En wat zal het worden als ze zeggen dat Dennis haar heeft gedumpt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
valt mij iig op dat ze geer ineens een stuk interessanter vind nu ze weet dat ie miljonair is
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat zal het worden als ze zeggen dat Dennis haar heeft gedumpt?![]()
Flipie
Ikke nie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
Uhh, daar weet IK zeker van dat ze ut verdient.......100.000% fakking zeker
Weet ze dat al??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zo
Hoe weet ze het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
jaaa ze weet het al ,ik vind het dus ook echt heel raar dat ze helemaal niet verdrietig of boos is of zo
Huh??? Heb ik iets gemist? Hoe weet ze het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij weet Jo nog van niks hoor.
dat van dennis????quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij weet Jo nog van niks hoor.
Ze weet t ook nie anders had ze Geer allang besprongen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij ook niet... en ik heb de streams dagelijks aan..niks erover gezien hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
het lijkt wel of niemand meer iets te melden heeft (behalve Geer dan )
quote:
Krijgen we nog antwoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |