voor jou dan:quote:
quote:
bevestigd ons beeld van de vrouwen hier weer eensquote:
ik groei niet echt verder hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
LL..
als je part0time werkt werk je ook.. en jij werkt thuismaar je werkt wel..
je doet iets waarmee je verder kan..
ik heb een beetje een schijthekel aan mensen zonder ambities.. en ik vind "het hebben van 3 kinderen" geen ambitie
nouja.. niet als DE ambitie ..
je wilt toch verder groeien in het leven??
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OP is aangepast![]()
Heb gelukkig niet echt verplichtingen vandaag.. Moet wel even naar stal om uit te mesten, maar dat kan de hele dag nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bevestigd ons beeld van de vrouwen hier weer eens
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik groei niet echt verder hoor
maar goed die keuze heb ik nou eenmaal gemaakt.
dus je hebt ook een schijthekel aan mij, ik heb geen ambities, ik weet sinds ik werk niet wat ik wil gaan doen. Ook dit vind ik dodelijk saai worden, maar ja als je niet weet wat je wilt is het gewoon lastig
dat je niet weet wat je wilt doen is iets anders dan berusten in wat je doet.. je bent dus blijkbaar nog wel op zoek naar "iets" ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik groei niet echt verder hoor
maar goed die keuze heb ik nou eenmaal gemaakt.
dus je hebt ook een schijthekel aan mij, ik heb geen ambities, ik weet sinds ik werk niet wat ik wil gaan doen. Ook dit vind ik dodelijk saai worden, maar ja als je niet weet wat je wilt is het gewoon lastig
ach misschien wel weer een keerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij soms zin in een discussie?
Ik ben ook niet echt ambitieus wat dat aangaat... ik zie wel wat er op mijn pad komt... als ik maar kan leven van het geld dat ik ermee verdien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlak
Ja maar jij werkt bij een bedrijf, en jij KAN tenminste wat, en hebt ervaring enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ook een schijthekel aan mij hoor, ik heb ook he-le-maal geen ambities op carrièrevlak
Al aangifte gedaan en een signalement van de overvallers gegeven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik roep![]()
hier, en direct word ik overvallen
sorry, zal je geld wel weer terug gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm ik roep![]()
hier, en direct word ik overvallen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
Iemand heeft de cursus 'quoten voor beginners' niet afgemaakt!
ummmm projectleider was al zo narrig omdat ie door de baas werd afgezeiktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan en een signalement van de overvallers gegeven?
Ja, maar ik begon ook met niets, je moet maar net mensen treffen die wat in je zien dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar jij werkt bij een bedrijf, en jij KAN tenminste wat, en hebt ervaring enzo
Met mijn mavo-diplomaatje en een certifcaatje hier en daar ben je ook gewoon 'niks'
Ja schoonmaker ofzo
Zit wat in.. ik doe ook maar wat... maar ik hoef niet de TOP te bereiken.. ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat je niet weet wat je wilt doen is iets anders dan berusten in wat je doet.. je bent dus blijkbaar nog wel op zoek naar "iets" ...
en dat iets moet je gewoon nog tegen komen.. wat dus niet betekent dat je geen ambitie hebt..
das niet waar hoor.. je hebt toch net weer een cursus gedaan voor die website ( admin toch? ) dan groei je toch..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik probeerde de quote van gf te fixen, maar dat lukte me niet... vandaar dat ik me aangesproken voeldequote:
jaja, nog 4 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |