quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff het zal tijd worden dat die RN ook eens aan de drank gaat, die is gewoon de hele avond scherp terwijl wij lekker een beetje zat zitten te worden en zo

Dat is nou het lelijkste gebouw van Nederland.quote:

Zorgt ervoor dat alle huisjes in Roombeek en omgeving lekker warm zijn.quote:

Maar ik wil niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff het zal tijd worden dat die RN ook eens aan de drank gaat, die is gewoon de hele avond scherp terwijl wij lekker een beetje zat zitten te worden en zo

Maar waar dient het voor?? En zeker dat spuuglelijke uitsteeksel??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is nou het lelijkste gebouw van Nederland.

Gewoon niet doen danquote:

Zorgt ervoor dat de huizen in de omgeving verwarmd worden via de 'stadsverwarming'. Dat uitsteeksel is denk ik om de warmte / dampen van het verwarmingsmechanisme eruit te laten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar dient het voor?? En zeker dat spuuglelijke uitsteeksel??

Trevje LDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later

Truste Trevquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later

quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat de huizen in de omgeving verwarmd worden via de 'stadsverwarming'. Dat uitsteeksel is denk ik om de warmte / dampen van het verwarmingsmechanisme eruit te laten.

Slaap ze kerel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later

Jij bent ZOOOO ziek morgenquote:

Ja, het is lelijk.quote:

Ik niet hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom willen jullie me aan de drank hebben?

Oehh, picknickquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar staat dit (mijn favoriete plekje in het volkspark) tegenover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |