Hadden Laura, Sharon en Mo het net ook al over..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef knagsje het volgende:
Flipje hangt ineens wel verdacht veel bij GEER
Dat lijkt mij ook, maar bokje beweert het met zoveel stelligheid. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is het antwoord gewoon, dat Joanne het niet weet
De meeste hebben al wel op bed gelegen, maar je heb gelijk ze bleven praten.. verbazingwekkend..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het is al 3 uur ( 2uur portugese tijd) en ze zijn nog wakker!!! Er zit verbetering in
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoor
Daar heeft ze het al over zins de eerste week...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar heeft ze het al over zins de eerste week...
Dat heb ik ook gehoord, het ging erover dat ze problemen zou krijgen met Dennis als ze teveel bij Flip zat..Toen zei ze : dat los ik wel op met Dennisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja echt ,eergister had e het erover met flip ,dat er problemen thuis waren maar dat ze die wel ff op zou lossen als ze terug was
ze staat achter de bezemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
alex is laura kwijt? hij loopt zo zoekend rond..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef waxmask het volgende:
Meneertje al gevraagd of de KvdW al open is?
Weet hij der favo plek nog steeds niet??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
Lol lijkt erop he? Heeft ie trouwens alleen maar die fokking slippers? Dat irritante geslof de hele tijd, hoop dat ie vandaag of morgen op zijn bek gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
Die blijft dicht tot maandagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef waxmask het volgende:
Dus weet ze het niet, want er valt niets meer op te lossenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, het ging erover dat ze problemen zou krijgen met Dennis als ze teveel bij Flip zat..Toen zei ze : dat los ik wel op met Dennis
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het is al 3 uur ( 2uur portugese tijd) en ze zijn nog wakker!!! Er zit verbetering in
wat een in en in en in lui wijf is datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex en laura nu alweer in bed ,sorry hoor maar dit is toch niet meer normaal
Volgens mij is dit voor het eerstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
heeft flip wel eens geholpen met afwassen of afdrogen?
Nee, want dan krijgt hij natte handen en hij is bang dat de medebewoners dat als clue gaan zien, als hij natte handen heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
heeft flip wel eens geholpen met afwassen of afdrogen?
1 Geheim raden is genoeg TV gemaakt...triest maar waar...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom ????
DAT KAN TOCH ECHT NIET
ik begrijp het niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt hij natte handen en hij is bang dat de medebewoners dat als clue gaan zien, als hij natte handen heeft.
ja dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Geheim raden is genoeg TV gemaakt...triest maar waar...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
het valt mij ook op dat ze nu veel meer slijmen met gerard
Ik denk dat ze maandag weer iemand in de live uitzending laten raden net als vorige week met Flipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom ????
DAT KAN TOCH ECHT NIET
ik begrijp het niet?
Dat zeg ik al weken! En toch blijf ik kijken. Vage shitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef waxmask het volgende:
Als er vanavond niks gebeurt in de vorm van drank, feestje, ruzie of tanden door de lip hou ik het voorgezien...
Zij weten wat wij allang wisten, Gerard is baas.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Stability het volgende:
het valt mij ook op dat ze nu veel meer slijmen met gerard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |