tja had eigenlijk gezegd geen cos meer te openen maar ja met een lapo dan toch maar even voordat het weer lang duurtquote:
En ik vroeg het en had lapo.... sjips probeer ik altijd te vermeidenquote:
quote:
Ceetje .... wij bekstekken niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo, oogjes open, oogjes dicht, zit gewoon te slapen opd e bank. bekstekken jullie maar lekker verder, Ceetje gaat slapie doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo, oogjes open, oogjes dicht, zit gewoon te slapen opd e bank. bekstekken jullie maar lekker verder, Ceetje gaat slapie doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
een sl de bankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen
lange ij natuurlijk... maar wel sneller open dan de gemiddelde COSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik vroeg het en had lapo.... sjips probeer ik altijd te vermeiden
* MaryMousedoet mee met het laatste peukje voor het slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
zo de aller aller laatste peuk voorhet slapen!
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousedoet mee met het laatste peukje voor het slapen
en dan nog een aller-aller-aller laatste glaasje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
zo de aller aller laatste peuk voorhet slapen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)
zo, hij is op, truste![]()
![]()
![]()
Truste Ceetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zat lekker al laatste peukje te doen (eerst wakker worden voor ik naar m'n bed kan lopen)
![]()
![]()
ciao bella!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
denk je dat ze verder gaan rellen in de COS? zo ja dan kan ik wel een borreltje gebruiken... zo nee ... zalig comfortabel nestje om in te kruipenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog een aller-aller-aller laatste glaasje?
ik pak nog een lekkere gin/tonic voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk je dat ze verder gaan rellen in de COS? zo ja dan kan ik wel een borreltje gebruiken... zo nee ... zalig comfortabel nestje om in te kruipen
Heb nog ff je wijnkelder geplunderd... Lekkere merlotquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik pak nog een lekkere gin/tonic voor het slapen gaan
ja die is goed komt ook uit het goede jaar 1986. toen zijn er heel veel goede dingen gemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog ff je wijnkelder geplunderd... Lekkere merlot
Jij gemaakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die is goed komt ook uit het goede jaar 1986. toen zijn er heel veel goede dingen gemaakt
quote:
pfff... en dan zeer oud belegen (60+) genoemd wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
Bol je gaat moderaten op de COS.... je moet geen blauwtje worden hoor
ben net droog achter de orenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff... en dan zeer oud belegen (60+) genoemd worden
Je doet het beter dan ik... toen ik de poging waagde werd mijn post en alle DGK/BB reunie posts verwijderdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt niet! niks voor mij! wou er iets anders op zeggen maar heb mezelf even de mond gesnoerd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik... toen ik de poging waagde werd mijn post en alle DGK/BB reunie posts verwijderd
Pfff.... net droog achter haar oortjes is Geraldine en de andere kalfjes.... maar ja in de COS is iemand van 24 nog een meisjequote:
* bollokus doet zijn broek omlaagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... net droog achter haar oortjes is Geraldine en de andere kalfjes.... maar ja in de COS is iemand van 24 nog een meisje
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus doet zijn broek omlaag
nee een jongetje hoor
gertje heeft wel een deftige opmerkingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
ze zijn nog steeds aan het rellen op de COS en aan het roepen om blauwtjes
ik vind een wind onder de dekens helemaal niet deftig, ook niet als je hem fris noemtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gertje heeft wel een deftige opmerking
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gertje heeft wel een deftige opmerking
trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... dank je voor de wijnwas weer gezellig. Ik kruip mijn nestje in...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... dank je voor de wijnwas weer gezellig. Ik kruip mijn nestje in...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker
ik ga hem ook opzoeken ciao
![]()
![]()
![]()
Ceetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen Charmed_Angel en goeiemorgen Bollokus![]()
![]()
![]()
lopt, ze hebben ook geen eten dus blijft een beetje rustigquote:
doen ze ook om uit te buikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Ceetje.. het volgende:
van een lege maag krijg je ook slaap, dus ze zullen vandaag wel weer veel op hun nest liggen
Zo, FTD weer back onlinequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve Fokkers, allemaal bedankt voor op mijn mannetje stemmen vanavond! Het deed hem echt wat, zo'n grote overwinning. Top al die enthousiaste reacties en zoveel steun! :-)
Hoe vind jij die nou nog ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef Ceetje.. het volgende:
hier de post uit de vorige cos van Pablolaatje, alias fenneke, of niet
[..]
Zo, FTD weer back online, hoef ik weer die andere toestand niet uit te pluizen, scheelt weer tijd
Enneeeeeh, gisteren in gevecht geweest met de Gemeente alhier, IK HEB GEWONNEN![]()
![]()
kan FTD alleen niet vinden. Gewoon 1e pagina van de vorige cos. Waarschijnlijk hebben ze de posts gedelete met die lullige vragen aan haar (waarom hebben jullie geen kids enzo) en opmerkingen richting haar dat ze een kloon van iemand zou zijn, en gehakketak daaroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
Hoe vind jij die nou nog ???
en ftd.. hier werkt da toch niet... doe het wel met torrent!
lol, ik had er helemaal overheen gekekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan FTD alleen niet vinden. Gewoon 1e pagina van de vorige cos. Waarschijnlijk hebben ze de posts gedelete met die lullige vragen aan haar (waarom hebben jullie geen kids enzo) en opmerkingen richting haar dat ze een kloon van iemand zou zijn, en gehakketak daarover
Klopt, ik heb vanochtend Danny aan het werk gezien. Niet alleen de posts van/naar de vermeende Fenneke zijn gedelete, ook uit de eerdere COS van iemand anders. Danny heeft zelfs nog hier en daar een post gefatsoeneerd in taalgebruik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze de posts gedelete met die lullige vragen aan haar (waarom hebben jullie geen kids enzo) en opmerkingen richting haar dat ze een kloon van iemand zou zijn, en gehakketak daarover
ik in eerste instantie ook vanochtend (oogjes net open hè), maar toen las ik ineens een hoop gehakketak over fenneke, en allerlei vragen, toen ben ik weer bij het begin begonnen maar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, ik had er helemaal overheen gekeken
thanks, ben ook helemaal blij. Was inmiddels een principekwestie geworden, zekers leuk als je dan nog wint ook, kreeg het goede nieuws vanochtend nog net niet van de burgervader persoonlijkquote:
Was niet zo spannend hoor. Toen ik de COSsen ging bijlezen had COS720-1 nog 301 posts; COS720-2 liep nog. Halverwege 720-2 werd de COS zowat gehalveerd en zag ik dat 720-1 ook minder posts had. Zag toen dat hier en daar Danny posts geedit heeft. Was ook best wel grof hoor zeker de 1e COS.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hoi Mary, heb jij Danny aan het werk gezien? Vertellllll En moet mijn post met de quote van "haar" nu ook gedelete worden?
ik dacht: Danny zit naast je, hahahahahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was niet zo spannend hoor. Toen ik de COSsen ging bijlezen had COS720-1 nog 301 posts; COS720-2 liep nog. Halverwege 720-2 werd de COS zowat gehalveerd en zag ik dat 720-1 ook minder posts had. Zag toen dat hier en daar Danny posts geedit heeft. Was ook best wel grof hoor zeker de 1e COS.
Jouw quote heeft Danny toch gewoon laten staan, dan mag je die gewoon quoten hoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
Mary, Bol,
ik ga er zo van tussen, Kindekes komen zometeen weer thuis uit school en hebben weekend. Even de boodschapjes doen en de dametjes wat computertijd gunnen. Ze worden haast bang van me:
mama, mag ik even op de laptop: NEEEEE![]()
laterz allemaal![]()
![]()
dat is ookn makkelijk, hebben ze gewoon vrij op vrijdagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, niet naar school. Zijn allebei naar een vriendinnetje
ja, da's weer zoiets: het onderwijs in NL loopt achteruit, kinderen hebben slechtere resultaten, maar ipv een uur langer school, krijgen ze gewoon een extra middag vrij erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is ookn makkelijk, hebben ze gewoon vrij op vrijdag
hier is het anders, smorgens om half negen begint de school tot half 5 met ander half uur pauze er tussen... en menneke's van 6 krijgen dan ook nog elke dag een half uur huiswerk mee naar huis...... ze hebben wel de hele woensdag vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, da's weer zoiets: het onderwijs in NL loopt achteruit, kinderen hebben slechtere resultaten, maar ipv een uur langer school, krijgen ze gewoon een extra middag vrij erbij.Dus nu niet alleen op woensdagmiddag vrij, maar ook op vrijdagmiddag
. Maar ze eisen wel steeds meer van die kids.
Ach, het zal wel aan mij liggen
tja, wat beter is, weet ik ook niet. Het zou voor mij als working mum wel makkelijker zijn als ze van 8.30 tot 16.30 school zouden hebben. En ook lekker als ze gewoon 1 hele dag vrij zijn. Alleen mijn oudste (9) krijgt 1x per week wat huiswerk mee, dan moet ze wat woordjes leren, of een A4tje sommetjes maken. Krijgen ze maandag mee, moet op vrijdag klaar zijn, stelt dus niks voor. Voor een kind van zes een half uur per dag huiswerk vind ik toch wel veel......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het anders, smorgens om half negen begint de school tot half 5 met ander half uur pauze er tussen... en menneke's van 6 krijgen dan ook nog elke dag een half uur huiswerk mee naar huis...... ze hebben wel de hele woensdag vrij
dat is, ik vind het in NL te soft en hier vragen ze teveel op jongen leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, wat beter is, weet ik ook niet. Het zou voor mij als working mum wel makkelijker zijn als ze van 8.30 tot 16.30 school zouden hebben. En ook lekker als ze gewoon 1 hele dag vrij zijn. Alleen mijn oudste (9) krijgt 1x per week wat huiswerk mee, dan moet ze wat woordjes leren, of een A4tje sommetjes maken. Krijgen ze maandag mee, moet op vrijdag klaar zijn, stelt dus niks voor. Voor een kind van zes een half uur per dag huiswerk vind ik toch wel veel......
Mijn schoonzus heeft lang in Duitsland gewoond. Toen haar dochter daar naar school ging begonnen ze om 7.30 tot 13.00 uur, en kregen huiswerk mee wat de rest van de middag zowat in beslag nam (kon je er de hele middag bij gaan zitten en schooljuf spelen). Ach, en zo is het overal wat hè
nee, ik ook niet, allaaaang niet meer (ooooh, ik word oud)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is, ik vind het in NL te soft en hier vragen ze teveel op jongen leeftijd.
en hier blijven wel alle kinderen op school tussen de middag en doen samen warm eten. och ja ik zit niet meer op de basisschool
kan me bij jullie voegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, allaaaang niet meer (ooooh, ik word oud)![]()
![]()
oh, dat klinkt niet best. Beterschap ermee kokkie. En misschien heeft MaryMouse vanavond nog wat geneeskrachtige kippensoep voor je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef superkokje het volgende:
ben ff mijn bed uit, euhhh niet echt dus![]()
Gezellig voorhoofd en bijholte ontsteking. En nog een paar dingen.![]()
Doorverwijzing KNO arts Gezellie
Hab zelfs problemen met tv kijken
Heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dat klinkt niet best. Beterschap ermee kokkie. En misschien heeft MaryMouse vanavond nog wat geneeskrachtige kippensoep voor je!
superkokkie!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
bollokus
superkokje
Ceetje
Marymouse
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
bollokus
superkokje
Ceetje
Marymouse
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
Mark
Superkokje
Bollokus
Vultarian
![]()
* MaryMouse geeft Superkokje een grote kop kippensoep met extra chilipepertjes![]()
Slaap lekker kokjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapen![]()
snel beter worden hoor kokkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapen![]()
toverheks had het erover dat het een kloon was, of ging dat over heffertje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Fenneke vandaag geverified wordt.
Dat was Heffertje. Daarom was Danny door alle posts gegaan, het is een kloon van een gebande, dan worden alles posts weggehaald.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toverheks had het erover dat het een kloon was, of ging dat over heffertje?
oke, dan heb ik toverheks verkeerd begrepen. Zou wel cool zijn als ze het dan daadwerkelijk isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was Heffertje. Daarom was Danny door alle posts gegaan, het is een kloon van een gebande, dan worden alles posts weggehaald.
Alle posts rond Fenneke staan er ook nog gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, dan heb ik toverheks verkeerd begrepen. Zou wel cool zijn als ze het dan daadwerkelijk is
hoop dat je het me vergeeft, maar ik had niet zoveel trek om het voor de 3e keer terug gaan te lezen. Zag wel dat haar 1e post er rond de middag nog gewoon in stond, dus vond het al merkwaardig, mja, toverheks komt hier al wat langer als ik dus ik dacht: die zal wel insite info hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle posts rond Fenneke staan er ook nog gewoon
ja, maar dat weet je toch, ook dat er pubers verliefd op hem zijn etc etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Lijkt me voor haar wel maf, hier lezen dat al die vrouwen zo op haar man glijen @@
ging in het begin goed met gyazo, maar het werkt nu vaak zoo traag, of hij wil de caps gewoon niet uploaden, heel irritant. Welke gebruik jij nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef bollokus het volgende:
ja, eindelijk een fatsoenlijk programma gevonden voor caps....
want dat gyazo werkte op mijn comp niet!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Lijkt me voor haar wel maf, hier lezen dat al die vrouwen zo op haar man glijen @@
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooooh, zojuist bevestigingsbrief gehad, ZWART OP WIT![]()
wij hebben gewonnneeee, wij hebben gewonneeeeee
oooh, akkefietje met de Gemeente alhier, ging echter wel over veel geld ivm herstelwerkzaamheden aan ons huis (door wegwerkzaamheden heul veul scheuren in ons nieuwe huis en wateroverlast). Gemeente wilde niet betalen en herstellen, maar nu welllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
maar ehm wat/waarmee heb je gewonnen?
goed zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooh, akkefietje met de Gemeente alhier, ging echter wel over veel geld ivm herstelwerkzaamheden aan ons huis (door wegwerkzaamheden heul veul scheuren in ons nieuwe huis en wateroverlast). Gemeente wilde niet betalen en herstellen, maar nu welllllllllllllllllllllll
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooh, akkefietje met de Gemeente alhier, ging echter wel over veel geld ivm herstelwerkzaamheden aan ons huis (door wegwerkzaamheden heul veul scheuren in ons nieuwe huis en wateroverlast). Gemeente wilde niet betalen en herstellen, maar nu welllllllllllllllllllllll
was ff weg de buurman kwam op bezoek maar ik gebruik nu Screenshot Studio en dit werkt super snel ook met uploadenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ging in het begin goed met gyazo, maar het werkt nu vaak zoo traag, of hij wil de caps gewoon niet uploaden, heel irritant. Welke gebruik jij nu?
goed om te horen ceetje! zo zie je maar weer dat je gewoon hard moet spelen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Veel plezier MissJ.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Even melden dat ik vanavond en morgenavond op stap ben.
(en weer bij de tandarts ben geweest, gaat niet goed komen zo)
Maar dat ik uiteraard aan jullie denk, en in gedachte zal ik veel zwaaien.![]()
Hou alsjeblieft belangrijke dingen voor me bij een beetje....![]()
Dan ga ik nu mezelf pimpen want ik ga met een roedel dames naar Gooische Vrouwen
have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Even melden dat ik vanavond en morgenavond op stap ben.
(en weer bij de tandarts ben geweest, gaat niet goed komen zo)
Maar dat ik uiteraard aan jullie denk, en in gedachte zal ik veel zwaaien.![]()
Hou alsjeblieft belangrijke dingen voor me bij een beetje....![]()
Dan ga ik nu mezelf pimpen want ik ga met een roedel dames naar Gooische Vrouwen
Ook goeie avond Nikiquote:
fenneke dook vannacht, alias Pablolaatje ineens op in de cos, bedankte iedereen voor de support aan Gerard en dat ze zoveel goeds over hem las hier. Een aantal stelden vragen natuurlijk om erachter te komen of ze het echt is. Of dat inmiddels geverifieerd is, weet ik niet, maar er waren ook een aantal mensen die haar echt onbeschofte vragen stelden. Dat was het eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef jesje1982 het volgende:
Avond allemaal!!
Ceetje gefeliciteerd met je overwinning!
Miss J veul plezier bij gooise vrouwen
enne wie praat me bij over Fenneke, ik heb weer wat gemist geloof ik!
![]()
![]()
hmm nou ik benieuwd dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
fenneke dook vannacht, alias Pablolaatje ineens op in de cos, bedankte iedereen voor de support aan Gerard en dat ze zoveel goeds over hem las hier. Een aantal stelden vragen natuurlijk om erachter te komen of ze het echt is. Of dat inmiddels geverifieerd is, weet ik niet, maar er waren ook een aantal mensen die haar echt onbeschofte vragen stelden. Dat was het eigenlijk wel
smakelijk en veel plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat ff eten met mannetje en vanavond eens lekker tv kijken![]()
Ik kom later op de avond wel nog ff buurten
Veel plezier en tot later!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:17 schreef jesje1982 het volgende:
bol, ik ben nog nooit zo uit m'n slof gesprongen, maar dat volk haalt zo het bloed onder je nagels vandaan, dat je wel moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed om te horen ceetje! zo zie je maar weer dat je gewoon hard moet spelen...
doei jesje, veel plezier!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:17 schreef jesje1982 het volgende:
maar bij die mannen moet je dat gewoon doen anders ga je jezelf tekort doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, ik ben nog nooit zo uit m'n slof gesprongen, maar dat volk haalt zo het bloed onder je nagels vandaan, dat je wel moet.kwamen het vanochtend hier thuis al in persoon bevestigen, maar toen heb ik geeist het ook op papier te krijgen. Deden ze wéér moeilijk
Maar ik heb voet bij stuk gehouden en vanmiddag kwamen ze het speciaal nog brengen
nee vind het wel gezelligquote:
Haai Bollokus!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bij die mannen moet je dat gewoon doen anders ga je jezelf tekort doen!
goedenavond allen trouwens
![]()
![]()
![]()
FOK niet ... uitzendtopic welquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bij die mannen moet je dat gewoon doen anders ga je jezelf tekort doen!
goedenavond allen trouwens
![]()
![]()
![]()
zijn er meerdere las ik in COS moet je ergens een instelling veranderen maar weet het fijne er niet van!quote:
Als je je instellingen op text-only zet kan je wel posten. Misschien hebben we teveel smileys gebruikt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
zijn er meerdere las ik in COS moet je ergens een instelling veranderen maar weet het fijne er niet van!
las ik ook netquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
zijn er meerdere las ik in COS moet je ergens een instelling veranderen maar weet het fijne er niet van!
Dan ga ik ook even Chrome proberen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef superkokje het volgende:
FF geeft problemen, open net in chrome, en zie hier wel textbox geen smilys
yo, ik ben er ook weer. Ook in txt only deed ie nix (FF) en toen weer teruggezet en nu weer wel, tenminste, hier danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ja.... mijn boxje is er weer, en mijn smileys![]()
![]()
(FF 4.0)
Overal lijkt het het weer te doen. Op het FOK FB waren meer mensen aan het klagen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo, ik ben er ook weer. Ook in txt only deed ie nix (FF) en toen weer teruggezet en nu weer wel, tenminste, hier dan
wel raar hoor. Ik krijg ook wel eens als ik wil quoten een code-0 melding, dan quoot ie ineens niet meer, of dat ie ineens niet meer wil updaten. Zo'n beetje sinds gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overal lijkt het het weer te doen. Op het FOK FB waren meer mensen aan het klagen.
Bij mij doet alles het ook weer!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo, ik ben er ook weer. Ook in txt only deed ie nix (FF) en toen weer teruggezet en nu weer wel, tenminste, hier dan
Heb ik ook wel, en als ik dan F5 kan de fok-server niet gevonden wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel raar hoor. Ik krijg ook wel eens als ik wil quoten een code-0 melding, dan quoot ie ineens niet meer, of dat ie ineens niet meer wil updaten. Zo'n beetje sinds gisteren
EVEN ZWAAIEN NAAR MARYMOUSEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ja.... mijn boxje is er weer, en mijn smileys![]()
![]()
(FF 4.0)
weet je hoe je vis moet fileren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
zo nog even kokkerellen en dan kom ik weer terug
yep, exact, hoogst irritant!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, en als ik dan F5 kan de fok-server niet gevonden worden
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe je vis moet fileren?
Captain Igloquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerd
neeeeeee, lekkere scholfileetjes van de Jumbo, voor als ik haast heb, geen getob, alhoewel ik wel een vis kan fileren, schoonmaken laat ik mijn vader altijd doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerd
een soort van ja, wel zelf gevangen en gepanneerdquote:
succes en tot straks kokkiequote:
lekkahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
een soort van ja, wel zelf gevangen en gepanneerd
smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef bollokus het volgende:
ben je aan het eten krijg je verhalen over een klysmakuur
een lekker snoekjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekkah
goede beekridder of zalm forelletje
klopt ja! maar liever na het eten en niet tijdensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ja bol, van boven erin, van onder eruit, klaar terwijl u wacht
Ze hadden al een fles wodka gekregen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ja dat past niet echt in het back to basic, tenzij ze hun eigen drank moeten stoken maar dat lukt ze niet meer voor morgen
klopt in nederland wel. maar bij ons in de vijver kunnen ze niet de grond in want dat is alleen rotsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk te gronderig smaken
even refreshen doethij het weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
WTF nou kan ik weer nie quoten, foutmelding code 503, iemand?
mij mij werkt de auto-refresh niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
WTF nou kan ik weer nie quoten, foutmelding code 503, iemand?
hier doet alles het weer ......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mij werkt de auto-refresh niet meer
yep, refreshen werkt, na een tijdje dan, kannie eerst de server weer niet vinden pffffffquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mij werkt de auto-refresh niet meer
Ik hou ondertussen het FOK FB draadje in de gaten, er zijn heel veel mensen met problemen zowel van hier als van andere forumsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, refreshen werkt, na een tijdje dan, kannie eerst de server weer niet vinden pffffff
ik mag niet klagen!quote:
heeft de pizza reclame geholpen van sstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, was even pizzaaaa aan het maken maar nu, aan het opeten achter mijn computer!!
Gaaf verhaal goed plotquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, was even pizzaaaa aan het maken maar nu, aan het opeten achter mijn computer!!
Nee dit is lekker shoarma pizza van de Vomarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft de pizza reclame geholpen van sst
Lekkur!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef pietpaniek het volgende:
Ik had soep champigonne soep....... Met stokbrood en knakworrrrrsssttt
veamer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee dit is lekker shoarma pizza van de Vomar
Veel lekkerder dan die ze daar hebben!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef pietpaniek het volgende:
Ik had soep champigonne soep....... Met stokbrood en knakworrrrrsssttt
Weet ik niet Vomar bestaat al tenminste 20 jaar...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef pietpaniek het volgende:
Is dat het konmar kliekje? De left over na de overname door jumbo?
zal wel niet danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet ik niet Vomar bestaat al tenminste 20 jaar...
hebben wij hier ook in zuid-hollandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee Vomar, een supermarkt, maar volgens mij hebben ze die alleen maar in noord-holland..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hebben wij hier ook in zuid-holland
waar dan? Hier in zuid ken ik geen vomarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
noordwijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waar dan? Hier in zuid ken ik geen vomar
jesje, al weer back?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja mannetje is erg moe, dus die gaat het tv kijken niet echt lang volhouden, dus ik heb me laptop maar op de bank erbij gepaktquote:
hier in katwijk 3 x ah, digros, 2 x lidl, aldiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef pietpaniek het volgende:
Hier hebben we alleen de ah hoogvliet c1000 jumbo aldi spar dirk van den broek ..... Maar geen vomarik wil ook een vomar
hier geen supermarkt... en ik ben inwoner 309quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef pietpaniek het volgende:
Hier hebben we alleen de ah hoogvliet c1000 jumbo aldi spar dirk van den broek ..... Maar geen vomarik wil ook een vomar
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier geen supermarkt... en ik ben inwoner 309![]()
hey, ik zit dan in het dichtgeplakte gebied, wij hebben een MCD and that's all folksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef pietpaniek het volgende:
Wij hebben:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hier in katwijk 3 x ah, digros, 2 x lidl, aldi
AH is hier ook groot aandeelhouder we hebben ook nog een hoogvliet trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wij hebben:
4 AH's (kommen tenslotte uit Zaandam!) Vomar, lidl, Deka, Aldi en een Dirk geloof ik...
Geen idee wat er hier allemaal zit lijst is te groot om op te noemen, maar in een straal van 150 m bij mij vandaan 1xc1000, 1x AH en 1xEstafettequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, ik zit dan in het dichtgeplakte gebied, wij hebben een MCD and that's all folks
nou, in een straal van 150 meter kan ik hier niet eens een patatje kopen, of sigarettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee wat er hier allemaal zit lijst is te groot om op te noemen, maar in een straal van 150 m bij mij vandaan 1xc1000, 1x AH en 1xEstafette
ssst ik moet slapen van jouquote:
voor patatje of sigaretten slechts 15 meter lopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, in een straal van 150 meter kan ik hier niet eens een patatje kopen, of sigaretten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, in een straal van 150 meter kan ik hier niet eens een patatje kopen, of sigaretten
maak me niet lekker! KRijg ineens ontzettende trek in vette frietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
voor patatje of sigaretten slechts 15 meter lopen
ow ik wel, ik heb in 150 meter 2 x de ah. en dan verder nog 2 viswinkels, snackbar, turkse toko, kruidvat, pizzaboer, marskramer, boekenwinkel 2x, speelgoedwinkel, 2 kledingwinkels, zeeman in aanbouw...bloemenwinkel en een sieradenwinkeltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben wij net opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maak me niet lekker! KRijg ineens ontzettende trek in vette friet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
kreeg dit
[ afbeelding ]
maar berichtje dus toch aangekomen
en dat is dan zeker een stoffen- of boekenwinkel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moet 15 km rijden om uberhaupt een winkel tegen te komen...
nee, klein kruideniers winkeltje met van alles.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat is dan zeker een stoffen- of boekenwinkel?
nou dat is dan toch nog ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, klein kruideniers winkeltje met van alles.....
spooky in de buurt misschien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef jesje1982 het volgende:
komt hier gewoon een heel rolgordijn naar beneden zetten![]()
Vaag..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef jesje1982 het volgende:
komt hier gewoon een heel rolgordijn naar beneden zetten![]()
Nee bedankt! Bah koffie...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik heb nog geen koffietje op vanavond, dus ik doe even een bakkie, nog iemand?
heb je een espressootje voor mij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik heb nog geen koffietje op vanavond, dus ik doe even een bakkie, nog iemand?
ja doe mij maar een bakkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoe wil je dat doen, dat komt toch nooit warm aan hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
wel jammer, zou toch wel tof zijn als z'n vrouw hier zat mee te postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
met deze streams is het ook niet echtcrisis tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
met deze streams is het ook niet echtcrisis tijd
Je vergeet Guido (duffo geloof ik dat ie heet)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik vind 't ook erg leuk dat BB-Bart, DGK_eric, DGK_huub, bunker-renate en SST-Jurien meeposten. Niet gek.
en sst guidoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik vind 't ook erg leuk dat BB-Bart, DGK_eric, DGK_huub, bunker-renate en SST-Jurien meeposten. Niet gek.
nopequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Goedenavond! Is er nog wat gebeurd vandaag?
en vergeet Guido niet, die heeft ook al gepost, of klopt dat ook niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
poffuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vergeet Guido (duffo geloof ik dat ie heet)
Karim heeft een vis gesloopt dat was het hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
nee, niets bijzondersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Wow, en dat heb ik verdorie gemist!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karim heeft een vis gesloopt dat was het hoogtepunt
Ik zat in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wow, en dat heb ik verdorie gemist!
tot zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, effe kids ophalen uit 't zwembad. Discozwemmen vanavond, over kwartiertje terug, tot zo!
hiervoor was het eierenzwemmen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, effe kids ophalen uit 't zwembad. Discozwemmen vanavond, over kwartiertje terug, tot zo!
* TjetMaster houdt de tijd bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
ja joh dat is nog eens jeugdsentimentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kinderdisco, met de Vengaboys. Good old times.
Voor je 't weet zit je aan de 20.000quote:
Nee hoor dit is mijn 1360ste pasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Al is dat volgens mij in vergelijking met jullie helemaal niks
zekers! boom boom boom boomquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kinderdisco, met de Vengaboys. Good old times.
valt mee hoor ik zit aan de 4000 (dag levenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Al is dat volgens mij in vergelijking met jullie helemaal niks
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
valt mee hoor ik zit aan de 4000 (dag leven)
Hoelang zit je al op FOK!?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
valt mee hoor ik zit aan de 4000 (dag leven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |