Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?
(heb btw geen vriendin die zwanger is, laat staan een vriendin)maar ben toch wel benieuwd!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentje
Klinkt liefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentje
quote:
waar is de OPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef babybel het volgende:
iemand die me ff kan helpen met de OP? heb denk ik een beetje vergist ofzo...
Ik heb geen kinderen, maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dusquote:
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?quote:
In het vorige topic onder aan in de OPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:49 schreef babybel het volgende:
[..]
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?
in het vorige topic kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:49 schreef babybel het volgende:
[..]
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?
Voortaan "open nieuw topic" doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef babybel het volgende:
iemand die me ff kan helpen met de OP? heb denk ik een beetje vergist ofzo...
Koen, echt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
bij ons is het wat verder doorgedraaid dat de kids echt ver boven de vrouw staan
aan het stappen, slapen.vozenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voortaan "open nieuw topic" doen![]()
En nee, geen mods/FA's of aanverwante figuren hier nu
issie zo akkoord?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voortaan "open nieuw topic" doen![]()
En nee, geen mods/FA's of aanverwante figuren hier nu
en de kids van haar kant ook boven mijquote:
ja, al dat gebrabbel in het beginquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind een topic zonder OP ook wel eens verfrissend.
tlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind een topic zonder OP ook wel eens verfrissend.
Precies, geen lange inleiding maar direct ter zake komen.quote:
Dat is ALTIJDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kids van haar kant ook boven mij
weten we gewoon van elkaar
geen gelul, chattenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies, geen lange inleiding maar direct ter zake komen.
maar echt, positieve punten heeft mijn relatie ook echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ALTIJD
Maar hoe jij over je relatie praat
ja, dat klinkt echt als iets waar je naar uitkijkt (los van het houden van)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklepquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ALTIJD
Maar hoe jij over je relatie praat
Weet ik wel, je houdt nog van haar etc..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar echt, positieve punten heeft mijn relatie ook echt wel
anders was ik echt allang genokt
Fok is een geweldige uitlaatklep he lieffiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklep
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, dat klinkt echt als iets waar je naar uitkijkt (los van het houden van)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklep
dat is als je masturbeert met collega's in je hoofdquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is als je masturbeert met collega's in je hoofd
heerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is een geweldige uitlaatklep he lieffie![]()
[..]
met een speedo aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ah, dan heb ik veel relaties zeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?quote:
da's lastigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?
Collega in je gedachten met een speedo aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?
vrouwlijke collega's met alleen een speedo aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Collega in je gedachten met een speedo aan!
Oooooooooooooooooohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik straks slapen, kotseen hoop ik over te slaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
mensjes; ik ga slapen... (of kotsen), 1 van de 2
Ik zal hier wel niet over mee mogen praten, maar ik denk dat dat bij veel gezinnen zo isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kids van haar kant ook boven mij
weten we gewoon van elkaar
Vrouw met speedo aan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
zeker weten Nijntjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal hier wel niet over mee mogen praten, maar ik denk dat dat bij veel gezinnen zo is
Slaap lekker en sterkte met de kotsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
Truste babybquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
Teiltje naast je bed en een slabbetje aan als je gaat slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
komt vast helemaal goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Teiltje naast je bed en een slabbetje aan als je gaat slapen.
Trusten Babyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef babybel het volgende:
[..]
komt vast helemaal goedtot morgen!
![]()
![]()
jaaaaaaa je hebt het nog een uur volgenhoudenquote:
Slaap lekker, mijn waerde verbale sparringpartner.quote:
Truste ST en fijne mama-Thijs dag morgenquote:
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat word je als je groter bent, een kipje of een haantje?
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kip
Dat was antwoord op wat voor de komma staat?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft het weer voor mekaar hoor
* Dr_Flash gaat half mei even een weekendje naar Stockholm op en neer
Flesjuhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft het weer voor mekaar hoor
Ik WIST hetquote:
Wait, whut?quote:
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kip
Dat er meer zouden gaan pittenquote:
Dat lijkt me nogal wiedes om dit tijdstip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er meer zouden gaan pitten
Ah okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkip
Klusjeskip of diepvrieskip of groentekip of vuurkip
Met de trein ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes om dit tijdstip!
Zelfs dan begint het onderhand een goddeloos uur te worden.quote:
Daar lijkt het wel op, maar ik denk dat ik niet meer lang blijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trev, Fles, nijn, ik, TFM??, koen over?
Het is duidelijk een toespeling op van alles, waaronder SchuurMAN (Katja denk ik dan)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah okeja sorry, heb hem al 1,5-2 jaar niet meer geluisterd
22 toch???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan begint het onderhand een goddeloos uur te worden.
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.quote:
Ja nou ja. Mensen denken soms rare dingenquote:
Hou op, ik blijf er bijna inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.Op mijn 19'de kon ik dat hebben, nu begin ik oud te worden.
Nu al?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.Op mijn 19'de kon ik dat hebben, nu begin ik oud te worden.
"dan jij"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al?en ik ben 2 jaar ouder als jou
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?quote:
Ik vind het nogal kwetsend dat je lacht om mijn fysieke aftakeling.quote:
Nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?
En wie heeft er op zaterdag college dan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?
Een Belze brandweer misschienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is duidelijk een toespeling op van alles, waaronder SchuurMAN (Katja denk ik dan)
Brandweerman, vuilnisman, zakenman, etc.
Alleen vuurman kan ik dan niet zo plaatsen
You want to get payed for it, yes?quote:
Neuh dat is zeker niet nodig, maar ik doe het ook lang niet met iedereenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
You want to get payed for it, yes?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kwetsend dat je lacht om mijn fysieke aftakeling.
Present! Ik heb ooit eens een training voor stage gehad op die dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wie heeft er op zaterdag college dan??
Excuus, zondag
Auch! Dat is nogal een diss in combinatie met je eerdere uitspraak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat is zeker niet nodig, maar ik doe het ook lang niet met iedereen
Op zondag??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Present! Ik heb ooit eens een training voor stage gehad op die dag.
Jij verdwijnt gewoon langzaamquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik takel fysiek ook erg af de laatste tijd, het gaat steeds harder
Gekke meid. Je bent op je top rond je 19'de. Daarna is je lever kapot omdat je langer dan jaar studeert en dan volgt de rest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik takel fysiek ook erg af de laatste tijd, het gaat steeds harder
Oei, die snap ik nietquote:
Op zaterdag.quote:
Dun-dunner-dunst-verdwenenquote:
De ene breezer na de anderequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gekke meid. Je bent op je top rond je 19'de.. Daarna is je lever kapot omdat je langer dan jaar studeert en dan volgt de rest.
Of ben jij zo'n 14 jarige comazuipster?
Nooit geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op zaterdag.
In het mooie Enschede natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ene breezer na de andere
Nee even serieus, ik heb nog nooit alcohol gehad en ik hoef het ook echt (nog) niet
In welk stadium zit ik nu volgens jou?quote:
Dan mis je toch wat! Zo hebben wij het lelijkste gebouw van Nederland in het mooie Enschede!quote:
Pfff, doe mij maar appelsapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed dat je eigen keuzes maakt.
Geen idee, maar jij had het over afzakkende broeken ondanks riemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In welk stadium zit ik nu volgens jou?
PICquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan mis je toch wat! Zo hebben wij het lelijkste gebouw van Nederland in het mooie Enschede!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sterker nog, de mensen die de vuurwerkramp hebben meegemaakt moeten tegen dat bouwsel aankijken. Het is ontzettend cru wat dat betreft. Een mooie wijk aan puin en zoiets ervoor terug krijgen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij had het over afzakkende broeken ondanks riem
Dus in welk stadium zit je zelf denk je??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja kloptPyjamabroeken zijn nog erger
quote:
Wat is erger; dun of slank?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus in welk stadium zit je zelf denk je??
Wat is DATquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stadshaart van Enschede. De kunstenaar bedacht dat bij een haart delftblauwe tegeltjes hoorde en dat het leuke manier zou zijn om eens flink te trollen.
Nuttig ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stadshaart van Enschede. De kunstenaar bedacht dat bij een haart delftblauwe tegeltjes hoorde en dat het leuke manier zou zijn om eens flink te trollen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff het zal tijd worden dat die RN ook eens aan de drank gaat, die is gewoon de hele avond scherp terwijl wij lekker een beetje zat zitten te worden en zo
Dat is nou het lelijkste gebouw van Nederland.quote:
Zorgt ervoor dat alle huisjes in Roombeek en omgeving lekker warm zijn.quote:
Maar ik wil niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff het zal tijd worden dat die RN ook eens aan de drank gaat, die is gewoon de hele avond scherp terwijl wij lekker een beetje zat zitten te worden en zo
Maar waar dient het voor?? En zeker dat spuuglelijke uitsteeksel??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is nou het lelijkste gebouw van Nederland.
Gewoon niet doen danquote:
Zorgt ervoor dat de huizen in de omgeving verwarmd worden via de 'stadsverwarming'. Dat uitsteeksel is denk ik om de warmte / dampen van het verwarmingsmechanisme eruit te laten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar dient het voor?? En zeker dat spuuglelijke uitsteeksel??
Trevje LDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat de huizen in de omgeving verwarmd worden via de 'stadsverwarming'. Dat uitsteeksel is denk ik om de warmte / dampen van het verwarmingsmechanisme eruit te laten.
Slaap ze kerel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Jij bent ZOOOO ziek morgenquote:
Ja, het is lelijk.quote:
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom willen jullie me aan de drank hebben?
Oehh, picknickquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar staat dit (mijn favoriete plekje in het volkspark) tegenover.
Nog ff en we hebben er 2 per maandquote:
Studieboekjes, flesje met drinken en paar medestudenten.quote:
heyyyy da'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had vanavond n etentje/bios met collega's en heb me voorbeeldig gedragen
Wat saaiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had vanavond n etentje/bios met collega's en heb me voorbeeldig gedragen
studenteS toch welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Studieboekjes, flesje met drinken en paar medestudenten.
WATTUS??quote:
Meestal 4 dames en 2 heren (waaronder ik).quote:
da's lekkahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Meestal 4 dames en 2 heren (waaronder ik).
Wij zijn het meest 'mannelijke' groepje van onze 2 deelklassen.(4 mannen en 28 vrouwen).
Truste Koen en fijne papa-dag morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
en dan nu maar......
1) naar boven
2) was ophangen
3) slapen![]()
![]()
dank je wel,liefjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste Koen en fijne papa-dag morgen![]()
Die is aan het neuken met haar aanstaandequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is aan het neuken met haar aanstaande![]()
Excuus neuten
Zie edit he??quote:
Als Barretje mijn aanstaande was zou ik ook met d'r neuten hoorquote:
de keer ervoor stond ik bij mn locatiemanager thuis op de keukentafel te dansen aan het einde van de avondquote:
Ik ga ook maar eens richting bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als Barretje mijn aanstaande was zou ik ook met d'r neuten hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de keer ervoor stond ik bij mn locatiemanager thuis op de keukentafel te dansen aan het einde van de avondmoest mn reputatie n beetje goedmaken
Welk een verschrikkingquote:
Jaa, ook goed man, kom net van m'n vriendin en ga zo nog naar vrienden, topweekend voor de boeg, ik zit gebakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:02 schreef Im.Kant. het volgende:
Ja goed heer weer an die arbeit he hele weekend![]()
Hoes't met jou?
De zon doet het hier anders nog goed hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:56 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Slaap heeft mijn hoofd gemaakt.
Nu de zon nog maken.
Hier regent het nuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De zon doet het hier anders nog goed hoor
oh balen manquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regent het nu.
Daar gaat mijn plan om naar Haarlem te fietsen.
Geef die hoofdpijn dan maar terug, als die nu naar jou is gegaan!quote:
ik denk dat dat wel helptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
Geef die hoofdpijn dan maar terug, als die nu naar jou is gegaan!
Misschien helpt een knuffel en een kusje op je niet lekker? [ afbeelding ].
Dat klinkt goed, wie is Mirthe?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vanmiddag een afspraakje met Mirthe.
De kapster die mijn haren gaat knippen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, wie is Mirthe?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kapster die mijn haren gaat knippen!
Ze doet er toch wel even een hoofdmassage bij he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is serieus wel leuk om te zien hoor, vrolijk hoofd en zo... alleen is ze ook getrouwd, geloof ikquote:
Ik zal het vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze doet er toch wel even een hoofdmassage bij he?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is serieus wel leuk om te zien hoor, vrolijk hoofd en zo... alleen is ze ook getrouwd, geloof ik.
quote:
moet je doen, is lekkerquote:
Vraaaariquote:
Mijn kappers heten meestal Achmed, Mohamed of Ali oidquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is: DE regentquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als Barretje mijn aanstaande was zou ik ook met d'r neuten hoor![]()
boogapjes!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, kleren aantrekken en boogapjes doen
Hahaha veel suc6quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen eten poepen pissen fokkenquote:
Dat was het geworden als het geen papa dag wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen eten poepen pissen fokken
Volgorde mag gewijzigd worden.
Naar de speeltuinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was het geworden als het geen papa dag was
K ga toch maar iets bedenken om ze te entertainen
Ik heb mijn boogapjes ook net gehaald... weer voor een hele week voorraad in huis nuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hier regent het ookquote:
Ohh geen buitendingen dusquote:
Okkkk dan wacht ik ff tot vanmiddag met plannen. Ga wel spontaan iets in Zoetermeer doen danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regent het ook.
Maar vanmiddag zou het droger worden, dus ik heb mijn planning maar iets aangepast.
hoop dat je al n tijdje wakker bentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Koen66 het volgende:
LDG![]()
Ik zit aan een bakje noodles, had er zin in
gehehe daar komt ie dan dalijk wel achterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop dat je al n tijdje wakker bentop je nuchtere maag lijkt t me niet zon succes
te vroeg voor noodles dan moet ik water aandoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
Noodles smaakten prima
Nog maar ff verteren met de ogen dicht
Niet helemaal uitgeslapen nog
I-net is I-netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/287193-Vrouw-zoekt-vriend-en-vindt-broer.html
(Oh, mobiele link, weet niet of ie op pc dan wel werkt![]()
)
ik lag ook al te twijfelen of ik nog even om zou draaien en verder zou slapen, maar je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
Noodles smaakten prima
Nog maar ff verteren met de ogen dicht
Niet helemaal uitgeslapen nog
Whehe incest zonder het door te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I-net is I-net. werkt gewoon.
Jammer dat het hun liefde niet was ,maar goed dat ze elkaar vonden voor dat ze seks hadden, of schaamde ze daar elkander voor dat ze dat al hadden gedaan zonder dat ze het wisten![]()
Lieve oma (92),quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/286345-Amerikaanse-(92)-schiet-op-buurman-na-blauwtje.html oh mèèèèn, je zou die vent maar zijn
Haha zoiets jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve oma (92),
Graag zou ik willen dat je niet meer in mijn been schoot.
De vuilniszakken waren alleen bedoelt als hulp en niet als flirten.
gegroet,
Buurman(52)
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2x niet is welfoutje en verbeterd
Ik heb juist uitstekend geslapen... maar gisterenavond was ik ook niet echt helder meer, dus zo vreemd is dat niet. Alleen jammer dat ik 8 uur alweer klaarwakker wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet echt bepaalt actief ben, iets met weinig en slecht slapen
Hier was het half 11 vanmorgen maar vannacht iets te laat gaan slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist uitstekend geslapen... maar gisterenavond was ik ook niet echt helder meer, dus zo vreemd is dat niet. Alleen jammer dat ik 8 uur alweer klaarwakker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |