hoop dat je al n tijdje wakker bentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Koen66 het volgende:
LDG![]()
Ik zit aan een bakje noodles, had er zin in
gehehe daar komt ie dan dalijk wel achterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop dat je al n tijdje wakker bentop je nuchtere maag lijkt t me niet zon succes
te vroeg voor noodles dan moet ik water aandoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
Noodles smaakten prima
Nog maar ff verteren met de ogen dicht
Niet helemaal uitgeslapen nog
I-net is I-netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/287193-Vrouw-zoekt-vriend-en-vindt-broer.html
(Oh, mobiele link, weet niet of ie op pc dan wel werkt![]()
)
ik lag ook al te twijfelen of ik nog even om zou draaien en verder zou slapen, maar je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
Noodles smaakten prima
Nog maar ff verteren met de ogen dicht
Niet helemaal uitgeslapen nog
Whehe incest zonder het door te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I-net is I-net. werkt gewoon.
Jammer dat het hun liefde niet was ,maar goed dat ze elkaar vonden voor dat ze seks hadden, of schaamde ze daar elkander voor dat ze dat al hadden gedaan zonder dat ze het wisten![]()
Lieve oma (92),quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
mobiel.nu.nl/pda/opmerkelijk/286345-Amerikaanse-(92)-schiet-op-buurman-na-blauwtje.html oh mèèèèn, je zou die vent maar zijn
Haha zoiets jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve oma (92),
Graag zou ik willen dat je niet meer in mijn been schoot.
De vuilniszakken waren alleen bedoelt als hulp en niet als flirten.
gegroet,
Buurman(52)
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2x niet is welfoutje en verbeterd
Ik heb juist uitstekend geslapen... maar gisterenavond was ik ook niet echt helder meer, dus zo vreemd is dat niet. Alleen jammer dat ik 8 uur alweer klaarwakker wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik niet echt bepaalt actief ben, iets met weinig en slecht slapen
Hier was het half 11 vanmorgen maar vannacht iets te laat gaan slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist uitstekend geslapen... maar gisterenavond was ik ook niet echt helder meer, dus zo vreemd is dat niet. Alleen jammer dat ik 8 uur alweer klaarwakker was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |