met m'n baas welquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet dat t-shirt
If you can read this, you're too fucking close
[..]
Jij moet dat t-shirt
een VISUELE inspectie.. dat dan wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Koplampen zijn essentieel voor de veiligheid. Een regelmatige inspectie is dan ook belangrijk.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
H. drinkt ook wel uit zichzelf
[..]
Zuipen met MPG
Die wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
H. drinkt ook wel uit zichzelf
[..]
Zuipen met MPG
[..]
Jij moet dat t-shirt
If you can read this, you're too close enough to fuck ing close
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet de eerste man nog tegen komen die NIET tegen m'n decoletee praat
Zeg! Ga je mond spoelen! Niks mis met het decolleté van Barbabequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springen
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een VISUELE inspectie.. dat dan wel!
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb echt totaal geen indruk gemaakt he?
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je die mannen nog even helpen door je decoletee wat minder in het oog te laten springen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zitten
Dat gaat soms echt heel moeilijk hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
stel je voor dat ze er af vallen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
Niet enkel, je moet ook kontroleren of ze nog goed vast zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijken
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoor
of naar links of rechts..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat soms echt heel moeilijk hoor..
Ik heb hele nette hemdjes, die zouden volgens het model echt netjes moeten blijven zitten zonder dat je te veel decolleté ziet. Die krengen hebben dus mooi en masse besloten dat ze naar beneden zakken![]()
Hoezo? Ik geef die lieve lady gewoon wat tips om de situatie die ze beschreef eventueel te voorkomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg! Ga je mond spoelen! Niks mis met het decolleté van Barbabe!
geen idee... maar als je hier in een overall loopt, dan zal het wel mee vallen denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij viel dat decoletee wel mee tijdens de meet hoor
precies en dat willen we voorkomen dus is een regelmatige handmatige controle noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
stel je voor dat ze er af vallen!
Muckie!quote:
quote:
coltruien doen wonderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hele nette hemdjes, die zouden volgens het model echt netjes moeten blijven zitten zonder dat je te veel decolleté ziet. Die krengen hebben dus mooi en masse besloten dat ze naar beneden zakken![]()
genoeg ronde vormen in een overall hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef die lieve lady gewoon wat tips om de situatie die ze beschreef eventueel te voorkomenHet is aan haar om daar iets of niets meet te doen...
[..]
geen idee... maar als je hier in een overall loopt, dan zal het wel mee vallen denk ik
ander wasprogramma kiezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus niet, en vervolgens maak je geen indruk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien wel.. maar jij hebt dus ook gewoon naar het decolleté van bar zitten kijken
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet de eerste man nog tegen komen die NIET tegen m'n decoletee praat
Bloedirritantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
EsTeequote:
Whiskquote:
hai *quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Muckie!
al de resultaten van alle tests??
haiquote:
Gekke Emquote:
Vraariquote:
Ja, ook nog een klein platformpje, 1500 ton ofzo, die zal over anderhalve maand wel zover zijn dat het leuk is om er een rondje over te doen. Verder gaan we eind april beginnen aan een transformatorplatform van 9000 ton, die zal eind van het jaar en in de loop van volgend jaar wel vorm krijgen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
genoeg ronde vormen in een overall hoor
wordt er nog een platform gebouwt bij jullie of alleen risers??
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
De kaartjes zijn op bij de boekhandel![]()
Wanneer ben je jaig?quote:
Haaaaaaaaaaaai Muckquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
2 maanden geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
dit dus:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus niet, en vervolgens maak je geen indruk.
ik weet waar ik naar moet kijken volgende keer
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
begon ie ook te blozen dan?
![]()
Maar goed om te weten dat ik 30 cm onder je ogen moet kijken om je aandacht te krijgen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraari
platformpje voor de noorxdzee??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ook nog een klein platformpje, 1500 ton ofzo, die zal over anderhalve maand wel zover zijn dat het leuk is om er een rondje over te doen. Verder gaan we eind april beginnen aan een transformatorplatform van 9000 ton, die zal eind van het jaar en in de loop van volgend jaar wel vorm krijgen...
Ligt eraan hoe strak je overall zit
Volgens mij wel, is niet mijn project... is van RWEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
platformpje voor de noorxdzee??
kom ik wel even kijken wanneer ie bijna af is : altijd leuk om in iemand anders keuken te koekeloeren
Echt wat voor mij. Waar koop je die?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet dat t-shirt
op internet... denk ik zo...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor mij. Waar koop je die?
Wokkieeeeequote:
Helleuquote:
Ik kan er alsnog wel eentje sturen uit mijn eigen voorraad hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de moeite
Ander keertje dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |