Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Ow, en omdat die PM-box lekker leeg is svp graag de PM's om te reserveren naar KG-Werk
ja nou weten we het welquote:
OP is aangepastquote:
Dankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou weten we het wel
* LovelyLady geeft vraarie een schop
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
Heeft er iemand ook nog antihoofdpijnknuffels of -kusjes?.
Ga je ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef Pien85 het volgende:
Hm, ik zie nu pas dat er weer gemeet gaat worden
Dank jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik kom niet op gang vandaag
het is sinds gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef Pien85 het volgende:
Hm, ik zie nu pas dat er weer gemeet gaat worden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
Heeft er iemand ook nog antihoofdpijnknuffels of -kusjes?.
Nog even over nadenken, is vrij dicht op H z'n verjaardag... Zal wel even overleggen.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik kom niet op gang vandaag
Oh, dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is sinds gisterendus lekker op tijd
heb jij soms zin in een discussie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
LL..
als je part0time werkt werk je ook.. en jij werkt thuismaar je werkt wel..
je doet iets waarmee je verder kan..
ik heb een beetje een schijthekel aan mensen zonder ambities.. en ik vind "het hebben van 3 kinderen" geen ambitie
nouja.. niet als DE ambitie ..
je wilt toch verder groeien in het leven??
sorry.. had ik gemist...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was inmiddels al aangekleed ... wel opletten
Ah, maar niet verder willen groeien in het leven, is toch niet gelijk aan het huismoeder zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
LL..
ik heb een beetje een schijthekel aan mensen zonder ambities.. en ik vind "het hebben van 3 kinderen" geen ambitie
quote:
quote:
voor jou dan:quote:
quote:
bevestigd ons beeld van de vrouwen hier weer eensquote:
ik groei niet echt verder hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
LL..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OP is aangepast![]()
Heb gelukkig niet echt verplichtingen vandaag.. Moet wel even naar stal om uit te mesten, maar dat kan de hele dag nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bevestigd ons beeld van de vrouwen hier weer eens
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik groei niet echt verder hoor
maar goed die keuze heb ik nou eenmaal gemaakt.
dus je hebt ook een schijthekel aan mij, ik heb geen ambities, ik weet sinds ik werk niet wat ik wil gaan doen. Ook dit vind ik dodelijk saai worden, maar ja als je niet weet wat je wilt is het gewoon lastig
dat je niet weet wat je wilt doen is iets anders dan berusten in wat je doet.. je bent dus blijkbaar nog wel op zoek naar "iets" ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik groei niet echt verder hoor
maar goed die keuze heb ik nou eenmaal gemaakt.
dus je hebt ook een schijthekel aan mij, ik heb geen ambities, ik weet sinds ik werk niet wat ik wil gaan doen. Ook dit vind ik dodelijk saai worden, maar ja als je niet weet wat je wilt is het gewoon lastig
ach misschien wel weer een keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij soms zin in een discussie?
Ik ben ook niet echt ambitieus wat dat aangaat... ik zie wel wat er op mijn pad komt... als ik maar kan leven van het geld dat ik ermee verdien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlak
Ja maar jij werkt bij een bedrijf, en jij KAN tenminste wat, en hebt ervaring enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlak
Al aangifte gedaan en een signalement van de overvallers gegeven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik roep![]()
hier, en direct word ik overvallen
sorry, zal je geld wel weer terug gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik roep![]()
hier, en direct word ik overvallen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
Iemand heeft de cursus 'quoten voor beginners' niet afgemaakt!
ummmm projectleider was al zo narrig omdat ie door de baas werd afgezeiktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan en een signalement van de overvallers gegeven?
Ja, maar ik begon ook met niets, je moet maar net mensen treffen die wat in je zien dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar jij werkt bij een bedrijf, en jij KAN tenminste wat, en hebt ervaring enzo
Met mijn mavo-diplomaatje en een certifcaatje hier en daar ben je ook gewoon 'niks'
Ja schoonmaker ofzo
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat je niet weet wat je wilt doen is iets anders dan berusten in wat je doet.. je bent dus blijkbaar nog wel op zoek naar "iets" ...
en dat iets moet je gewoon nog tegen komen.. wat dus niet betekent dat je geen ambitie hebt..
das niet waar hoor.. je hebt toch net weer een cursus gedaan voor die website ( admin toch? ) dan groei je toch..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik probeerde de quote van gf te fixen, maar dat lukte me niet... vandaar dat ik me aangesproken voeldequote:
jaja, nog 4 uurquote:
ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das niet waar hoor.. je hebt toch net weer een cursus gedaan voor die website ( admin toch? ) dan groei je toch..
ik bedoel, ambities hoevenniet te zijn dat je de directeur van de nederlandse bank wilt worden.. maar wel dat je je blijft ontwikkelen.. en dat je dat wil...
en vergis je niet.. het feit dat je je rijbewijs hebt opent ook weer deuren hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzo
ik hoef geen managersfunctie of directeursfunctie...
Ik ben net geslaagd voor mijn rijbewijs, en dat vind ik al een hele prestatie van mezelf![]()
Mag je ook trots op zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzo
ik hoef geen managersfunctie of directeursfunctie...
Ik ben net geslaagd voor mijn rijbewijs, en dat vind ik al een hele prestatie van mezelf![]()
het lijkt een beetje op ambivalent.. en dat heeft een heeel andere betekenisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zelfs een hekel aan het woord ambitie
waarom ? wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zelfs een hekel aan het woord ambitie
Vind ik ook, ik ga naar thema-avonden omdat ik het interessant vind in eerste instantie omdat ik er meer van wil weten, maar ik vind het niet echt noemenswaardig in het kader van ambitie eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.
ik vind ambitie wel wat anders dan een cursusje doen omdat je het toevallig leuk vindt..
Ja zit wat in... maar of je daar echt een baan door krijgt betwijfel ik hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en vergis je niet.. het feit dat je je rijbewijs hebt opent ook weer deuren hoor..
het staat niet voor niks op een cv bij persoonlijke details
dat is ook zo, financiele zekerheid is tegenwoordig ook belangrijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
mijn ambitie on bij dit bedrijf nog fors te groeien is vermoord door een van mijn vorige leidinggevenden.
Als ik meer weer zal ik weg moeten hier.
Helaas doe je dat met een gezin ook wat minder makkelojk
zou je echt je huidige werk altijd willen blijven doen?/ op een gegeven moemnt is de uitdaging er toch een beetje vanaf.. en dan is het toch weer iedere dag hetzelfde.. lijkt me redelijk saai.. je wilt toch wel gepriikkeld worden om werk te doen "op je nivo"..?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.
ik vind ambitie wel wat anders dan een cursusje doen omdat je het toevallig leuk vindt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Goedzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb het advies van C_A opgevolgd en instantie gebeld waar ik gesolliciteerd heb.
Resultaat: sollicitatie wordt alsnog in behandeling genomen!!![]()
![]()
![]()
C_A
zonder gezin had mijn leven er heeeeeel anders uitgezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is ook zo, financiele zekerheid is tegenwoordig ook belangrijk
heyyyyy goed meidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb het advies van C_A opgevolgd en instantie gebeld waar ik gesolliciteerd heb.
![]()
![]()
C_A
Hoiquote:
24/7 op FOKquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezin had mijn leven er heeeeeel anders uitgezien![]()
je had dat zelf toch ook wel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
C_A
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zou je echt je huidige werk altijd willen blijven doen?/ op een gegeven moemnt is de uitdaging er toch een beetje vanaf.. en dan is het toch weer iedere dag hetzelfde.. lijkt me redelijk saai.. je wilt toch wel gepriikkeld worden om werk te doen "op je nivo"..?Ik ben vooral nu met het heden bezig, probeer mn werk nu zo goed mogelijk te doen en zie wel welke kansen er zich voordoen... Heb zo'n hekel aan mensen die zeggen, over 5 jaar heb ik die en die functie. Het is toch een kwestie van geluk hebben en erin groeien, tenminste zo zie ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Fijn he?? Mijn dag is ff goed nu
Wat goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
C_A
Ja mijn leven ook, so be it.. of je leert er mee leven of je doet er wat meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezin had mijn leven er heeeeeel anders uitgezien![]()
wel op een gezellige manier natuurlijkquote:
ik ga al trouwen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere baan, ander huis (en misschien andere vrouw)
dat dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn leven ook, so be it.. of je leert er mee leven of je doet er wat mee
Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
zou je echt je huidige werk altijd willen blijven doen?/ op een gegeven moemnt is de uitdaging er toch een beetje vanaf.. en dan is het toch weer iedere dag hetzelfde.. lijkt me redelijk saai.. je wilt toch wel gepriikkeld worden om werk te doen "op je nivo"..?wat ik nu doe vind ik gewoon leuk, het is elke dag anders en verveelt dus ook echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik het ooit wel een keer zat, dan solliciteer ik wel weer op een zelfde soort functie bij een ander bedrijf. gewoon omdat ik leuk vind wat ik doe en omdat het mij in mijn leven niet om mijn werk gaat, maar om mijn privélevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Uhh, neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je had dat zelf toch ook wel kunnen bedenken![]()
Truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee![]()
Ben een te braaf regeltjesmens daarvoor vrees ik![]()
Maar ook hierom is de KSC zo.. Je helpt elkaar een beetje
m'n best doen om te waarderen wat ik hebquote:
hier is het wel zaak om voor ogen te houden waar je oer 10 jaar wilt zijn.. dat moet je aangeven en dan wordt er op de een of anderemanier geprobeerd om daar een draai aan te geven.. als ik zeg dat ik in operations wil blijven heeft het geen zin om iets administratiefs te gaan doen.. maar er zijn reuze veel interssante jobs die voorbij kunnen komen vliegen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben vooral nu met het heden bezig, probeer mn werk nu zo goed mogelijk te doen en zie wel welke kansen er zich voordoen... Heb zo'n hekel aan mensen die zeggen, over 5 jaar heb ik die en die functie. Het is toch een kwestie van geluk hebben en erin groeien, tenminste zo zie ik het.
Daar voelt hij niks vanquote:
Zo denk ik er ook over. Ik hoef ook geen manager te worden of zo. Ik weet waar ik goed in ben en wat ik leuk vind, en dat is voor een groot deel wat ik nu doe. Als ik had gewild, had ik door kunnen studeren voor advocaat. Maar voor iemand die niet graag in de spotlights staat en niet graag het woord neemt in bijzijn van een grote groep onbekenden, is dat geen logische keuzequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben vooral nu met het heden bezig, probeer mn werk nu zo goed mogelijk te doen en zie wel welke kansen er zich voordoen... Heb zo'n hekel aan mensen die zeggen, over 5 jaar heb ik die en die functie. Het is toch een kwestie van geluk hebben en erin groeien, tenminste zo zie ik het.
Doe je dat voor je zelf of voor je vrouw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n best doen om te waarderen wat ik heb
En het thuis zo rustig mogelijk zien te houden
Schop onder je kont moet je hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee![]()
Ben een te braaf regeltjesmens daarvoor vrees ik![]()
Maar ook hierom is de KSC zo.. Je helpt elkaar een beetje
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truefijn dat ze je sollicitatie alsnog in behandeling nemen
mijn handen jeuken om te gaan managenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik hoef ook geen manager te worden of zo. Ik weet waar ik goed in ben en wat ik leuk vind, en dat is voor een groot deel wat ik nu doe. Als ik had gewild, had ik door kunnen studeren voor advocaat. Maar voor iemand die niet graag in de spotlights staat en niet graag het woord neemt in bijzijn van een grote groep onbekenden, is dat geen logische keuze.
Toen ik hier begon vroeg mn manager dat dus ook en ik antwoorde dus dat ik vooral nu bezig wil zijn met mn huidige job en dat vond hij heel vreemd, maar ondertussen weten ze wat voor vlees ze in de kuip hebben en zijn ze blij dat ik zo op het heden focus...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is het wel zaak om voor ogen te houden waar je oer 10 jaar wilt zijn.. dat moet je aangeven en dan wordt er op de een of anderemanier geprobeerd om daar een draai aan te geven.. als ik zeg dat ik in operations wil blijven heeft het geen zin om iets administratiefs te gaan doen.. maar er zijn reuze veel interssante jobs die voorbij kunnen komen vliegen..
maar aan de andere kant .. het is hier allemaal wel "oppurtunity driven " () dus het kan best dat er iets voorbijkomt waar ik aanhaak en dat het er over 10 jaar heeel anders uitziet dan ik gedacht had...
Ik ben juist erg recht voor mn raap en vind het heerlijk om mensen aan te sturen, dat zien ze hier ook en krijg dus langzaamaan die verantwoordelijkheden naar me toegeschoven en dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik hoef ook geen manager te worden of zo. Ik weet waar ik goed in ben en wat ik leuk vind, en dat is voor een groot deel wat ik nu doe. Als ik had gewild, had ik door kunnen studeren voor advocaat. Maar voor iemand die niet graag in de spotlights staat en niet graag het woord neemt in bijzijn van een grote groep onbekenden, is dat geen logische keuze.
mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Voor vandaag is mijn ambitie beneden alles te zuigen en dweilen en de tuin een beetje op te ruimen, dan kan mijn neefje straks veilig spelen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn ambitie is om het weekend te laten worden
Dan gaat het toch eigenlijk best lekker vandaag>?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)
boven stofzuigen(uh nee) en de wc(uh ook nee) maar de dag is nog niet voorbij
oh ja, de wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)
Ik moet de was nog ophangen ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan gaat het toch eigenlijk best lekker vandaag>?
Als jij dat wilt, dan zou ik er ook zeker voor gaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn handen jeuken om te gaan managenvooral ook omdat ik vind dat die van mij het niet kan.. en ik ondertussen toch een soort van "schaduw manager" ben
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede ambitiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
Jouw ambitie is om een werkster in te huren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijik ben ook ECHT niet in de wieg gelegd voor huisvrouw
ik kan me niet voorstellen dat een huisvrouw de hele dag kan volmaken met alleen maar HUISVROUW zijnwat doe je dan de hele dag??
Fokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijik ben ook ECHT niet in de wieg gelegd voor huisvrouw
ik kan me niet voorstellen dat een huisvrouw de hele dag kan volmaken met alleen maar HUISVROUW zijnwat doe je dan de hele dag??
Fokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
soms is een dag nog tekortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even gaan doen dan... hup, hupquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de was nog ophangen ook
Ja maar ik wilde het doen VOOR ik Koen ging ophalen
beiden, wil gewoon rust in de tent, da's het beste voor ons beiden, en voor de kidsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je dat voor je zelf of voor je vrouw?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ambitie is om een werkster in te huren?
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even gaan doen dan... hup, hup
mijn ambitie om miljonair te wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
JAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
WANT IK HEB MIJN RIJBEWIJS![]()
quote:
NOG meer baby'squote:
Nieuwe cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beiden, wil gewoon rust in de tent, da's het beste voor ons beiden, en voor de kids
YEAHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
quote:
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niets moet, alles mag
krijgen we nog eens een overbevolkingquote:
i know, plaag je maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere baan, ander huis (en misschien andere vrouw)
Echte bazen fokken tijdens het fuckenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is fucken.. dat doen we als we tussendoor even niet fokken
Welke camera heb je gekocht?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond toch maar even naar Haarlem gegaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart heb je toch nu al een nieuwe camera gekocht joh?
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik kenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij het
Zeg wat suggereer jij nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
heee whiskquote:
ambitieus... binnen hoeveel tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik ken
wellicht zijn er andere wegen, maar ik ben er nu nog niet aan toe die te ontdekken
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart heb je toch nu al een nieuwe camera gekocht joh?
[..]
![]()
toch de 600Dwat goed zeg!
ehm ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:
leesvoerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina's.
hoiquote:
Symphoniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja, als je dat kan managen, kan je het op je werk ookquote:
daar heb ik nooit het geduld voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina's.
Dag begint goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef crv het volgende:
[..]
heee whisk![]()
goed hoor, lekker aan het thuiswerken
En jij ?
Knufquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik ken
wellicht zijn er andere wegen, maar ik ben er nu nog niet aan toe die te ontdekken
ow das inderdaad spannend ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dag begint goed![]()
Maar het is wel een hele spannende dag ivm "probleem" met werkgever dat uitgepraat moet worden en dat bepaald hoe de komende weken/maanden er voor mij uit gaan zien..
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, als je dat kan managen, kan je het op je werk ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede ambitie. Is het al bijna morgenavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..
ik zeg dan altijd dat het logisch is dat ie geen maitraisse heeft
[..]
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik heb het vermoeden dat hij kansloos isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En kijkt hij dan met een schuin oog naar jou?
![]()
![]()
![]()
[..]
Uhh.. Beider probleem denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef crv het volgende:
[..]
ow das inderdaad spannend ja.
Probleem van jou of ander probleem ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, Peeeeeeter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
hij kijkt inderdaad een beetje scheel.. en heb em er laatst op aangesproken dat m'n ogen zo'n 30 cm hoger zitten... vond ie niet tof...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En kijkt hij dan met een schuin oog naar jou?
![]()
![]()
![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een leuke werkrelatie met je baasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij kijkt inderdaad een beetje scheel.. en heb em er laatst op aangesproken dat m'n ogen zo'n 30 cm hoger zitten... vond ie niet tof...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij kijkt inderdaad een beetje scheel.. en heb em er laatst op aangesproken dat m'n ogen zo'n 30 cm hoger zitten... vond ie niet tof...
haha, aparte baasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Scherpquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
begon ie ook te blozen dan?
![]()
Maar goed om te weten dat ik 30 cm onder je ogen moet kijken om je aandacht te krijgen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
goed bezig duckquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Maar goed om te weten dat ik 30 cm onder je ogen moet kijken om je aandacht te krijgen
meer een soort van haat-liefde veroudingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een leuke werkrelatie met je baas
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
meer een soort van haat-liefde veroudingGoed verdeeld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
hmmm OK. wel success danquote:
en hoe gaa je dat doen ?quote:
doei doeiquote:
nou was gezellig, moeten we vaker doen zoquote:
zit je op je fornuis ?quote:
Zeker... want bar negeert de post... en wie zwijgt stemt toequote:
Hoi Joysaquote:
dat was snelquote:
* MPG pleurt Joysa onder de douchequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
meer een soort van haat-liefde veroudingdus elke keer als jullie mot hebben, doen jullie goedmaaksexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar ik ga even kijken of al het staal nog in de fabriek ligt
en zo niet ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar ik ga even kijken of al het staal nog in de fabriek ligt
Oeh.... Wat gaan we doen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede ambitie. Is het al bijna morgenavond![]()
?
Is er paniek in de tentquote:
oei oeiquote:
quote:
ik moet de eerste man nog tegen komen die NIET tegen m'n decoletee praatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker... want bar negeert de post... en wie zwijgt stemt toe
is ook weer zo jahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel, dan heb ik tenminste iets gedaan
Speciaalbier tankenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verwacht opmerking:
"Daar voelt ze voel je niks van"
GEDVER!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
dus elke keer als jullie mot hebben, doen jullie goedmaaksex
Douche zequote:
Vanavond moet je ook al flink zuipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaalbier tanken....
En daarna..... [ afbeelding ]
[..]
[..]
mag dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
dus elke keer als jullie mot hebben, doen jullie goedmaaksex
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Panda72 het volgende:
altijd fijn als een klant naar het emailadres vraagt je dat geeft en de klant er doorheen gilt is dat het emailadres, is dat het emailadres. Waarna je het emailadres 3 keer kunt herhalen omdat de klant het niet gehoord heeft.![]()
dat is een teken van respect.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet de eerste man nog tegen komen die NIET tegen m'n decoletee praat
Ik niet hoorquote:
ik heb echt totaal geen indruk gemaakt he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij vindt sex viesquote:
tuuuuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef crv het volgende:
[..]
dat is een teken van respect.
jij denkt dat de mannen naar je koplampen kijken, maar in werkelijkheid maken ze een licht buiging
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb echt totaal geen indruk gemaakt he?
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuuuuurlijkJij moet dat t-shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you can read this, you're too fucking close
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hier wel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet hoor... Alhoewel, als ik het goede voorbeeld niet geef, komt het nooit goed met die dupkes
![]()
...
Zuipen met MPGquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef crv het volgende:
[..]
dat is een teken van respect.
jij denkt dat de mannen naar je koplampen kijken, maar in werkelijkheid maken ze een licht buiging
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuuuuurlijkKoplampen zijn essentieel voor de veiligheid. Een regelmatige inspectie is dan ook belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
met m'n baas welquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet dat t-shirt
[..]
Jij moet dat t-shirt
een VISUELE inspectie.. dat dan wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Koplampen zijn essentieel voor de veiligheid. Een regelmatige inspectie is dan ook belangrijk.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
H. drinkt ook wel uit zichzelf
[..]
Zuipen met MPG
Die wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
H. drinkt ook wel uit zichzelf
[..]
Zuipen met MPG
[..]
Jij moet dat t-shirt
If you can read this, you're too close enough to fuck ing close
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg! Ga je mond spoelen! Niks mis met het decolleté van Barbabequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springen
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een VISUELE inspectie.. dat dan wel!
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zitten
Dat gaat soms echt heel moeilijk hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
stel je voor dat ze er af vallen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijken
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoor
of naar links of rechts..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat soms echt heel moeilijk hoor..
Ik heb hele nette hemdjes, die zouden volgens het model echt netjes moeten blijven zitten zonder dat je te veel decolleté ziet. Die krengen hebben dus mooi en masse besloten dat ze naar beneden zakken![]()
Hoezo? Ik geef die lieve lady gewoon wat tips om de situatie die ze beschreef eventueel te voorkomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg! Ga je mond spoelen! Niks mis met het decolleté van Barbabe!
geen idee... maar als je hier in een overall loopt, dan zal het wel mee vallen denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoor
precies en dat willen we voorkomen dus is een regelmatige handmatige controle noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
stel je voor dat ze er af vallen!
Muckie!quote:
quote:
coltruien doen wonderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hele nette hemdjes, die zouden volgens het model echt netjes moeten blijven zitten zonder dat je te veel decolleté ziet. Die krengen hebben dus mooi en masse besloten dat ze naar beneden zakken![]()
genoeg ronde vormen in een overall hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef die lieve lady gewoon wat tips om de situatie die ze beschreef eventueel te voorkomenHet is aan haar om daar iets of niets meet te doen...
[..]
geen idee... maar als je hier in een overall loopt, dan zal het wel mee vallen denk ik
ander wasprogramma kiezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus niet, en vervolgens maak je geen indruk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijken
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bloedirritantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
EsTeequote:
Whiskquote:
hai *quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Muckie!
al de resultaten van alle tests??
haiquote:
Gekke Emquote:
Vraariquote:
Ja, ook nog een klein platformpje, 1500 ton ofzo, die zal over anderhalve maand wel zover zijn dat het leuk is om er een rondje over te doen. Verder gaan we eind april beginnen aan een transformatorplatform van 9000 ton, die zal eind van het jaar en in de loop van volgend jaar wel vorm krijgen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
genoeg ronde vormen in een overall hoor
wordt er nog een platform gebouwt bij jullie of alleen risers??
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
De kaartjes zijn op bij de boekhandel![]()
Wanneer ben je jaig?quote:
Haaaaaaaaaaaai Muckquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
2 maanden geledenquote:
dit dus:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus niet, en vervolgens maak je geen indruk.
ik weet waar ik naar moet kijken volgende keer
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
platformpje voor de noorxdzee??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ook nog een klein platformpje, 1500 ton ofzo, die zal over anderhalve maand wel zover zijn dat het leuk is om er een rondje over te doen. Verder gaan we eind april beginnen aan een transformatorplatform van 9000 ton, die zal eind van het jaar en in de loop van volgend jaar wel vorm krijgen...
Ligt eraan hoe strak je overall zit
Volgens mij wel, is niet mijn project... is van RWEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
platformpje voor de noorxdzee??
kom ik wel even kijken wanneer ie bijna af is : altijd leuk om in iemand anders keuken te koekeloeren
Echt wat voor mij. Waar koop je die?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet dat t-shirt
op internet... denk ik zo...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor mij. Waar koop je die?
Wokkieeeeequote:
Helleuquote:
Ik kan er alsnog wel eentje sturen uit mijn eigen voorraad hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de moeite
Ander keertje dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |