Flesjuhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft het weer voor mekaar hoor
* Dr_Flash gaat half mei even een weekendje naar Stockholm op en neer
Ik WIST hetquote:
Wait, whut?quote:
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkipquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandweerkip, vuilniskip, zakenkip of stuur/buurkip, klusjeskip, diepvrieskip, groentekip of ?kip
Dat er meer zouden gaan pittenquote:
Dat lijkt me nogal wiedes om dit tijdstip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er meer zouden gaan pitten
Ah okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandweerkip of vuilniskip of zakenkip of schuurkip
Klusjeskip of diepvrieskip of groentekip of vuurkip
Met de trein ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gaat half mei even een weekendje naar Stockholm op en neer
Weekend hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes om dit tijdstip!
Zelfs dan begint het onderhand een goddeloos uur te worden.quote:
Daar lijkt het wel op, maar ik denk dat ik niet meer lang blijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trev, Fles, nijn, ik, TFM??, koen over?
Het is duidelijk een toespeling op van alles, waaronder SchuurMAN (Katja denk ik dan)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah okeja sorry, heb hem al 1,5-2 jaar niet meer geluisterd
22 toch???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan begint het onderhand een goddeloos uur te worden.
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.quote:
Ja nou ja. Mensen denken soms rare dingenquote:
Hou op, ik blijf er bijna inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.Op mijn 19'de kon ik dat hebben, nu begin ik oud te worden.
Nu al?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die gisteren tot 4 uur bezig is geweest en daarna weer om half 10 in de collegebanken zat.Op mijn 19'de kon ik dat hebben, nu begin ik oud te worden.
"dan jij"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al?en ik ben 2 jaar ouder als jou
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?quote:
Ik vind het nogal kwetsend dat je lacht om mijn fysieke aftakeling.quote:
Nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?
En wie heeft er op zaterdag college dan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe laat heb je morgen hoorcollege Nederlands?
Een Belze brandweer misschienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is duidelijk een toespeling op van alles, waaronder SchuurMAN (Katja denk ik dan)
Brandweerman, vuilnisman, zakenman, etc.
Alleen vuurman kan ik dan niet zo plaatsen
You want to get payed for it, yes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |