Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?
(heb btw geen vriendin die zwanger is, laat staan een vriendin)maar ben toch wel benieuwd!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentje
Klinkt liefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in het meest gunstige geval heb je dan instinct dat inkickt en erg veel slaapgebrek en wen je er samen aan en gaat het steeds beter en hou je onmiddellijk en voor altijd het allermeest van dat wezentje
quote:
waar is de OPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef babybel het volgende:
iemand die me ff kan helpen met de OP? heb denk ik een beetje vergist ofzo...
Ik heb geen kinderen, maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat dusquote:
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?quote:
In het vorige topic onder aan in de OPquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:49 schreef babybel het volgende:
[..]
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?
in het vorige topic kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:49 schreef babybel het volgende:
[..]
niet ergens een wiki-linkje waar de OP staat?
Voortaan "open nieuw topic" doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef babybel het volgende:
iemand die me ff kan helpen met de OP? heb denk ik een beetje vergist ofzo...
Koen, echt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
bij ons is het wat verder doorgedraaid dat de kids echt ver boven de vrouw staan
aan het stappen, slapen.vozenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voortaan "open nieuw topic" doen![]()
En nee, geen mods/FA's of aanverwante figuren hier nu
issie zo akkoord?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voortaan "open nieuw topic" doen![]()
En nee, geen mods/FA's of aanverwante figuren hier nu
en de kids van haar kant ook boven mijquote:
ja, al dat gebrabbel in het beginquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind een topic zonder OP ook wel eens verfrissend.
tlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind een topic zonder OP ook wel eens verfrissend.
Precies, geen lange inleiding maar direct ter zake komen.quote:
Dat is ALTIJDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kids van haar kant ook boven mij
weten we gewoon van elkaar
geen gelul, chattenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies, geen lange inleiding maar direct ter zake komen.
maar echt, positieve punten heeft mijn relatie ook echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ALTIJD
Maar hoe jij over je relatie praat
ja, dat klinkt echt als iets waar je naar uitkijkt (los van het houden van)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklepquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ALTIJD
Maar hoe jij over je relatie praat
Weet ik wel, je houdt nog van haar etc..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar echt, positieve punten heeft mijn relatie ook echt wel
anders was ik echt allang genokt
Fok is een geweldige uitlaatklep he lieffiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklep
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, dat klinkt echt als iets waar je naar uitkijkt (los van het houden van)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over uitlaatklep
dat is als je masturbeert met collega's in je hoofdquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is als je masturbeert met collega's in je hoofd
heerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is een geweldige uitlaatklep he lieffie![]()
[..]
met een speedo aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ah, dan heb ik veel relaties zeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?quote:
da's lastigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?
Collega in je gedachten met een speedo aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masturberen met een speedo aan?
vrouwlijke collega's met alleen een speedo aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Collega in je gedachten met een speedo aan!
Oooooooooooooooooohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik straks slapen, kotseen hoop ik over te slaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
mensjes; ik ga slapen... (of kotsen), 1 van de 2
Ik zal hier wel niet over mee mogen praten, maar ik denk dat dat bij veel gezinnen zo isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kids van haar kant ook boven mij
weten we gewoon van elkaar
Vrouw met speedo aan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
zeker weten Nijntjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal hier wel niet over mee mogen praten, maar ik denk dat dat bij veel gezinnen zo is
Slaap lekker en sterkte met de kotsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
Truste babybquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
Teiltje naast je bed en een slabbetje aan als je gaat slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:57 schreef babybel het volgende:
(@ iets te veel bacardi)
komt vast helemaal goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Teiltje naast je bed en een slabbetje aan als je gaat slapen.
Trusten Babyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef babybel het volgende:
[..]
komt vast helemaal goedtot morgen!
![]()
![]()
jaaaaaaa je hebt het nog een uur volgenhoudenquote:
Slaap lekker, mijn waerde verbale sparringpartner.quote:
Truste ST en fijne mama-Thijs dag morgenquote:
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat word je als je groter bent, een kipje of een haantje?
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kip
Dat was antwoord op wat voor de komma staat?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft het weer voor mekaar hoor
* Dr_Flash gaat half mei even een weekendje naar Stockholm op en neer
Flesjuhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft het weer voor mekaar hoor
* Dr_Flash gaat half mei even een weekendje naar Stockholm op en neer
Ik WIST hetquote:
Wait, whut?quote:
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kip
Dat er meer zouden gaan pittenquote:
Dat lijkt me nogal wiedes om dit tijdstip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er meer zouden gaan pitten
Ah okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkip
Klusjeskip of diepvrieskip of groentekip of vuurkip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |