quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik ken
wellicht zijn er andere wegen, maar ik ben er nu nog niet aan toe die te ontdekken
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina'squote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart heb je toch nu al een nieuwe camera gekocht joh?
[..]
![]()
toch de 600Dwat goed zeg!
ehm ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
leesvoerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina's.
hoiquote:
Symphoniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja, als je dat kan managen, kan je het op je werk ookquote:
daar heb ik nooit het geduld voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het weekend even alle knopjes uitproberen... en de handleiding doornemen, al is die maar 325 pagina's.
Dag begint goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef crv het volgende:
[..]
heee whisk![]()
goed hoor, lekker aan het thuiswerken
En jij ?
Knufquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is momenteel de enige gulden middenweg die ik ken
wellicht zijn er andere wegen, maar ik ben er nu nog niet aan toe die te ontdekken
ow das inderdaad spannend ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dag begint goed![]()
Maar het is wel een hele spannende dag ivm "probleem" met werkgever dat uitgepraat moet worden en dat bepaald hoe de komende weken/maanden er voor mij uit gaan zien..
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, als je dat kan managen, kan je het op je werk ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede ambitie. Is het al bijna morgenavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
mijn ambitie is om het weekend te laten worden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..
ik zeg dan altijd dat het logisch is dat ie geen maitraisse heeft
[..]
mijn baas zegt altijd dat ie een maitraisse moet.. want als ie dat kan managen dan is ie een goede manager..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |