JAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
WANT IK HEB MIJN RIJBEWIJS![]()
quote:
NOG meer baby'squote:
Nieuwe cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beiden, wil gewoon rust in de tent, da's het beste voor ons beiden, en voor de kids
YEAHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
quote:
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niets moet, alles mag
krijgen we nog eens een overbevolkingquote:
i know, plaag je maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere baan, ander huis (en misschien andere vrouw)
Echte bazen fokken tijdens het fuckenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is fucken.. dat doen we als we tussendoor even niet fokken
Welke camera heb je gekocht?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond toch maar even naar Haarlem gegaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart heb je toch nu al een nieuwe camera gekocht joh?
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik kenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij het
Zeg wat suggereer jij nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
heee whiskquote:
ambitieus... binnen hoeveel tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |