mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Voor vandaag is mijn ambitie beneden alles te zuigen en dweilen en de tuin een beetje op te ruimen, dan kan mijn neefje straks veilig spelen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn ambitie is om het weekend te laten worden
Dan gaat het toch eigenlijk best lekker vandaag>?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)
boven stofzuigen(uh nee) en de wc(uh ook nee) maar de dag is nog niet voorbij
oh ja, de wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn ambitie was: aankleden (check) muffins maken (check) 2 wassen draaien (check)
Ik moet de was nog ophangen ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan gaat het toch eigenlijk best lekker vandaag>?
Als jij dat wilt, dan zou ik er ook zeker voor gaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn handen jeuken om te gaan managenvooral ook omdat ik vind dat die van mij het niet kan.. en ik ondertussen toch een soort van "schaduw manager" ben
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede ambitiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
Jouw ambitie is om een werkster in te huren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijik ben ook ECHT niet in de wieg gelegd voor huisvrouw
ik kan me niet voorstellen dat een huisvrouw de hele dag kan volmaken met alleen maar HUISVROUW zijnwat doe je dan de hele dag??
Fokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat soort ambitiesfalen altijd bij mijik ben ook ECHT niet in de wieg gelegd voor huisvrouw
ik kan me niet voorstellen dat een huisvrouw de hele dag kan volmaken met alleen maar HUISVROUW zijnwat doe je dan de hele dag??
Fokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
soms is een dag nog tekortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even gaan doen dan... hup, hupquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de was nog ophangen ook
Ja maar ik wilde het doen VOOR ik Koen ging ophalen
beiden, wil gewoon rust in de tent, da's het beste voor ons beiden, en voor de kidsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je dat voor je zelf of voor je vrouw?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ambitie is om een werkster in te huren?
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even gaan doen dan... hup, hup
mijn ambitie om miljonair te wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
JAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
WANT IK HEB MIJN RIJBEWIJS![]()
quote:
NOG meer baby'squote:
Nieuwe cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beiden, wil gewoon rust in de tent, da's het beste voor ons beiden, en voor de kids
YEAHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga zo mijn fiets buiten zetten, schoenen aan doen en lekker relaxed mijn kind ophalen
niets moet, alles mag
quote:
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niets moet, alles mag
krijgen we nog eens een overbevolkingquote:
i know, plaag je maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere baan, ander huis (en misschien andere vrouw)
Echte bazen fokken tijdens het fuckenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is fucken.. dat doen we als we tussendoor even niet fokken
Welke camera heb je gekocht?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
Mijn dagambities zijn trouwens die hoofdpijn wegwerken, hopen dat de dag toch nog minder verloren wordt, wat dingen doen voor werk en spelen met mijn nieuwe camera!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je schouders zullen wel enorm lichter aanvoelen nu dan een paar dagen geleden!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond toch maar even naar Haarlem gegaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart heb je toch nu al een nieuwe camera gekocht joh?
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik kenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je daar goed aan doet, prima. Als jij denkt dat je op die manier gelukkig bent, zo zij het
Zeg wat suggereer jij nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
heee whiskquote:
ambitieus... binnen hoeveel tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met de loodgieter, de glazenwasser, de postbode, de melkboer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |