ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das niet waar hoor.. je hebt toch net weer een cursus gedaan voor die website ( admin toch? ) dan groei je toch..
ik bedoel, ambities hoevenniet te zijn dat je de directeur van de nederlandse bank wilt worden.. maar wel dat je je blijft ontwikkelen.. en dat je dat wil...
en vergis je niet.. het feit dat je je rijbewijs hebt opent ook weer deuren hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzo
ik hoef geen managersfunctie of directeursfunctie...
Ik ben net geslaagd voor mijn rijbewijs, en dat vind ik al een hele prestatie van mezelf![]()
Mag je ook trots op zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzo
ik hoef geen managersfunctie of directeursfunctie...
Ik ben net geslaagd voor mijn rijbewijs, en dat vind ik al een hele prestatie van mezelf![]()
het lijkt een beetje op ambivalent.. en dat heeft een heeel andere betekenisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zelfs een hekel aan het woord ambitie
waarom ? wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb zelfs een hekel aan het woord ambitie
Vind ik ook, ik ga naar thema-avonden omdat ik het interessant vind in eerste instantie omdat ik er meer van wil weten, maar ik vind het niet echt noemenswaardig in het kader van ambitie eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.
ik vind ambitie wel wat anders dan een cursusje doen omdat je het toevallig leuk vindt..
Ja zit wat in... maar of je daar echt een baan door krijgt betwijfel ik hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en vergis je niet.. het feit dat je je rijbewijs hebt opent ook weer deuren hoor..
het staat niet voor niks op een cv bij persoonlijke details
dat is ook zo, financiele zekerheid is tegenwoordig ook belangrijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
mijn ambitie on bij dit bedrijf nog fors te groeien is vermoord door een van mijn vorige leidinggevenden.
Als ik meer weer zal ik weg moeten hier.
Helaas doe je dat met een gezin ook wat minder makkelojk
zou je echt je huidige werk altijd willen blijven doen?/ op een gegeven moemnt is de uitdaging er toch een beetje vanaf.. en dan is het toch weer iedere dag hetzelfde.. lijkt me redelijk saai.. je wilt toch wel gepriikkeld worden om werk te doen "op je nivo"..?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is een verdieping van mijn huidige functie, maar ik wil echt niet doorgroeien naar een andere ofzo.
ik vind ambitie wel wat anders dan een cursusje doen omdat je het toevallig leuk vindt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Goedzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb het advies van C_A opgevolgd en instantie gebeld waar ik gesolliciteerd heb.
Resultaat: sollicitatie wordt alsnog in behandeling genomen!!![]()
![]()
![]()
C_A
zonder gezin had mijn leven er heeeeeel anders uitgezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is ook zo, financiele zekerheid is tegenwoordig ook belangrijk
heyyyyy goed meidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb het advies van C_A opgevolgd en instantie gebeld waar ik gesolliciteerd heb.
![]()
![]()
C_A
Hoiquote:
24/7 op FOKquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezin had mijn leven er heeeeeel anders uitgezien![]()
je had dat zelf toch ook wel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
C_A
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zou je echt je huidige werk altijd willen blijven doen?/ op een gegeven moemnt is de uitdaging er toch een beetje vanaf.. en dan is het toch weer iedere dag hetzelfde.. lijkt me redelijk saai.. je wilt toch wel gepriikkeld worden om werk te doen "op je nivo"..?Ik ben vooral nu met het heden bezig, probeer mn werk nu zo goed mogelijk te doen en zie wel welke kansen er zich voordoen... Heb zo'n hekel aan mensen die zeggen, over 5 jaar heb ik die en die functie. Het is toch een kwestie van geluk hebben en erin groeien, tenminste zo zie ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Fijn he?? Mijn dag is ff goed nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |