kind gaapt..ze doet bijna niet anders meer
bondagequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
WTF zijn ze nou allemaal aan het doen met touwtjes enzo?
het zou leuk zijn als de stem zegt dat 1 iemand een bericht van thuis mag ontvangen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeee...jo is single..maar dat weet e nog niet
liever een krant een sharon leest voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Stability het volgende:
[..]
het zou leuk zijn als de stem zegt dat 1 iemand een bericht van thuis mag ontvangen..
mag ik , mag ik , mag ik ? roept jo dan.....JA JE MAG zeggen de anderen dan...en dan het nieuws vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |