Neuh dat is zeker niet nodig, maar ik doe het ook lang niet met iedereenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
You want to get payed for it, yes?

quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kwetsend dat je lacht om mijn fysieke aftakeling.

Present! Ik heb ooit eens een training voor stage gehad op die dag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wie heeft er op zaterdag college dan??
Excuus, zondag

Auch! Dat is nogal een diss in combinatie met je eerdere uitspraak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat is zeker niet nodig, maar ik doe het ook lang niet met iedereen

Op zondag??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Present! Ik heb ooit eens een training voor stage gehad op die dag.

Jij verdwijnt gewoon langzaamquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik takel fysiek ook erg af de laatste tijd, het gaat steeds harder

Gekke meid. Je bent op je top rond je 19'de. Daarna is je lever kapot omdat je langer dan jaar studeert en dan volgt de rest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik takel fysiek ook erg af de laatste tijd, het gaat steeds harder

Oei, die snap ik nietquote:

Op zaterdag.quote:

Dun-dunner-dunst-verdwenenquote:

De ene breezer na de anderequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gekke meid. Je bent op je top rond je 19'de.. Daarna is je lever kapot omdat je langer dan jaar studeert en dan volgt de rest.
Of ben jij zo'n 14 jarige comazuipster?

Nooit geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op zaterdag.
In het mooie Enschede natuurlijk

quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ene breezer na de andere
Nee even serieus, ik heb nog nooit alcohol gehad en ik hoef het ook echt (nog) niet

In welk stadium zit ik nu volgens jou?quote:

Dan mis je toch wat! Zo hebben wij het lelijkste gebouw van Nederland in het mooie Enschede!quote:

Pfff, doe mij maar appelsapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed dat je eigen keuzes maakt.

Geen idee, maar jij had het over afzakkende broeken ondanks riemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In welk stadium zit ik nu volgens jou?

PICquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan mis je toch wat! Zo hebben wij het lelijkste gebouw van Nederland in het mooie Enschede!

quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sterker nog, de mensen die de vuurwerkramp hebben meegemaakt moeten tegen dat bouwsel aankijken. Het is ontzettend cru wat dat betreft. Een mooie wijk aan puin en zoiets ervoor terug krijgen.

Ja kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij had het over afzakkende broeken ondanks riem

Dus in welk stadium zit je zelf denk je??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja kloptPyjamabroeken zijn nog erger

quote:

Wat is erger; dun of slank?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus in welk stadium zit je zelf denk je??

Wat is DATquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stadshaart van Enschede. De kunstenaar bedacht dat bij een haart delftblauwe tegeltjes hoorde en dat het leuke manier zou zijn om eens flink te trollen.

Nuttig ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stadshaart van Enschede. De kunstenaar bedacht dat bij een haart delftblauwe tegeltjes hoorde en dat het leuke manier zou zijn om eens flink te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |